جی رابینسون پس از “روزهای بسیار تاریک” درمان سرطان در طی بیماری همه گیر به شورای شهر بازگشت

جی رابینسون روز چهارشنبه پس از درمان طاقت فرسای سرطان پستان و “روزهای بسیار تاریک” ، به شورای شهر تورنتو بازگشت.

نماینده بخش 15 دون ولی وست که از راه دور ظاهر شد ، مانند همکاران شورای خود ، به دلیل همه گیری ، گفت: “هیچ سرطانی با پوشش قند وجود ندارد.”

او 13 ماه پیش با تشخیص کور شد و به تازگی شیمی درمانی را در مرکز سرطان Odette مرکز علوم بهداشتی Sunnybrook به پایان رساند.

رابینسون ، مشاور ، پس از قطع درمان های سرطان ، در جلسه مجازی شورای شهر در 25 نوامبر 2020 ، در بازگشت به شورای شهر سخنرانی احساسی می کند.

مادر سه فرزند و صندلی TTC نیز تحت پرتودرمانی و جراحی قرار گرفتند که نشان داد وی دارای دو نوع سرطان پستان است و به شش ماه دیگر شیمی درمانی غیرمنتظره نیاز دارد.

رابینسون گفت که می داند خوش شانس است که در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، هنگامی که درمان بسیاری از افراد به حالت تعلیق درآمده است ، تحت درمان قرار گرفته است و از تورنتونی ها برای کارت ها ، تماس ها و سایر پیام های دلسوزانه تشکر کرد.

او ضمن تشکر از انتخاب کنندگان منطقه ای که در دهه گذشته در شورای شهر نمایندگی کرده است ، برای حفظ خونسردی خود تلاش کرد.

رابینسون ، که در زمان درمان می توانست کار کند ، گفت: “من هرگز حمایت گسترده ای را که از شما دریافت کردم در طول دوره درمان فراموش نمی کنم.”

“سخنان فوق العاده مهربانانه و کارهای سخاوتمندانه شما به خانواده و من در روزهای بسیار تاریک کمک کرد.”

رابینسون ، که هفته گذشته در یک نشست آنلاین TTC حضور کوتاهی داشت ، در پایان گفت که می داند بسیاری از تورنتونی ها با روزهای تاریکی روبرو هستند ، اما او متعجب است که ساکنان دلسوزی یکدیگر را در همه گیر نشان می دهند.

رابینسون با تشویق همکارانش در خانه ها و دفاترشان گفت: “من می دانم که ما در آن طرف قدرتمندتر و بهتر از هر زمان دیگری ظاهر خواهیم شد.”

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider