باغ وحش ها بسته ، بازار سنت لارنس باز ، کتابخانه ها اصلاح شده است: آنچه شما باید در مورد خدمات شهر تورنتو در حین قفل بدانید

بازگشت تورنتو به سیستم قفل COVID-19 به مدت حداقل 28 روز باعث بسته شدن یا کاهش برخی از سرویس ها شده و برخی دیگر را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

بیشترین تنظیمات با توصیه های بهداشت عمومی تورنتو به ساکنان انجام می شود – تا آنجا که ممکن است در خانه بمانید ، از ازدحام جمعیت به ویژه در خانه برای دوره های پایدار خودداری کنید و در صورت عدم امکان از ماسک استفاده کنید و دست ها را بشویید – برای کاهش سطح ویروس و کاهش تأثیر مرگبار آن.

در زیر لیستی جزئی از تأثیرات خدمات شهری آورده شده است. این شهر در حال به روز رسانی لیست کاملی در اینجا است.

  • کتابخانه ها: کلیه شعب به دلیل تنظیم خدمات کارکنان دوشنبه و سه شنبه تعطیل هستند. آنها چهارشنبه با عملکردهای محدود شعبه ای دوباره بازگشایی می شوند. خدمات در دسترس کاربران از جمله: قرار دادن مواد جدید و جمع آوری آنها در شاخه های باز ؛ رزرو کامپیوتر تا 60 دقیقه و بازگرداندن مطالب در جعبه های کتابخانه.
  • مراکز تفریحی و اجتماعی: کلیه امکانات تفریحی داخل منزل ، از جمله سالنها ، سالنهای بدنسازی ، پیستهای پیاده روی ، زمینهای ورزشی داخل سالن ، استخرها و میادین بسته است. مراکز اجتماعی و امکانات چند منظوره برای فعالیت های محدود از جمله مراقبت از کودکان ، برنامه های مراقبت از سرگرمی بعد از مدرسه ، خدمات بانک غذا و دسترسی عمومی به دستشویی ها باز است. کارکنان شهر در حال تماس با شرکت کنندگان برنامه تحت تأثیر ، دارندگان اجازه و اجاره هستند. محدودیت های عمومی 10 نفره برای ورزش در فضای باز ، کلاس ها و استفاده از امکانات رفاهی اعمال می شود. این شهر به زودی جزئیات تفریحات زمستانی ، از جمله پیست های روباز را اعلام خواهد کرد.
  • پارک ها و زمین های بازی: باز بمانید مردم به شدت ترغیب می شوند که فقط با اعضای خانه خود هوای تازه بگیرند و ورزش کنند. کارکنان شهر در حال تماس با دارندگان مجوزهای تحت تأثیر قرار گرفته و مجوزهایشان لغو شده است. قوانین فاصله فیزیکی همچنان در پارک ها و میادین اعمال می شود. این شهر به زودی خدمات بیشتری را برای ترغیب مردم به ورزش در فضای باز اعلام خواهد کرد.

  • موزه های تحت مدیریت شهر ، باغ وحش هایپ پارک ، مزرعه ریوردیل و باغ وحش تورنتو: تا اطلاع ثانوی بسته هستند. باغ وحش تورنتو در حال بررسی گزینه هایی برای تجربه ایمن رانندگی است.
  • بازار سنت لورنس: باز می ماند
  • مراکز نگهداری از کودکان در شهر: با رعایت دستورالعمل های ضد ویروس بهداشت عمومی باز بمانید.
  • خانه های سالمندان شهرستانی: فقط با بازدید کنندگان ضروری (پایان زندگی) و مراقبان ضروری کار می کند. همه مراقبان ضروری ، حداکثر دو نفر در هر ساکن ، باید در خانه مراقبت طولانی مدت ثبت نام کرده و از الزامات غربالگری و تجهیزات محافظتی شخصی پیروی کنند. برنامه های روزانه بزرگسالان در Bendale Acres ، Cummer Lodge و Kipling Acres به حالت تعلیق باقی مانده است.
  • دادگاه ها: اقدامات قانون جرایم استانی از راه دور از سر گرفته شده است. خدمات دادگاه در دسترس عموم است ، از جمله دسترسی به فرم های دادگاه ، پرداخت ، جستجوی وضعیت پرونده دادگاه و درخواست جلسه حل و فصل زودهنگام. خدمات بصورت آنلاین ، از طریق ایمیل ، تلفن و نامه الکترونیکی و خدمات حضوری فقط با قرار ملاقات در دسترس هستند. جلسات دادگاه تجدیدنظر محلی تورنتو ، دادگاه مجازات اداری و دادگاه صدور مجوز تورنتو از راه دور توسط کنفرانس صوتی یا تصویری انجام می شود.
  • انتخابات میان دوره ای بند 22 اسکاربورو-آگینکور: نامزدهای انتخاباتی برای انتخاب 15 ژانویه 2021 فقط تا روز سه شنبه ، اول دسامبر ساعت 2 بعد از ظهر در 89 Northline Rd. ، دفتر انتخابات تورنتو همچنان پذیرفته می شوند. اطلاعات در مورد روند نامزدی به صورت آنلاین در دسترس است: toronto.ca/byelection.

  • پروانه های ازدواج: فقط با قرار ملاقات صادر می شود ، اما دستورالعمل استانی عروسی های تورنتو را با 10 نفر محدود می کند. پروانه های ازدواج از تاریخ صدور 90 روز خوب است و قابل استرداد نیست. فقط ساکنینی که نیاز به ازدواج فوری دارند یا برنامه قطعی برای قرار آینده دارند باید در حین قفل شدن به دنبال مجوز ازدواج باشند.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider

به گفتگو بپیوندید

س:

آخرین قفل چه تاثیری بر زندگی روزمره شما دارد؟

گفتگوها نظر خوانندگان ما است و مشمول موارد زیر است آیین نامه رفتار ستاره این نظرات را تأیید نمی کند.