شهردار می گوید محدودیت های بیشتری برای COVID-19 طی چند روز برای تورنتو در نظر گرفته شده است

شهردار جان توری روز دوشنبه به CP24 گفت ، محدودیت های جدید COVID-19 برای تورنتو که ظرف چند روز پیش بینی می شود می تواند شامل محدودیت ظرفیت در فروشگاه ها و مراکز خرید باشد.

توری یک روز زودتر در مورد نظرات خود درباره استار توضیح داد و گفت: مقامات بهداشت عمومی شهر و تورنتو آخر هفته با همتایان استانی در مورد اقدامات جدید برای جلوگیری از انتشار “نگران کننده” ویروس و افزایش مرگ و میر صحبت کردند.

وی گفت: “من در تلاش هستم تا جایی که سایر افراد از جمله نخست وزیر تلاش می کنند تا سلامت افراد را حفظ کنند و جلوی تبدیل این وضعیت بسیار نگران کننده را به یک فاجعه بسیار بدتر که منجر به زندگی بیشتر خواهد شد ، بگیرم.” .

“این دوباره تحت مراقبت طولانی مدت است و باعث می شود افراد بیشتری بیمار شوند. و ما می خواهیم مدارس را نیز باز نگه داریم ، این همان چیزی است که ما واقعاً سعی در انجام آن داریم زیرا برای بچه ها خوب است. “

توری به CP24 گفت که “تعدادی” از اقدامات تحت بحث است.

“ما در حال بررسی مواردی مانند این هستیم. . . خرده فروشی که گاهی اوقات جمعیت زیادی نسبت به یک فروشگاه کوچک یا جمعیت زیادی در آن حضور دارید. “توری به ایستگاه گفت.

“آنچه ما باید انجام دهیم کاهش تعداد زیادی از مردم یا فرصت های جمعیت زیادی است.”

توری گفت ، گاهی اوقات افراد بدون ماسک به مغازه ها می رسند یا آنها را از داخل آن بیرون می آورند ، “و این باعث گسترش ویروس می شود ، بنابراین ما در حال بررسی مواردی هستیم که می توانند این کار را انجام دهند.”

توری گفت: “بسیاری از چیزهای خوب برای خرید مردم از نظر کمک به اقتصاد همه گیر است.”

اما مسئولان باید صحنه های جمعیت را کاهش دهند و مردم را به ماندن در خانه تشویق کنند بنابراین “این تصور که آیا شما از نظر ظرفیت محدودیت دارید. . . در فروشگاه ها و مراکز تجاری باید روی میز باشد. “

توری گفت نخست وزیر داگ فورد “کاملا به درستی” گفت همه چیز روی میز است تا از گسترش فاجعه بار و کشنده COVID-19 جلوگیری شود و شهر او را مجبور به این کار می کند ، توری گفت ، اگر استان قوانین جدیدی برای شهر تعیین نکند ، اراده.

تورنتو با افزایش ویروس در همسایگی منطقه Peel منطقه “به همین دلیل از نظر کارآیی قانونی و از نظر اثربخشی ، استان دارای استان است ، در صورت عدم اقدام استان. . . ، “Tory گفت.

“من می دانم که شهر به تنهایی به گزینه ها نگاه می کند اما محدود است ، اینگونه نیست که ما بتوانیم هر کاری را که می خواهیم انجام دهیم.”

شهردار همچنین از دولت فورد خواست تا اطمینان حاصل کند که افرادی که ممکن است آلوده شوند به کار خود ادامه نخواهند داد زیرا حقوق بیمار دریافت نمی کنند.

“کارفرمایان باید اولین کسانی باشند که بگویند ، هم به این دلیل که ما شهروندان خوبی هستیم و هم به این دلیل که نمی خواهیم افرادی بیمار ظاهر شوند و سایر کارمندان ما را آلوده کنند ، آنها می خواهند وارد عمل شوند و به مردم بگویند” برو و آزمایش شو

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

“اگر شما می توانید برای ما یک آزمایش مثبت تولید کنید ، که یک اتفاق ناراحت کننده است ، ما برای شما در طی دو هفته ای که باید در خانه باشید و از بیماری بهبود می یابید از شما پشتیبانی می کنیم تا افراد بیمار به کار خود نیایند. اینها مواردی است که من پشتیبانی می کنم. “

فورد گفت ، اگر کارفرمایان این کار را نکنند ، دولت انتاریو باید وارد عمل شود.

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider