آنا بایلائو می‌گوید به دنبال نامزدی برای شهرداری تورنتو است

آنا بایلائو می‌گوید «به شدت» در نظر دارد برای شهرداری تورنتو نامزد شود و اگر این کار را انجام دهد و برنده شود، برای حل سردردی که کاربران مترو را آزار داده است، تلاش خواهد کرد.

در اولین اظهارنظرهای عمومی خود که علاقه خود را به رقابتی پرجمعیت برای جایگزینی جان توری در انتخابات مجدد در 26 ژوئن تأیید می کرد، شورای شهر از سال 2010 تا 2022 به استار گفت که به خانواده، دوستان و دیگران گوش می دهد که از او می خواهند نامزد شود.

مدافع سابق مسکن شورای شهر، که اخیراً برای توسعه دهنده Dream Unlimited شروع به کار کرده است، گفت که کاهش بحران مسکن مقرون به صرفه تورنتو برای مبارزات انتخاباتی او و همچنین کار بر روی شکاف های سیاسی مهم است.

بایلائو، با اشاره به برنامه‌هایی برای ترغیب توسعه‌دهندگان به ساخت‌وساز در زمین‌های شهری و قانونی‌سازی سوئیت‌های باغ و مسکن‌های خیابانی، گفت: «من معتقدم که تأثیری دگرگون‌کننده بر تلاش‌های تورنتو برای گسترش گزینه‌های مسکن مقرون‌به‌صرفه داشتم.

اکنون می‌خواهم به بازپرداخت ادامه دهم – شورا را گرد هم بیاورم و شهر را گرد هم بیاورم تا به مسائلی که همه با آن روبرو هستیم رسیدگی شود.»

اما مشاور سابق داونپورت، که متحد قوی محافظه‌کاران بود، تحت فشار برای وعده‌های کمپین انتخاباتی، ناتوانی مداوم اکثر مردم تورنتونی در استفاده از تلفن همراه خود را در حین سوار شدن بر سیستم متروی شهر مورد هدف قرار داد.

او که آن را یک مسئله راحتی و ایمنی خواند، گفت که ارائه دهندگان تلفن همراه راجرز، تلوس و بل “وظیفه” دارند که هم با شهر و هم با شرکتی که یک شبکه تلفن همراه مترو را ساخته است که شرکت های بزرگ مدت ها از استفاده از آن خودداری کرده اند، همکاری کنند.

Bailão با اشاره به حملات تصادفی اخیر به مشتریان TTC و همچنین سرویس جدید GO Transit که به کاربران در معرض خطر اجازه می‌دهد از طریق پیامک کمک بخواهند، گفت: «اگر من می‌خواستم اجرا کنم، این کاملاً انتظار من است، موقعیت من که در راستای آن کار می‌کنم. .

ایستگاه‌ها و تونل‌های متروی تورنتو در مرکز شهر U (گستره خط 1 بین ایستگاه‌های اسپادینا و بلور-یونگ) مجهز به سرویس تلفن همراه و داده هستند.

شرکت ارتباطات BAI روز دوشنبه تایید کرد که Freedom Mobile تنها شرکتی است که با BAI قرارداد امضا کرده است تا مشتریانش بتوانند از شبکه استفاده کنند.

بل گفت که موضع آن تغییری نکرده است، که مخابرات ترجیح می دهد زیرساخت 5G خود را بر روی TTC بسازد. راجرز نیز تایید کرد که هیچ برنامه ای برای امضای قرارداد با BAI ندارد. تلوس تا زمان انتشار پاسخی نداده بود.

Bailão، یک لیبرال، توسط استراتژیست‌های تام آلیسون و نیک کووالیس – اولی یک پشتیبان کهنه کار لیبرال و دومی یک محافظه‌کار صریح، که هر دو در کمپین‌های موفق شهرداری محافظه‌کاران کار می‌کردند، توصیه می‌شود.

اگر همانطور که انتظار می رود، او برای شهردار شدن با مسکن به عنوان سنگ بنای مبارزات انتخاباتی نامزد شود، می تواند رقابتی را با سواحل – برد برادفورد، عضو شورای شهر یورک شرقی، رئیس کمیته مسکن که همچنین در حال بررسی یک کمپین بالقوه شهرداری است، داشته باشد.

دنیس متیوز، یک فعال تبلیغات سیاسی محافظه‌کار، اخیراً به استار گفت که دوستش برادفورد «سابقه‌ای دارد که در مورد مسکن و مقرون به صرفه بودن به شیوه‌ای متفکرانه صحبت می‌کند که بدیهی است که از نظر بحرانی که این شهر در این مسائل با آن مواجه است، مطابقت دارد».

انتظار می‌رود بردفورد روز سه‌شنبه تیمی از مشاوران کمپین شامل ترکیبی از لیبرال‌ها و محافظه‌کاران برجسته از جمله کارن استینتز، عضو شورای سابق، جیمی وات، رئیس ارتباطات ناوگر، و کوری تنیکه، مدیر اجرایی استراتژی روبیکن، به‌علاوه استفانی اسمیت، رادیو و تلویزیون را معرفی کند.

گیل پنالوسا شهرنشین که در انتخابات اکتبر گذشته پس از محافظه‌کاران دوم شد و کلوئه براون تحلیلگر سیاسی که سوم شد، گفته‌اند که هر دو دوباره نامزد خواهند شد.

مارک ساندرز، رئیس پلیس سابق تورنتو که تابستان گذشته ناموفق برای حزب محافظه‌کار مترقی انتاریو شد، همچنین در حال بررسی پیشنهاد شهرداری است.

مترقی ها از مایک لیتون، عضو سابق شورای شهر می خواهند که نامزد شود. پارکدیل—های پارک NDP MPP بوتیلا کارپوچه نیز با حامیان بالقوه شهردار صحبت می کند.

خبرنگاری روز دوشنبه در کوئینز پارک از میتزی هانتر، MPP لیبرال پرسید که آیا او برای شهرداری نامزد خواهد شد یا خیر.

نماینده اسکاربرو-گیلدوود گفت که او به هر کجا در تورنتو می رود، مردم به او نزدیک می شوند و از او می خواهند که پیشنهاد شهرداری را آغاز کند. هانتر گفت: “من در حال بررسی آن هستم و به زودی همه را در مورد آن به روز خواهم کرد.”

توری، 68 ساله، در 17 فوریه پس از تحقیقات ستاره نشان داد که رابطه نامناسبی با یکی از کارکنان پایین‌تر دفترش دارد، استعفا داد. توری که متاهل است، گفت که این امر در طول همه گیری شروع شد و در اوایل امسال با توافق دوجانبه پایان یافت.

انتظار می‌رود شورای شهر در 29 مارس کرسی محافظه‌کاران را خالی اعلام کند. مردم از 3 آوریل تا 12 مه فرصت دارند به عنوان نامزد شهرداری برای دوره‌ای که در پاییز 2026 به پایان می‌رسد ثبت نام کنند.

دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و خبرنگاری است که تالار شهر و سیاست شهرداری را پوشش می دهد. او را در توییتر دنبال کنید: @dmrider

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.