آیا این پیاده رو شکسته قیمت زندگی در شهری است که تقاضای مسکن بی وقفه است؟

به نظر می رسد هیچ هزینه ای برای ساخت خانه های جدید در شهری که گرسنه برای مسکن است بسیار زیاد نیست.

هر کسی که این ستون را بخواند می داند که من در مورد محل اقامت بی پایان مورد نیاز برای توسعه مسکونی انتقاد کرده ام و اینکه چگونه به ما می گویند این هزینه زندگی در شهری است که تقاضای مسکن بی وقفه است.

پیام این است که ما باید افتخار کنیم که تمام دنیای بی شرمانه می خواهند در اینجا زندگی کنند و اینکه سازگاری برای ساخت و ساز مسکن هزینه کمی برای پرداخت هزینه های زندگی در چنین کلانشهرهای مرفه است.

اما سرانجام ، فشردن دو خط ترافیک به یک مسیر برای دور زدن یک پروژه condo یا بیدار شدن توسط jackhammers در ساعت 7 صبح ، مردم را به راه غلط می کشاند ، به ویژه هنگامی که هیچ پوستی در بازی توسعه ندارند.

یک خستگی رو به رشد وجود دارد ، بسیاری از مردم از این انتظار که ما فقط باید برای توسعه دهندگانی که از تقاضای بی وقفه مسکن سود می برند استفاده کنیم ، ابراز نارضایتی می کنند و شکایت در مورد آن را متوقف می کنند.

اما وقتی ساخت خانه ای که دو برابر خانه های اطراف آن باشد باعث کشیده شدن پیاده رو شکسته می شود و بیش از یک سال به همین ترتیب باقی می ماند ، این فقط به خستگی و کینه می افزاید.

جانت می از طریق ایمیل گفت كه او و همسایگانش حداقل یك سال است كه تلاش می كنند این شهر بتواند پیاده رو خراب را در خیابان آنسون ، غرب جاده McCowan درست كند ، اما هیچ شانسی نداشته است.

می افزود که تماس هایی با یک شورای شهر ، 311 ، خدمات حمل و نقل و دفتر شهردار جان توری برقرار شده است.

“ما با افرادی صحبت کرده ایم که می گویند این مشکل را برطرف می کنند ، اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. آنچه در گذشته پیاده رو بود اکنون به ویژه برای سالمندان منطقه خطرناک است.

“ما با کمبود پاسخ و وعده های شکسته در پایان خرد خود هستیم و منتظر یک زمستان دیگر نیستیم که تلاش کند تا در این وضعیت ناگهانی حرکت کند.”

من به آنجا رفتم و یک سری میدان پیاده رو آسیب دیده یا از دست رفته را مقابل یک خانه جدید بزرگ و زیبا دیدم. یک تصویر نمای خیابان Google از ماه مه سال 2019 ، ساخت و ساز را همراه با آسیب های ناشی از آن نشان می دهد.

وضعیت: من از شهر خواسته ام هرچه سریعتر قسمت آسیب دیده پیاده رو را تعویض کند.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید