مسیر آرام ، خطرات خطرناکی را برای کوهنوردان و دوچرخه سواران بی احتیاط به همراه دارد

کوهنوردان و دوچرخه سواران باید چشم خود را برای خطرات خطره ای که می تواند آنها را به دنبال حلقه در مسیر East Don Parkland برساند ، پوست کنده نگه دارند.

مسیر دنباله ای از رودخانه های دره و درختان سر به فلک کشیده در حالی که مسیر رودخانه دون در نزدیکی آن ، بین خیابان استیلز و شپارد را دنبال می کنید ، می پیچد. این یک فرار آرام از شهر دیوانه وار است ، که آن را به یک مسیر پر مسافر تبدیل می کند.

اما خطری در انتظار کسانی است که توجه کافی به راه پیش رو ندارند ، به ویژه دوچرخه سوارانی که در یک کلیپ سریع رکاب می زنند و دو مشکل را نمی توانند از بین ببرند.

ورنون پیج یادداشتی در مورد آنها برای من ارسال کرد و گفت: “آنها احتمالاً صدمه بسیار جدی به عابران پیاده و دوچرخه سواران تهدید می کنند.

وی گفت: “یکی از آن ها لوله های زنگ زده ای از لوله است که از بالای آسفالت بیرون زده است” ، در نقطه ای که مسیر با پیاده رو در ضلع غربی خیابان لسلی ، جنوب خیابان استیلز روبرو می شود.

“من شاهد بوده ام که عابران پیاده از این مانع عبور می کنند ، خوشبختانه بدون آسیب دیدگی ، و بسیاری از دست رفته. من همچنین شاهد چندین اشتباه در نزدیکی دوچرخه سواران بوده ام که از خیابان لسلی به دنباله راه می روند. “

در کمتر از 100 متری غرب خطر خطر ، پیج گفت که یک شاخه درخت وجود دارد که از همان مسیر عبور می کند ، “دقیقاً در ارتفاع کلاه ایمنی برای دوچرخه سواری با قد متوسط.

“مسیر در این نقطه کمی خم می شود تا شاخه در برابر پس زمینه شاخ و برگ به راحتی قابل مشاهده نباشد ، به خصوص برای دوچرخه سواری که با سرعت متوسط ​​یا سریعتر حرکت می کند.

“اولین برخورد من با این خطر هنگامی رخ داد که نزدیک لبه مسیر حرکت کردم تا از عابران پیاده جلوگیری کنم ، توجه من به عابران پیاده باشد. کلاه ایمنی من به آرامی این شاخه را مسواک زد. “

من به آنجا رفتم و برای جلوگیری از رانندگی وسایل نقلیه در مسیر ، چیزی شبیه به براکت فلزی گرد را برای یک بولارد پیدا کردم. مسافرت نه تنها آسان است ، بلکه هرکسی که آن را با دوچرخه سوار کند به مدار پرتاب می شود.

شاخه درخت نزدیک کاملاً برای برخورد با چراغ خاموش با نوک دوچرخه سواری که آن را به موقع نمی بیند ، قرار دارد.

وضعیت: در نامه الکترونیکی اداره ارتباطات گسترده شهر آمده است: “کارکنان پارکها امروز اعزام شدند و قسمت مفقود شده بولارد را تعویض کردند (در درختان اطراف پیدا شد) و شاخه درخت را هرس کرده اند.”

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید