آیا برگهای افرا شما با لکه های سیاه پر شده است؟ آنها “نقاط قیر” نامیده می شوند و معنی آنها در اینجا است

تعداد زیادی از برگهای افرا که اخیراً ریزش کرده اند دارای لکه های سیاه هستند که باعث می شود درختانی که آنها را ریخته اند بیمار باشند.

اما علائم زشت – به عنوان “لکه های تار” شناخته می شود – بسیار خوش خیم تر از آن است که به نظر می رسد و جای نگرانی نیست ، طبق تخصص بیماری درخت.

اکنون که به پاییز رسیده ایم ، بیشتر برگها از درختان خارج شده و ساکنان آنها را جمع می کنند و آنها را در کیسه های بزرگ کاغذی پر می کنند ، به جز در مناطقی که دارای برگ جمع آوری مکانیکی هستند ، که من اخیراً درباره آنها نوشتم.

این وظیفه ای است که مردم را مجبور می کند از نزدیک با برگهای دارایی خود آشنا شوند. و اگر آنها توسط افرا رها شوند ، برخی از آنها دارای علائم سیاه گرد هستند که می تواند به عنوان نشانه ای از بیماری اشتباه شود.

هنگام پیاده روی در محله بلوف اسکاربورو ، جایی که افرا به اندازه هرجای شهر فراوان است ، با یکی از ساکنان صحبت کردم که گفت نگران لکه های سیاه برگ های افرا در چمن است.

وی گفت که به نظر می رسد چندین افرا در حیاط و اطراف حیاط وی هیچ زحمتی ندارند ، اما افزود که او تقریباً چیزی درباره درختان نمی داند ، غیر از اینکه لکه های سیاه در چند سال گذشته بیشتر به نظر می رسد.

من در همان گروه دانش هیچ چیز نیستم ، بنابراین تصمیم گرفتم کمی تحقیق کنم تا بفهمم آیا لکه های سیاه نشانه مشکلات جدی است.

من با وب سایت شهر – toronto.ca – شروع به کار کردم ، جایی که کاتالوگ بیماری های درختان را با عناوین هشدار دهنده ای مانند Oak Anthracnose ، Eastern Filbert Blight و Cytospora Canker of Spruce پیدا کردم.

در انتهای لیست Tar Spot قرار داشت. من فکر کردم که خودم را برای بدترین حالت آماده کرده ام ، اکنون به جایی می رسیم.

اما در واقع این امر اطمینان بخش بود و می گفت: “لکه تار یک بیماری قارچی برگ است که ممکن است در چندین گیاه وجود داشته باشد ، اما بیشتر در افرا دیده می شود. این باعث آسیب دائمی درخت نمی شود. “

در ادامه گفت که لکه های تار به صورت لکه های کوچک زرد روی برگهای هنوز سبز شروع می شوند و “در اواخر ماه اوت تیره می شوند (و سرانجام شبیه لکه های قیر می شوند.)”

این توصیه می کند “برای جلوگیری از عفونت در سال آینده ، شاخ و برگهای آلوده را در پاییز از بین ببرید.”

وب سایت دانشگاه گلف می گوید که لکه تار “تأثیر کمی بر سلامت کلی درخت دارد” ، اما پیشنهاد کرد که جدا شدن برگها از درخت تفاوتی نخواهد داشت.

“این بیماری در حال حاضر گسترده است و حذف برگ برای کاهش میزان آلودگی برای سال بعد م notثر نیست ، بنابراین بگذارید برگها در زیر درختان پوسیده شوند تا حداقل سلامت خاک بهبود یابد.”

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

وب سایت دانشگاه ایالتی آیووا خاطرنشان کرده است که “چندین قارچ در تیره Rhytisma باعث ایجاد لکه قیر می شوند ، (اما) این آسیب عمدتا آرایشی است” ، افزود: “کنترل لکه قیر با قارچ کش عملی و عملی نیست”

بنابراین نقاط سیاه ممکن است ناخوشایند باشند ، اما جای نگرانی نیست.

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید