مشاور به دنبال بستن روزنه پد پارکینگ حیاط جلوی تورنتو است

روزنه ای که به صاحبان خانه اجازه می دهد تا در حیاط جلوی خانه خود برای ساخت پد پارکینگ هموار شوند ، در صورت همراهی کمیته شهر با درخواست یک مشاور محلی ، به زودی بسته می شود.

مشاوره Gord Perks (بخش 4 ، Parkdale-High Park) در نامه ای در مورد دستور جلسه جلسات 17 نوامبر کمیته برنامه ریزی و مسکن به این موضوع اشاره کرده است.

پرکس استدلال می کند که تعدادی از واریانس های اخیر که از طریق کمیته تنظیم تورنتو و هیئت تجدیدنظر محلی تورنتو اعطا شده است ، به این معنی است که این شهر توانایی خود را در تنظیم روش بحث برانگیز سنگفرش بیش از حیاط های جلو برای تهیه مکان های پارک از دست داده است.

طبق آئین نامه منطقه بندی تورنتو ، در مناطقی از شهر سابق تورنتو که بسیاری از خانه ها محل عبور و مرور ندارند ، پد پارک کاملاً ممنوع است.

درصورت مجاز بودن ، کارمندان شهر و در نهایت شورای جامعه تورنتو و شرق یورک این اختیار را دارند که از درخواست پد پارکینگ در حیاط جلو جلوگیری کنند.

اما در طول سال گذشته ، چندین صاحبخانه توانسته اند این تصویب – یا ممنوعیت – را به سادگی با انتقال موضوع به کمیته تنظیم تورنتو ، که اختیاراتی در واریانس های جزئی دارد ، رد کنند. اگر آن کمیته نیز نه بگوید ، این تصمیم می تواند به هیئت تجدیدنظر محلی تورنتو تجدید نظر شود.

و چندین مورد از آنها برنده شده است.

پرکز در مصاحبه ای گفت: “تا کنون ، این تعداد قابل توجهی از درخواست ها است ، اما روند نگران کننده ای که اکنون شاهد آن هستیم این است که مشاوران کاربری اراضی به مشتریان مراجعه می کنند و می گویند” من یک روزنه پیدا کردم “.

در دسامبر سال 2019 ، هیئت تجدیدنظر محلی ، از پذیرفتن ساخت پد پارکینگ در یک خیابان خیابان Springhurst ، به منظور اسکان یک وسیله نقلیه الکتریکی ، منصرف شد. این درخواست تجدیدنظر موفقیت آمیز بود زیرا برنامه ریز صاحبخانه استدلال کرد که ممنوعیت پد پارکینگ با ابتکارات شهر در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مغایرت دارد.

مدت ها است که پرک و سایرین که از ممنوعیت استفاده از پد پارکینگ حمایت می کنند ، استدلال می کنند که محدودیت ساخت پد پارکینگ مزایای دیگری هم دارد – هم از نظر زیست محیطی و هم از نظر فرم ساخته شده.

پركس گفت: “هنگام باران در تورنتو ، ما یك مشكل بسیار جدی داریم – اینكه آب و فاضلاب زیاد از حد خارج می شود و ما باید همه تلاش خود را بكنیم تا مقدار سطح سخت را با سطح نرم جایگزین كنیم.”

همچنین ، پد های پارکینگ میزان پارکینگ مجاز در خیابان را کاهش می دهند ، زیرا به برش محدوده نیاز دارند.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

وی گفت: “یک مکان پارک در خیابان ممکن است توسط سه یا چهار یا پنج نفر در طول روز استفاده شود – یک مکان پارک خصوصی در ملک شما فقط توسط شما استفاده می شود و فقط برای بخشی از روز استفاده می شود.” “و این فقط شکل زشت شهری است.”

پرکس درخواست کرده است که کارکنان در مورد راه های اصلاح کد شهرداری و همچنین ایجاد تغییر در سایر ابزارهای قانونی تا مارس 2021 گزارش دهند.