باربیکیو آدامسون در GoFundMe از مرز 320 هزار دلار عبور می کند. در اینجا برخی از بزرگترین اهدا کنندگان وی وجود دارد (این مشاغل محلی نیست)

بیشتر اهداکنندگان قابل شناسایی برای یک جمع آوری پول آنلاین بسیار موفق به صندوق حقوقی یک رستوران دار بحث برانگیز تورنتو در تورنتو زندگی نمی کنند – و حتی برخی از آنها در کانادا نیستند.

بسیاری از اهدا کنندگان 6000 به علاوه ناشناس هستند ، اما پول به حساب GoFundMe می رود – که توسط یک سازمان دهنده سیاسی محافظه کار سابق که آدام اسکلی را نمی شناسد – از آلبرتا ، قبل از میلاد و سایر مناطق کانادا از جمله تورنتو و همچنین ایالات متحده آمریکا

اتهامات علیه مالک باربیکیو آدامسون حتی اگر برخی دلایل ذکر شده توسط اهدا کنندگان در صفحه GoFundMe از جمله جهانی گرایی ، قوانین ماسک ، توتالیتاریسم ، شبکه های بی سیم 5G و موارد دیگر ذکر شده باشد ، به شدت مورد لطف واقع شده است ، در مورد پرونده های اسکلی صدق نمی کند.

با شروع قفل کردن ، اسکلی در اعتراض به منع غذاخوری در فضای داخلی که به منظور کاهش انتشار COVID-19 در نظر گرفته شده بود ، در مکان Etobicoke خود به صرف غذا مشغول شد. (مانند سایر غذاخوری ها ، آدامسون هنوز هم می تواند خدمات تحویل و تحویل کالا را ارائه دهد.)

در طی یک درگیری دو روزه با پلیس که رستوران را تعطیل کرد و قفل ها را عوض کرد ، اسکلی ادعاهایی را در مورد ویروس ارائه داد که با واقعیت های بهداشت عمومی پشتیبانی نمی شود. پنجشنبه گذشته ، پس از ورود به رستوران ، وی دستگیر شد و طرفداران عصبانی گذشته را هدایت کرد.

اسکلی ، 33 ساله ، به اتهامات استانی و کیفری روبرو است ، از جمله یک مورد تلاش برای ممانعت از پلیس ، یک اتهام عدم ترک در هنگام هدایت ، یک فقره شرارت و عدم رعایت قانون بازگشایی.

تا روز جمعه ، پس از 9 روز ، بیش از 319،000 دلار به صندوق دفاع حقوقی آنلاین متعهد شده بود ، و به سرعت هدفی را که اکنون 350،000 $ تعیین شده بود ، بست.

باری مک نامار صندوق را راه اندازی کرد. مک نامار به عنوان رئیس یک گروه اقدام سیاسی محافظه کار ، یک بار در اخبار روزنامه ها تلاش کرد تا کلیان کانوی ، مشاور دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا را به سخنرانی در آلبرتا بیاورد.

مک نامار در پاسخ به این مقاله نوشت: “در اکثر موارد سیاستمداران از توصیه هایی که به آنها داده می شود ، نمی فهمند و بنابراین ما این پاسخ سیاسی متناقض را دریافت می کنیم که هیچ هدفی غیر از طولانی کردن بحران و آسیب رساندن به کانادایی های روزمره ندارد.” س questionsالاتی در مورد چرایی راه اندازی صندوق

“چرا؟ از آنجا که مشاغل کوچک و کارگران روزمره توانایی خرید لابی گران گران مغازه های جعبه بزرگ را ندارند “، مک نامار با اشاره به حکم قفل انتاریو که اجازه می دهد برخی از فروشگاه های بزرگ جعبه تورنتو باز بماند ، گفت.

مک نامار ، که بین دو استان حرکت می کند ، گفت که تعداد اهدا کنندگان آلبرتا و BC ممکن است نشان دهنده این واقعیت باشد که برخی از آنها او را می شناسند.

اهداکنندگانی که توسط ستاره به دست آنها رسیده است ، دردسرهای کسبه کوچک را که با خرابی احتمالی روبرو هستند ، ذکر کردند. اسکلی به استار گفت که به دلیل کمبود بودجه و “جریان شدید نقدینگی” مجبور شده است مکان جدید Etobicoke خود را بدون مجوز باز کند.

محل رستوران وی در لیزاید متعلق به شرکتی است که به نامهای والدین وی که قبلاً صاحب مشاغل لوله کشی بودند پیوند می خورد.

برخی از اهدا کنندگان مانند Skelly ، گزارش رسانه های اصلی در مورد همه گیری را زیر سوال می برند.

کیمبرلی پریپر ، صاحب D&S Electric در دریاچه ویلیامز ، پیش از میلاد ، که 500 دلار به GoFundMe کمک کرد ، گفت: “او نه فقط در انتاریو بلکه در سراسر کانادا برای کسب و کارهای کوچک ایستادگی کرد.”

پریپر با بیان اینکه برخی از مالکان خانه های جامعه او از این که پیمانکاران برق او را در خانه هایشان بترسند گفت: “وقتی می بینید مواردی از این دست در انتاریو اعمال می شود ، محدودیت ها ، فقط زمان آن است که در غرب به ما ضربه بزند.” .

پریپر گفت: “من قصد ندارم بحث كنم كه آیا COVID واقعی است یا ماسك ها كار می كنند” ، افزود: “در هر زمان همه باید متوقف شوند و به اطلاعات نگاه كنند ، (محدودیت ها) در واقع جلوی گسترش را می گیرند ، رسانه های اصلی نشان می دهند؟ “

در حالی که شهرهای کانادا شاهد چنین بیمارستانهای طاقت فرسایی در مناطقی از ایالات متحده و اروپا نبوده اند ، مقامات بهداشت عمومی می گویند در صورت ادامه گسترش سریع COVID-19 ، خطر در اینجا واقعی است ، بنابراین نیاز به قفل تورنتو وجود دارد.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

ورونیکا کوبیک گفت که او 10 دلار به صندوق Skelly کمک کرده است تا از مشاغل کوچک حتی با برنامه های کمک فدرال و استانی حمایت کند.

کوبیک ، که اخیراً از تورنتو به قبل از میلاد نقل مکان کرده است ، گفت: “به نظر من (محدودیت ها) برای این مشاغل کوچک بی رحمانه و غیرمعمول است.” “من با یک رستوران دار تورنتو ، مشهور ، که از طریق تلفن گریه می کرد ، از آنچه که بر او و خانواده اش اتفاق خواهد افتاد ، وحشت زده صحبت کردم.”

برخی از غذاخوری های تورنتو ، با شورش اسکلی مخالفت می کنند و آن را بی پروا می خوانند.

بسیاری از اهدا کنندگان حق الزحمه حقوقی را در تعطیلی موقت یک اتاق غذاخوری ، به توصیه مقامات بهداشت عمومی ، پیشبرد استبداد و تهدید به ستم به سبک کمونیستی می دانند.

پاول فروم ، یک خود راست اعلام شده “ملی گرای سفیدپوست” راست افراطی ، که در تظاهرات بیرون باربکیو آدامسون شرکت کرده بود ، در صفحه جمع آوری کمک مالی نوشت که کمک 50 دلاری وی به مبارزه با “استبداد پزشکی-استالینیست” کمک می کند.

برخی فکر نمی کنند GoFundMe اصلاً باید میزبان صندوق Skelly باشد.

در یک دادخواست change.org ، “Stop The GoFundMe for Adamson BBQ” ، استدلال می شود که اسکلی “زندگی دیگران را به خطر می اندازد و خودخواهانه قانون را نقض می کند تا به شهرت و توجه برسد.”

لیندسی فریزر ، که در دادخواست روز جمعه بیش از 12،600 امضا داشت ، نوشت: “جمع آوری کمک مالی برای Skelly” درست نیست و من از GoFundMe می خواهم که آنچه را که باید و نباید از آن استفاده شود دوباره ارزیابی کند و بلافاصله این “جمع آوری کمک” را حذف کند. .

ولی الان خیلی دیر است. کمک های GoFundMe وعده داده شده تاکنون در حساب اعتماد وکیل مدنی Skelly ، جف پولاک ، است که جمعه منتقل شده را تأیید کرد.

پولاک ، مشاور طولانی مدت اسکلی که نماینده او در امور کیفری نیست ، گفت: “آقای Skelly درگیر نافرمانی مدنی شده است که در کشور ما و جامعه ما یک سنت نجیب و طولانی دارد.

وی گفت: “او قانونی را به چالش می کشد که به اعتقاد او مغایر با قانون اساسی است و من فکر می کنم افراد زیادی احساس می کنند صدای آنها شنیده نمی شود. او نسبت به این مسائل احساس شور و اشتیاق می کند ، مانند بسیاری از مردم که سخاوتمندانه از دفاع قانونی وی حمایت می کنند. “

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider