شورای تورنتو به اتفاق آرا دولت فورد را ترغیب می کند که تغییرات پیشنهادی در سیستم مراقبت از کودکان را کنار بگذارد

شورای تورنتو از دولت نخست وزیر داگ فورد می خواهد برنامه های مربوط به تغییرات بحث برانگیز در مقررات مراقبت از کودکان در انتاریو را کنار بگذارد.

مایک لایتون ، مشاور شهر ، روز پنجشنبه پس از رأی 24-0 با همکاران شورا ، از جمله شهردار جان توری ، گفت: “این تغییرات بی پروا است”.

این پیشنهادها ، که در تاریخ 2 اکتبر به وب سایت دولت ارسال شد ، ناشی از بررسی برنامه 5 ساله قانون مراقبت از کودک و سالهای اولیه است.

طبق قوانین تجدید نظر شده ، متصدیان مهد کودک می توانند برای پیگیری مجموعه جدیدی از گروه های سنی به وزارتخانه مراجعه کنند. آنها شامل اجازه دادن به نوزادان و کودکان نوپا – که در حال حاضر به گروه های 0 تا 18 ماهگی و 18 تا 30 ماهه تقسیم می شوند – در یک گروه 0 تا 24 ماهه با هم نگهداری شوند.

ارائه دهندگان خدمات مراقبت از کودک همچنین می توانند نسبت کارکنان به کودکان را کاهش دهند و اندازه گروه را برای برخی از گروه های سنی افزایش دهند. این ولایت می گوید که هدف تقویت فضاهای مهد کودک و انعطاف پذیری بیشتر به ارائه دهندگان است.

کارکنانی که از بچه های مهد کودک مراقبت می کنند دیگر نیازی به عضویت کالج خودتنظیم صنعت ندارند. پرسنل غیر واجد شرایط می توانند تا دو هفته کارکنان واجد شرایط را دوباره پر کنند. تجربه مورد نیاز برای تعیین سرپرست به جای فقط مراقبت از کودکان دارای مجوز ، شامل “برنامه نویسی عمومی کودکان” است.

گزارش کارکنان شهر تورنتو گفت: “روی هم رفته ، تغییرات تأثیر منفی بر کیفیت خواهد داشت و تلاش ها را برای بالا بردن شهرت حرفه ای آموزش اولیه کودکی تضعیف می کند.”

در اوایل این ماه شانلی مک نامی ، مدیر کل خدمات کودکان در شهر ، به کمیته شهر گفت که کاهش سهمیه کارکنان به کودکان باعث “تقاضای بیشتر نیروی کار در حال مبارزه” می شود در حالی که کیفیت مراقبت از کودک و “به طور بالقوه بهداشت و ایمنی کودکان. “

مشاوره جو کریسی ، رئیس بهداشت عمومی تورنتو ، گفت: بهبود اقتصادی از بیماری همه گیر بستگی به دسترسی والدین به مراقبت از کودکان با قیمت مناسب و مقرون به صرفه دارد.

کریسی گفت ، به جای “تضعیف” مراقبت از کودکان ، استان باید در فضاهای جدید ارزان قیمت سرمایه گذاری کند “تا همه والدین بتوانند به کار خود برگردند.”

مشاوره مایکل تامپسون با همکاران خود رای داد که دولت فورد را به تجدیدنظر فرا می خواند اما گفت که فورد خود مایل است به بازخورد گوش دهد.

تامپسون ، یک بار متحد شورای شهر پریمیر فورد و برادرش ، راب فورد ، شهردار فقید تورنتو ، گفت: “من در رابطه با این موضوع مستقیماً با نخست وزیر صحبت کرده ام.”

“من می توانم به شما بگویم که نخست وزیر از این موضوع استفاده می کند و از نگرانی هایی که ما داریم آگاه است.”

اما دولت فورد هيچ اشاره اي به روز پنجشنبه نكرد كه با وجود مخالفت هاي تورنتو و ساير افراد از جمله ائتلاف اونتاريو براي مراقبت بهتر از كودكان و انجمن مربيان اوليه ، در اصلاحات تجديدنظر كرد.

سخنگوی وزیر آموزش و پرورش استفان لچه به استار گفت: “مراقبت از کودکان در این استان برای بسیاری از والدین گران و غیرقابل دسترس است.”

وی گفت: “وضع موجود برای والدین م workingثر نیست ، به ویژه با چنین اختلالی در زندگی نیروی کار از طریق این بیماری همه گیر” ، بنابراین دولت با هدف افزایش دسترسی و مقرون به صرفه بودن در حال رایزنی با مردم است.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

“این کار با مشارکت با تمام سطوح دولتی ، برای بهبود سیستم مراقبت از کودکان و نه دفاع از وضعیت موجود که به سادگی برای والدین انتاریو کار نمی کند ، ادامه خواهد یافت.”

با پرونده هایی از برندان کندی

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider