صاحب باربیکیو آدامسون برای بسته شدن دستور بهداشت عمومی سرپیچی می کند و س ،الات مربوط به اجرای قانون را ایجاد می کند

برای دومین روز متوالی ، یک رستوران Etobicoke مجاز به افتتاح شد – علی رغم قوانین استانی و دستور بهداشت عمومی که به تازگی صادر شده است.

همین امر مقامات پلیس و شهر را دوباره در معرض سوالاتی در مورد توانایی آنها در اجرای قوانین قفل برای مشاغل در مواجهه با سطح قابل توجهی از آلودگی در جامعه قرار داد.

روز چهارشنبه جمعیت پس از ارسال رستوران در اینستاگرام مبنی بر اینکه این رستوران برای کار باز خواهد شد علی رغم دستور بسته ماندن از دکتر آیلین دو ویلا ، مسئول بهداشت پزشکی ، بار دیگر مردم در باربیکیو آدامسون در بلوار ملکه الیزابت حضور یافتند.

رستوران ها فقط در حین قفل در تورنتو مجاز به باز کردن و تحویل گرفتن هستند ، اما پس از افتتاح رستوران برای صرف غذا در داخل خانه در روز سه شنبه ، د ویلا دستور داد که آن را تحت قانون حمایت و ارتقا Health بهداشت استان قرار دهد.

در پایان روز چهارشنبه ، پس از آنکه تعداد مشتریانی دوباره در خارج از رستوران دیده شدند و گزارش های تایید نشده ای از غذا به فروش رسید ، پلیس تورنتو اعلام کرد که نه اتهام مربوط به جرائم بیش از دو روز علیه شرکت و صاحب آن آدام اسکلی مطرح شده است – برای نقض قوانین قفل کردن ، فعالیت بدون مجوز تجاری و نقض دستور de Villa.

کارکنان Supt. مارک بارکلی گفت که پلیس همچنان با مجوزهای بهداشت عمومی و استانداردهای شهرداری تورنتو صحبت می کند تا بهترین راهنمایی را برای افسران خود داشته باشد.

“ما باید در چارچوب قانون کار کار کنیم. این وضعیت منحصر به فردی است. “

اما او به زبان برگشت که بعد از ظهر روز سه شنبه استفاده کرد که “اشتباهاتی” در نحوه کنترل وضعیت پلیس مرتکب شده است.

“دیروز ، اقدامات و تصمیماتی در صبح انجام شد ، اما با بررسی و بررسی آن فرصت های دیگری نیز وجود داشت که می توانستیم انجام دهیم و با شرکای خود ارزیابی آن را ادامه می دهیم و اقدامات امروز انجام شده است. پلیس در آنجا بود و علیه برگزارکننده اتهامات وارد شد.

دی ویلا به خبرنگاران گفت كه آنها TPH یك بازرس برای بررسی اوضاع در روز سه شنبه ارسال كردند و دستور وی باید با یافته های مشخصی كه توسط آن بازرس صورت گرفت تهیه شود.

“آنچه که من فکر می کنم شما سه شنبه دیدید یک روند قانونی بود که در سیستم تعبیه شده است ، که من فکر می کنم همه باید در آنجا راضی باشیم زیرا برای محافظت از همه ما به عنوان بخشی از قانون وجود دارد.”

اما شهردار جان توری روز چهارشنبه لحن جدید و نیرومندتری را اعمال کرد که نشان می داد کار کافی انجام نشده است ، در حالی که دوباره تأکید کرد که نمی تواند اجرای قانون را به عنوان یک مقام منتخب هدایت کند.

“من راضی نیستم. ما راضی نیستیم. ” “همه در محدودیت های قوانین ، در محدودیت شرایطی که با ایمنی و سایر مواردی که باید در نظر گرفته شوند ، نهایت تلاش خود را می کنند.”

وی گفت Skelly “عمدا” قانون را زیر پا گذاشته و نسبت به قانون و سلامتی و سلامتی تورنتونی ها بی احترامی کرده است.

وی از پلیس تقدیر کرد زیرا قبلاً گفته بود که مراحل اولیه این وضعیت به خوبی اداره نشده است.

توری همچنین در پاسخ به وی گفت كه خوشحال می شود از دیدن بلوك های بتونی كه قبلاً برای جلوگیری از فروشگاه های غیر قانونی شاهد استفاده شده بود برای اجرای اقدامات COVID-19 استفاده كند.

“اگر از نظر من بپرسید که آیا من می خواهم آن بلوک های بتنی را از همین حالا ذخیره کنم و در صورت لزوم می برم و آنها را جلوی آدامسون یا هر مکان دیگری که قانون را نقض می کند قرار می دهم – بله ، من می خواهم

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

نخست وزیر داگ فورد نیز چهارشنبه نگرش دیگری داشت و ادامه کار را “کاملا غیرمسئولانه و مضحک” خواند.

“من دیروز با آن پسر خوب بودم. اما رفیق ، بگذارید چیزی به شما بگویم. شما باید تعطیل شوید. ” “شما زندگی مردم را به خطر می اندازید.”

با پرونده هایی از Francine Kopun و Breanna Xavier-Carter

جنیفر پالیارو
جنیفر پالیارو گزارشگر مستقر در تورنتو است که در مورد تالارهای شهر و سیاست های شهرداری برای ستاره فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: jpags