شورای شهر تورنتو در حال آماده سازی برای واکسن COVID-19 است

مقامات تورنتو در حال اقداماتی برای مقابله با تردید واکسن هستند تا اطمینان حاصل کنند که در ابتدای سال 2021 تعداد افراد در برنامه های واکسیناسیون COVID-19 شرکت کنند.

شورای شهر روز چهارشنبه رأی داد که از گروه ویژه ایمن سازی COVID-19 تورنتو ، با هماهنگی با دولت های استانی و فدرال ، بخواهد ایمنی و اثربخشی واکسن ها را ارتقا دهند.

حرکت موفقیت آمیز ، از طرف پرو. جو کریسی ، همچنین درخواست کرد که این کمپین به چندین زبان و با هدف قرار دادن دسترسی به جمعیت آسیب پذیر اجرا شود.

این حرکت یکی از چندین اصلاحیه در مورد برنامه COVID-19 بود که روز چهارشنبه توسط شورا تصویب شد ، زیرا با تسطیح موج دوم بیماری دست و پنجه نرم می کند در حالی که اطمینان حاصل می کند برنامه واکسیناسیون عظیم ، هنگامی که اجرا می شود ، تا حد ممکن روان انجام می شود.

کریسی همچنین افزود که هدف در حال حاضر محافظت در برابر موج سوم ویروس است.

صبح روز صبح ، دکتر آیلین دو ویلا ، مسئول بهداشت ، در سخنرانی خود به شورای گفت: در حالی که اولین دوزهای واکسن COVID-19 می تواند در سه ماه اول سال 2021 باشد ، جمعیت های هدف برای اولین بار ارائه می شوند ، با توزیع گسترده تر در بهار.

شورای همچنین در روز چهارشنبه به:

  • یک آموزش هدفمند COVID-19 برای آموزش و مشارکت در جوامع آسیب پذیر با نرخ بالای عفونت که شامل ارتباط با دیگران ، مدیریت موارد ، پشتیبانی دسترسی به غذا ، پشتیبانی از سلامت روان و ماسک برای پنج ماه آینده ، با هزینه 5 میلیون دلار است ، شروع می شود. امیدوار است که با دولت فدرال به اشتراک بگذارد.
  • فرصتهایی برای تقویت خدمات پیشگیری از خودكشی پیدا كنید.
  • از دولت استان بخواهید تا پایان مهلت قانونی 28 روزه تورنتو ، که از 23 نوامبر آغاز شد ، مهلت اخراج مسکونی و تجاری را برگرداند.
  • از استان و دولت فدرال بخواهید که برای بیماران نیازمند به انزوا و برای کارگران و مشاغل تحت تأثیر محدودیت های بهداشت عمومی ، روزهای مریض و درآمد کافی برای بیماران را فراهم کنند.
  • از استان بخواهید ممنوعیت استفاده از آرا ball رده بندی شده در انتخابات توسط شهرداری ها را لغو کند.

قرار است جلسه شورا در تاریخ 26 نوامبر از سر گرفته شود.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

فرانسیس کوپون
فرانچین کوپون گزارشگر مستقر در تورنتو است که در مورد سیاست های شهرداری و شهرداری برای ستاره فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: KopunF