رزرو آنلاین و محدودیت زمانی برای اسکیت بخشی از برنامه های زمستانی COVID-19 تورنتو

“حلقه های برفی” برای پیاده روی در زمین های گلف و تنیس زمستانی از جمله اقدامات شهر تورنتو برای تشویق مردم به ورزش در فضای باز در هنگام شیوع بیماری همه گیر است.

شهردار جان توری روز چهارشنبه از برنامه “Welcome to Winter” (طوفان به زمستان خوش آمدید) خبر داد که به تورنتونی ها گزینه های بیشتری برای داشتن هوای تازه و ورزش در فضای باز می دهد ، در حالی که طبق توصیه های شهر برای جلوگیری از گسترش COVID-19 تا آنجا که ممکن است در خانه بمانید.

قوانین جدیدی وجود دارد ، از جمله حداکثر 25 اسکیت باز مجاز در هر بار پیاده روی در یک زمان و جلسات 45 دقیقه ای اسکیت که با رزرو آنلاین انجام می شود.

در برنامه زمستان شامل موارد زیر است:

  • هشت حلقه برف در پنج زمین گلف شهر ، از یک کیلومتر تا 2.5 کیلومتر.
  • اسکیت اوقات فراغت رایگان در 54 زمین پیاده روی در فضای باز ، از جمله میدان ناتان فیلیپس ، از اوایل روز شنبه ، اجازه هوا می دهد. اسکیت بازان به شدت توصیه می شود که از روکش صورت استفاده کنند و در یک مکان ثبت نام کنند. نقاط ورود به سیستم محدود خواهد شد. فاصله فیزیکی اعمال شد. اتاق ها را تعویض کنید ، دستشویی ها باز باشد.
  • ده ها زمین یخی طبیعی از جمله در استخر گرنادیر. این شهر برای پارکهای یخی طبیعی ساخته شده و نگهداری شده در پارکهای شهر تا 31 دسامبر برنامه هایی را می پذیرد.
  • زمین های ورزشی در فضای باز ، از جمله 57 زمین تنیس با تورهایی برای تنیس زمستانی. هفتاد میز تنیس روی میز و 60 میز شطرنج.

  • دزدگیر در 23 تپه در سراسر شهر.
  • برنامه های راهنمای جدید Walk Fit در فضای باز شامل 45 جلسه در هفته. رزرو توصیه می شود.
  • بیش از 800 زمین بازی و 30 پارک با تجهیزات تناسب اندام در فضای باز ، همراه با محفظه های سگ بدون بند ، همچنان باز هستند.
  • 60 کیلومتر اضافی از مسیرهای تفریحی و تفریحی آسفالته با نگهداری از برف در پارک های شهر.
  • High Park برای اتومبیل ها بسته خواهد ماند و مردم را به راه رفتن و دوچرخه سواری آزاد ترغیب می کند. محدوده تیر و کمان در ET Seton Park باز خواهد ماند.

قبل از رزرو وقت اوقات فراغت یا اسکیت اوقات فراغت یا برنامه Walk Fit ، ساکنان باید در سایت eFun شهر ثبت نام کنند و با شماره تلفن 416-396-7378 مشتری و شماره پین ​​خانواده خود را دریافت کنند.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

این شهر همچنین برای اردوهای روزانه کودکان در تعطیلات دسامبر رزرو می کند.

روز چهارشنبه ، شورای شهر طرحی را تصویب کرد که بیش از دو برابر تعداد معمول دستشویی های پارک در طول زمستان باز است.

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider

به گفتگو بپیوندید

س:

برنامه شما برای فعالیت های زمستانی در این فصل چیست؟ افکار خود را در زیر بگذارید.

گفتگوها نظر خوانندگان ما است و مشمول موارد زیر است آیین نامه رفتار ستاره این نظرات را تأیید نمی کند.