ورودی Filthy Yorkdale TTC مکانی برای رفتن است – برای کبوترها و کارگران ساختمانی

ورودی ایستگاه مترو Yorkdale باعث می شود TTC از آنچه مشتریانش هنگام رسیدن به آنجا می بینند ، غافل باشد.

با یک توالت فرنگی قابل حمل درست در خارج از درهای ورودی ، یک سطل آشغال و سطل آشغال برای بازیافت در کنار پله های منتهی به آنها و کبوترانی که پیاده رو را پوشانده اند ، یک نقطه ورود کاملاً ضد نفوذ به سیستم حمل و نقل است.

از اوایل سال 2018 در حال ساخت است ، که نازک با افرادی که از ایستگاه استفاده می کنند و حتی کسانی که از کنار آن عبور می کنند ، مانند استفان بلوم ، که یادداشتی در مورد آن به من ارسال کرده است ، نازک است.

وی گفت: پیاده رو جلوی آن “بخصوص در ضلع شمالی كه پایه های بتونی (عابران پیاده) از اتومبیل ها و كامیون هایی كه به 401 شرقی یا جاده آلن وارد شمال می شوند ، بسیار باریك است.

وی گفت: “به سختی جا برای عبور دو نفر وجود دارد ، چه رسد به فاصله اجتماعی. همچنین با ته سیگار ، فنجان های قهوه ، آشفتگی ساخت و ساز و فضله پرندگان کثیف است.

“در بعضی جاها به معنای واقعی کلمه انبوهی از فضولات پرندگان وجود دارد. بلوم گفت: “این چند سال تمیز نشده است” ، بلوم گفت ، او دو بار در این باره با شورای شهر خود تماس گرفته است اما هیچ تغییری نکرده است.

“همچنین ، در داخل قسمت شمالی ایستگاه ، پله برقی برای ساخت و ساز برداشته شده است و راه پله ای که جایگزین آنها شده است ، باریک است به طوری که فرد شانه ها را با فردی که در جهت مخالف است برس می زند.

“با توجه به همه گیری ، این نمی تواند ایمن باشد. باز هم این موضوع سالهاست که ادامه دارد. چه مدت طول می کشد تا پله برقی تعویض شود و آسانسور ساخته شود؟ “

من به آنجا رفتم و فهمیدم که همه چیز به همان اندازه توصیف شده بد است. اگر چیزی وجود داشته باشد ، بلوم آن را نادیده گرفت ، به ویژه دودمه پرندگان و یک جانی در محل کارگران ساختمانی در ورودی اصلی.

تصور کنید در حالی که مسافران در ایستگاه و خارج از ایستگاه جریان دارند ، در گوشه و کنار ناراحتی ها ، در آن محل کار تجارت می کنند – همانطور که ما کدبانوهای کشور می گفتیم -.

کافی است هضم یک فرد متوسط ​​را در گره ها گره بزنید.

وضعیت: استوارت گرین ، مسئول ارتباطات TTC ، با ارسال ایمیل از طریق ایمیل گفت: “خواننده شما کاملاً درست بود. در این ایستگاه ، به لطف بخش كمی از جمعیت كبوترها ، ظاهر تا حدی خراب شده است كه باید مورد توجه قرار گیرد. باید این کار زودتر انجام می شد و ما به پیمانکار خود اطلاع دادیم که انتظار داریم بهتر از آن نگهداری کنیم. ما منطقه را (سه شنبه) با برق شستشو دادیم و امروز وضعیت بهتری دارد. از نظر کار انجام شده ، این یک پروژه بزرگ است که قرار است تا پایان سال آینده به پایان برسد. “وی با بیان اینکه اطلاعات بیشتر در مورد این شغل در وب سایت TTC موجود است ، گفت:

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید