“به محض اینکه مردم با هم مخلوط می شوند ، ماسک ها می توانند پایین بیایند”: عروسی های تورنتو با وجود دستورالعمل ها موارد COVID-19 را گسترش می دهند

از آنجایی که تورنتو منتظر محدودیت های بیشتری برای جلوگیری از افزایش سطح COVID-19 است ، یک عامل مهم ابتلا به عفونت ها – عروسی ها – محدودیت خاصی برای تعداد مهمانانی که می توانند جمع شوند ندارد.

و در حالی که عفونت از عروسی های بزرگ در منطقه یورک و سایر جوامع کمربند 905 خبرساز شده است ، داده های بهداشت عمومی ارائه شده در Star نشان می دهد که مراسم عروسی نیز باعث گسترش COVID-19 در اینجا می شود.

دکتر آنا بانرجی ، متخصص بیماری های عفونی دانشگاه تورنتو ، گفت اجازه دادن به جمعیت در عروسی ها ، مراسم تشییع جنازه یا آیین های مذهبی ، در حالی که ناهارخوری در داخل خانه را ممنوع کرده و از خانه نشینی تورنتونی ها التماس می کند ، خطرناک است و منطقی نیست.

“چگونه می توانید به همه ما بگویید که ما نمی توانیم با افراد دیگر معاشرت کنیم ، اما در آن صورت شما می توانید تا 50 نفر در یک عروسی داشته باشید؟ اکنون تناقضات بسیاری وجود دارد. من فکر می کنم یکی از دلایل خستگی COVID در افراد پیام های مخلوط است. ”

“من می دانم که مردم ممکن است بی تاب باشند و بخواهند ازدواج کنند. یک مراسم مدنی برگزار کنید ، سپس هنگامی که واکسن خارج شد یا تعداد آنها کاهش یافت ، جشن را برگزار کنید. الان وقتش نیست

“اگر می خواهیم این ویروس را کنترل کنیم ، باید تجمع های بزرگتر را محدود کنیم.”

انتظار می رود نخست وزیر داگ فورد روز جمعه محدودیت های قابل توجهی را برای مناطق گرم ویروس در تورنتو ، پیل و یورک اعلام کند.

مقامات تورنتو فاش نمی كنند كه محدودیت های منطقه ای را از این استان اعمال كرده اند ، اما شهردار جان توری از محدودیت ظرفیت برای مراكز تجاری و فروشگاهها به عنوان یكی از روشهای محدود كردن “صحنه های ازدحام” خطرپذیر از عفونت استفاده می كند.

دکتر آیلین دو ویلا و رئیس بهداشت عمومی از ساکنان خواسته اند که در خانه بمانند ، مگر در موارد ضروری ، فقط با اعضای خانواده خود معاشرت داشته باشند و از تماس مداوم و نزدیک با افراد دیگر جلوگیری کنند.

دی ویلا دستور داد سالن های ضیافت و مکان های برگزاری مراسم ، همراه با ناهار خوری در داخل خانه ، در بستری که از 14 نوامبر آغاز شد ، بسته شوند. مردم هنوز در خانه ها ، کلیساها ، Airbnbs و سایر مکان ها ازدواج می کنند.

دی ویلا فقط توصیه کرده است – سفارش داده نشده است – اینکه عروسی ها به 10 نفر در داخل خانه و 25 نفر در فضای باز محدود شود. یک دستور استانی با 30 درصد ظرفیت یک مکان برگزاری مراسم عروسی و تشییع جنازه ، با فاصله فیزیکی اما حداکثر تعداد ، مجازات نمی کند.

دی ویلا که اخیراً از وی در مورد تصمیم خود مبنی بر عدم صدور حکم عروسی در مورد تصمیم خود سedال شد ، گفت که اگر شواهد حاکی از محدودیت حضور در جلسه باشد ، می توان مجدداً آن را مرور کرد.

بهداشت عمومی تورنتو از 10 عروسی در تورنتو بین پایان اوت و اکتبر که شرکت کنندگان در معرض COVID-19 قرار داشتند ، آگاه است. نیمی از عروسی ها باعث شیوع بیماری شد ، جایی که دو یا چند مورد به این رویداد مرتبط هستند.

دکتر وینیتا دوبی ، افسر دستیار بهداشتی در تورنتو ، روز سه شنبه در نامه ای گفت: “در مجموع ، TPH در حال حاضر از 93 مورد تایید شده COVID-19 مرتبط با این حوادث آگاه است.”

وی افزود ، اما این احتمالاً دست کم گرفتن عفونت های ناشی از عروسی است ، “زیرا افراد ممکن است همیشه فاش نکنند که در عروسی شرکت کرده اند و در برخی موارد تماس های علامتی و یا نزدیک از آزمایش امتناع می کنند.”

TPH همچنین تعیین کرده است که “اقدامات در اکثر این رویدادها ، بیشتر توسط شرکت کنندگان (به عنوان مثال ماسک پوشیدن ، فاصله فیزیکی) دنبال نمی شد.”

همچنین ، “در جریان تحقیقات ما ، مهمانی ها و میهمانان عروسی همیشه در مورد جزئیات عروسی حضور نداشتند.”

در میان کسانی که در عروسی های تورنتو آلوده شدند ، افرادی بودند که به خانه های خود در مناطق یورک ، پیل ، دورهام و واترلو رفته بودند.

تورنتونی ها نیز ویروس را از عروسی در سایر مناطق انتاریو برگردانده اند.

حداقل 9 تورنتونی در میان 89 مورد تأیید شده یا مشکوک به چهار عروسی و اجتماعات مرتبط با منطقه یورک بودند که بین 2 نوامبر و 17 نوامبر برگزار شد.

صد یا چند میهمان در سه مورد از جمله 140 جشن در سالن ضیافت Chateau le Jardin در Vaughan حضور داشتند. مقامات محلی بهداشت عمومی گفتند که محل برگزاری و دیگری که میزبان 130 نفر است ، اقدامات احتیاطی ضد ویروس را دنبال می کنند.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

پاتریک کیسی ، سخنگوی منطقه یورک ، در یک ایمیل گفت: “برخی از افراد تصمیم می گیرند در یک رویداد با علائم (COVID-19) حضور پیدا کنند ، حتی اگر خفیف باشند ، زیرا نمی خواهند این رویداد را از دست بدهند.

“ما نمی توانیم به اندازه کافی استرس داشته باشیم ، اگر بیمار هستید در خانه بمانید ، حتی اگر علائم شما خفیف باشد.”

برخی از عروسی ها رویدادهای فراگیر هستند ، مانند یکی در اوهایو که از 83 مهمان 32 نفر آلوده بودند ، از جمله عروس ، داماد و سه نفر از چهار پدربزرگ و مادربزرگ آنها.

در یک عروسی 7 آگوست در ماین ویروس به 177 نفر منتقل شد که هفت نفر از آنها فوت کردند.

عروسهای تورنتو و متخصصین مراسم عروسی گفتند که مراسم کوچک با پروتکل های سخت هر روز با خیال راحت برگزار می شود ، در حالی که خطرات ناشی از الکل ، آشنایی یا سایر جنبه های اجتماعات خانوادگی و دوستانه منجر به فرسایش می شود ، اذعان می کنند.

کاترین پاریس ، صاحب نمازخانه عروسی تورنتو گفت که او در هفته 15 تا 20 عروسی برگزار می کند ، هر کدام حداکثر 10 نفر ، در فضای 750 متری خود در نزدیکی خیابان Yonge و خیابان Eglinton.

عدم استفاده از غذا یا نوشیدنی ، استفاده از ماسک به جز لحظات مختصراً تعیین شده و بررسی درجه حرارت کارکنان از جمله اقدامات احتیاطی برای عدم عفونت است. پاریس گفت: “ما خیلی مراقب هستیم” ، افزود كه برگزاری عروسی های بزرگ “غیر مسئولانه” است.

ورسا جوشی اواسط ماه سپتامبر عروسی خود را در طی همه گیر برنامه ریزی کرد. آنها 45 نفر را در مراسمی در حیاط پشتی بزرگ پدر و مادرش داشتند و سپس بعداً با 40 نفر مختلف در تراس هتل پذیرایی کردند.

جوشی گفت ، Opulent Event Designs اقدامات ضد ویروسی از جمله فاصله گرفتن ، ماسک و ضدعفونی کننده را بدون تعریف آن ایمن نگه می دارد ، افزود که خوشحال است که اکنون یک عروسی کوچک را انتخاب کرده است نه اینکه منتظر بماند تا بعد از همه گیری همه گیر.

سوخی سینگ ، صاحب مجلل ، عروسی هایی مانند عروسی جوشی را دیده است ، جایی که مهمانان از قوانین پیروی می کردند ، و دیگران که رفتار پرخطر داشتند.

وی پیشنهاد داد که زوجین برای حضور در عروسی و اطمینان از ایمنی باید افسران آیین نامه شهر را استخدام کنند.

سینگ گفت: “اکثر مردم رعایت می کنند اما به محض اینکه افراد با هم مخلوط شوند ، ماسک ها می توانند پایین بیایند.” “لحظاتی وجود داشت که احساس می کردم باید برای شکایت از مشتریانم با افسر شهرستانی یا آئین نامه تماس می گرفتم.”

کارکنان وی برای یافتن چادرهای یک مهمانی عروسی در حیاط خانه خارج از تورنتو وارد شدند تا فقط 70 نفر را در حال رقص پیدا کنند.

سینگ گفت: “شما نمی توانید این کار را در یک بیماری همه گیر انجام دهید.”

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider