موانع راه در West Humber Trail منهدم شدند. کی اینکار رو کرد؟

مسدود کردن یک مسیر محبوب تفریحی و عدم اطلاع قبلی از کاربران ، دستورالعمل ناامیدی و شاید خرابکاری است.

به استثنای دو بارش برف کوچک که طی چند روز ذوب شده اند ، این یک پاییز معتدل و قابل تحمل است ، بیرون رفتن و ورزش برای دور نگه داشتن بلوز COVID-19 را آسان تر می کند.

این بدان معناست که پارکها و مسیرهای پیاده روی چند منظوره هنوز بسیار بیشتر از استفاده از زمستان در حال استفاده هستند. این نیز دلیل خوبی است که تصمیم این شهر برای باز نگه داشتن حداقل دستشویی های پارک در زمستان ایده خوبی است.

اما این تفریح ​​اخیراً در مسیر تفریحی West Humber متوقف شده است که بین منطقه بزرگراه 427-Finch Avenue و West Humber Parklands ، نزدیک جاده Albion و Irwin Road قرار دارد.

سام بوتسما از طریق ایمیل ارسال کرد و گفت که او و دیگر دوچرخه سوارانی که به طور منظم در مسیر حرکت می کنند ، توسط موانع نصب شده در دو طرف نقطه عبور از زیر بزرگراه 27 ، جنوب بلوار کالج هامبر ، دچار مشکل شده اند.

وی با اشاره به عدم وجود “تابلوی پیشرفته ای که می گوید مسیر پیش رو به دلیل ساخت و ساز بسته شده است” و “بدون انحراف مشخص” ، “من چند مشکل در این زمینه دارم.”

“اگر رانندگان با جاده ای بسته روبرو شوند ، علائم انحرافی وجود دارد كه آنها را به جاده ها هدایت می كند تا برای دور زدن انحراف از جاده استفاده كنند. برای کاربران West Humber Trail ، چیزی وجود نداشت. زیلچ. “

وی همچنین اشاره کرد که “مسیر پیش رو روشن بود. ساخت و ساز در مسیر نبود ، بلکه در دامنه های مجاور (بزرگراه 27) بود. آنها به راحتی می توانستند مسیر را باز نگه دارند اما ترجیح نمی دادند. “

یادداشت Bootsma همچنین شامل نظراتی در مورد مشکل ارسال شده به یک گروه دوچرخه سواری فیس بوک ، از جمله یکی از این موارد بود: “و گروه های ساختمانی تعجب می کنند که چرا پس از هر آخر هفته حصار خراب می شود.”

این مربع ها با آنچه روز یکشنبه آنجا بودم دیدم. موانع در هر دو طرف بزرگراه 27 بزرگراه به كنار رانده شده بودند ، تابلویی به كاربران دنباله دار توصیه می كرد كه به عقب برگردند و به كنار رودخانه هامبر نزدیك پرتاب شوند.

وضعیت: من یادداشتی را از شهر با توضیح زیر دریافت کردم: “بستن بخشی از مسیر برای تسهیل کار شبکه فاضلاب طوفانی در ضلع غربی بزرگراه 27 مورد نیاز بود. . تابلوهای پیشرفته در نقاط ورودی مسیر ، در شرق و غرب بزرگراه 27 قرار دارد تا کاربران مسیر را مطلع سازد. کارمندان این هفته در محل بودند تا مسدود شدن را بررسی کنند و خاطرنشان کردند که مسیر در حال حاضر به طور کامل در دو طرف شرقی و غربی بزرگراه 27 باز شده است.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید