‘این افراد چه کسانی هستند؟’: یک پناهگاه حمل و نقل که همیشه جلوی شخم های پیاده رو را گرفته است در حال بازسازی است – دقیقاً در همان نقطه

هنگامی که یک پناهگاه ترانزیت خیلی به دیوار آجری نزدیک باشد ، واقعاً می تواند فشار را بر روی شخم های برفی پیاده رو قرار دهد و سعی کند بین آنها قرار بگیرد.

با نشانه های روحیه آورتر زمستان – برف ، دمای پایین و وزش باد شدید – که اخیراً به ما تحمیل شده است ، دیگر نمی توانیم آن را نادیده بگیریم. اما من در صف اول تلاش برای آرزو کردن آن ، به جای خود می چسبم.

پناهگاه های ترانزیتی در مواقعی از این دست ، لرزش خاصی به خود می گیرند و به سواران TTC می گویند که از عناصر درون دیوارهای شیشه ای خود ، جایی که انتظار برای اتوبوس یا تراموا ، آزمایش سختی نیست ، پوشش خود را بپوشانند.

بنابراین وقتی نزدیک به 18 ماه پیش یک پناهگاهی که برای ساخت و ساز برداشته شده بود ، قرار است جایگزین شود ، شما فکر می کنید این یک دلیل برای جشن گرفتن افرادی است که استفاده از آن را انکار می کنند.

اما نه در گوشه جنوب غربی خیابان دونداس دبلیو و خیابان اقیانوس آرام ، جایی که پناهگاهی که بیش از حد نزدیک به یک دیوار آجری بود و اجازه نمی داد برف پاکن های پیاده رو از بین آنها عبور کنند ، دقیقاً در همان نقطه ترمیم می شود.

ریموند کندی در یک ایمیل گفت: “مشکل قبلی موجود در شرف بازگشت است.” “مشکل اصلی این است که پیاده رو هرگز از برف پاک نمی شود.

“چرا؟ گاوآهن پیاده رو نمی تواند در آن جا جای بگیرد. هیچ کس حتی پس از شکایت با آن بیل نمی زند. »وی با بیان اینکه اگر چند متر به غرب منتقل شود ، فضای بیشتری برای عبور یک گاوآهن بین دیوار و پناهگاه فراهم می کند.

“دو زمستان قبل به دلیل انباشت زیاد برف در توقف ، تقریباً حداقل دو بار سقوط کردم. درخواست های پاک سازی برف به طور مکرر نادیده گرفته شد. “

در دومین نامه الکترونیکی ، کندی خاطرنشان کرد که مقدمات نصب پناهگاه جدید از هفته گذشته آغاز شده و افزود: “آنچه آزار دهنده است این است که من دو سال پیش آن را به توجه شهر رساندم.

“حالا ناگهان آنها یک سوراخ جدید در همان مکان حفر می کنند. این مردم چه کسانی هستند؟ بدیهی است که آنها از ترانزیت استفاده نمی کنند. “

من روز یکشنبه به آنجا رفتم و دریافتم که آماده سازی برای ریختن یک پد بتونی جدید برای پناهگاه در حال انجام است. بدیهی بود که فضای بین آن و دیوار حتی برای عابران پیاده فشار ایجاد می کند. گاوآهن با فشار بادام زمینی که تیغه ای روی آن باشد هرگز مناسب نخواهد بود.

وضعیت: من یادداشت کندی را به همراه درخواستی برای تجدید نظر در مکان فعلی به شهر ارسال کردم و پاسخ زیر را دریافت کردم: ”پناهگاه برای ساخت در جولای 2019 برداشته شد و در محل قبلی خود دوباره نصب می شود. به عنوان بخشی از نصب مجدد ، نشانگر توقف TTC در نزدیکی به قسمت غربی پناهگاه منتقل می شود تا از فاصله مناسب اطمینان حاصل شود. لازم به ذکر است که خیابان Dundas خیابان W. با یک برف پاک کن پاک می شود. با این حال پناهگاه های اتوبوس با استفاده از bobcats و همچنین در صورت لزوم به صورت دستی پاک می شوند. “

دو چیز واضح است: از بازگرداندن پناهگاه به محلی که از عبور شخم جلوگیری می کند ، منصرف نخواهد شد و قطعاً بیل زدن به دست نیز لازم است.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید