تقریباً برای یک سال ، یک مخابراتی ناشناخته در بلوار آشفته ای به جا گذاشت. سپس بل قدم برداشت و سرانجام کار درست را انجام داد

یک خبر خوب می تواند مدت زمان طولانی باشد ، زمانی که دو شرکت آب و هوا به یکدیگر در مورد ریزه های باقی مانده پس از یک کار نصب اشاره می کنند.

همانطور که با آفتاب طلوع می کند ، امروز خیابان کسی برای تسهیل نصب کابل فیبر نوری ، بهبود اینترنت و تلویزیون تلویزیون کابلی در حال کلنگ زنی است.

همه می خواهند خدمات بهتری داشته باشند ، اما به قیمت اخلال محلی ناشی از حفر چاله های بسیار زیاد در بلوارها و حتی چمنزارها است ، فرایندی که طی چندین سال به آرامی در سراسر GTA کار کرده است.

بل و راجرز در مدیریت این اختلال کار معقولی انجام داده اند ، اما گاهی اوقات آنها توپ را به زمین می اندازند ، همانطور که در بلوار Shaughnessy ، نزدیک خیابان شپرد و جاده دون میلز اتفاق افتاد.

تری استانیچفسکی از طریق پست الکترونیکی گفت که سعی کرده بل یا راجرز را وادار کند تا بین خیابان و خیابان حاشیه Shaughnessy را نابود کند ، اما آنها با آن سیب زمینی داغ بازی کردند.

وی گفت: “در نوامبر گذشته آنها در حال ارتقا to به فیبر نوری در خیابان ما بودند و کامیون های بل و راجرز نیز مشغول کار بودند.” “وقتی کار آنها تمام شد ، ما در بلوار ، نزدیک خانه اش ، یک نقطه زشت پیدا کردیم.

زمستان قبلاً ساکن شده بود ، “بنابراین من منتظر تماس بهار شدم و خواستار پاکسازی محل شدم تا بتوانیم چمنها را مرتب و مرتب نگه داریم. راجرز آمد و گفت: “ببخشید بل کاناداست. هیچ کاری از دست ما ساخته نیست.

“سپس من با بل تماس گرفتم و آنها آمدند و به من گفتند ،” متاسفم راجرز است. من گفتم راجرز قبلاً گفته است بل است ، آنها رفتند و آن را درست نکردند. “

وی گفت كه تماس بعدی وی با شماره 311 بوده است ، كه منجر به این شد كه شهر پسری را در یك كامیون اعزام كند. “من رفتم و پرسیدم ،” آیا شما اینجا هستید تا این مشکل را برطرف کنید؟ ” او به من گفت ، “من فقط اینجا هستم تا زباله ها را از آن جمع کنم.”

من آن را بررسی کردم و یک ابزار چاه پیدا کردم که دارای پوششی بود که روی آن بل در وسط شمشیربازی پلاستیکی سقوط کرده بود. من همچنین یک جعبه پایه ضربان دار پیدا کردم که در چند متری آن سیمهایی از آن آویزان بود ، که استانیچفسکی ذکر کرده بود. به نظر می رسید که غیرفعال است و باید برداشته شود.

وضعیت: من ایمیل بل را فرستادم و پاسخ زیر را سخنگوی ژاکلین میشلیس گرفتم: “ما مطمئن نیستیم که آخرین باری که در آن قسمت از بلوار Shaughnessy کار می کرد ، اما تیم ما امروز برای تمیز کردن کارها و قرار دادن برخی از نوشابه های جدید بیرون بود. ما با یک ساکن صحبت کردیم و او از ترمیم راضی بود. پایه نزدیک که توسط بل و راجرز به اشتراک گذاشته شده است ، همچنان در حال استفاده است ، بنابراین تیم ما نیز این مشکل را برطرف کرد. “

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید