شهردار جان توری می گوید ، مالیات خانه خالی باید در تورنتو اجرا شود

کارکنان شهر تورنتو توصیه می کنند این شهر مالیات بر خانه های خالی وضع کند و شهردار جان توری می گوید که از این اقدام در شورای حمایت خواهد کرد.

توری روز پنجشنبه به صبحانه تلویزیون گفت که مالیات خانه خالی ، مانند مالیات وضع شده در ونکوور ، کار درستی است که اکنون انجام می شود.

توری گفت: “اگر می خواهید در خانه خود زندگی کنید ، البته عالی است.”

“اگر می خواهید خانه خود را به شخص دیگری اجاره کنید ، این نیز عالی است ، اما ما فقط با کمبود مسکن در شهر تورنتو نمی توانیم از عهده خرید افرادی برآییم – کانکس و خانه – و آنها را ترک کنیم. خالی.

“و بنابراین مالیات خانه خالی با موفقیت در ونکوور استفاده شده است و ما در حال آماده سازی برای ادامه کار در اینجا هستیم.”

این شهر از سال 2017 که این استان به شهرداری ها اجازه اجرای چنین اقدامی را داد ، امکان مالیات بر خانه های خالی را بررسی کرده است.

در اوایل سال جاری ، آنا بایلائو ، مشاور طرفدار مسکن در شهر ، سعی کرد آن را به عنوان بخشی از بودجه سال 2020 این شهر تصویب کند.

مالیات خالی خانه ونکوور ، که برای اولین بار در سال 2017 با 1 درصد اجرا شد ، هر شخصی را که صاحب خانه یا کانکس است ، هر ساله فرم را تکمیل می کند و خانه را خالی یا خالی اعلام می کند.

این نرخ در سال 2019 به 1.25 درصد رسید و شورای ونکوور اخیراً تصمیم گرفت ، از سال 2021 ، دوباره افزایش یابد و به 3 درصد برسد.

هفته گذشته کندی استوارت ، شهردار ونکوور در یک خبرنامه گفت: “ما حتی پیغام قویتری می فرستیم که خانه ها برای مردم است ، نه حدس و گمان.”

“این ابزار پیشگامانه به انتقال هزاران خانه به بازار اجاره برای کمک به اسکان همسایگان کمک کرده است ، اما هنوز هم خانه های زیادی خالی مانده است.”

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider

به گفتگو بپیوندید

س:

آیا تورنتو باید مالیات خانه خالی داشته باشد؟

گفتگوها نظر خوانندگان ما است و مشمول موارد زیر است آیین نامه رفتار ستاره این نظرات را تأیید نمی کند.