آیا از دیدن جعبه مخابراتی آسیب دیده در همسایگی خود خسته شده اید؟ در اینجا می توانید در مورد آن انجام دهید

از جعبه تجهیزات مخابراتی آسیب دیده در همسایگی خود خسته شده اید؟ اگر می توانید بفهمید کدام ابزار مالک آن است ، تلفن را بردارید و آن را گزارش دهید.

ستون های Fixer اخیر در مورد انبوهی از جعبه های تجهیزات آسیب دیده – که به آنها جعبه پایه نیز گفته می شود – باعث شد بل و راجرز که تقریباً همه آنها را دارند ، بگویند که از گزارش های مردم استقبال می کنند و آنها را برطرف می کنند.

اما آنها این کار را آسان نمی کنند. من به تعداد جعبه های آسیب دیده مربوط به هر شخص دیگری نگاه کرده ام و هنوز نتوانسته ام حتی یک جعبه راجرز با هر علامت پیدا کنم که نشان دهد متعلق به راجرز است.

در اکثر جعبه های بل ، نام همه برنامه ها در جایی یا مکان دیگر وجود ندارد. بنابراین ، اگر مصمم باشید ، گزارش آسیب به بل آسان تر است. برای تهیه گزارش هنوز باید به دنبال شماره تلفن یا وب سایت باشید و آن را در هیچ یک از جعبه های پایه آن پیدا نخواهید کرد.

سخنگوی بل ، ژاکلین میشلیس در یک ایمیل گفت: “ساکنان می توانند با ما 24/7 با شماره 1-844-225-5550 تماس بگیرند تا آسیب به تجهیزات بل را گزارش کنند.” “ما اطلاعات تماس در مورد تاسیسات بزرگتر را داریم اما معمولاً در جعبه های مسکونی منفرد نیست. اطلاعات بیشتر در وب سایت ما موجود است. “

سخنگوی راجرز ، زک کاریرو گفت که حدود 900000 جعبه پایه در سرتاسر انتاریو دارد ، از جمله صدها هزار در GTA. وی گفت ، اما فقط 0.13 درصد در هر زمان نیاز به رفع مشکل دارند.

اگر این عدد هم برای راجرز و هم بل دقیق باشد ، پس با مشاهدات و گزارش های من از خوانندگان مغایرت دارد. مطمئن هستم که می توانم یک ساعت دور تورنتو رانندگی کنم و ده ها مورد را پیدا کنم. در واقع ، ممکن است فقط یکبار امتحان کنم.

یکی از دلایلی که جعبه های آسیب دیده برای برخی افراد نگران کننده است ، قرار گرفتن سیم در معرض هوا و خرابکاری یا دستکاری احتمالی است. اما کاریرو خاطرنشان کرد که سیم کشی جعبه پایه برق ندارد ، بنابراین در صورت لمس هیچ بچه ای دچار شوک نخواهید شد.

وی گفت: “ما قصد داریم جعبه های پایه آسیب دیده را در اسرع وقت ترمیم كنیم و در سال 2021 ، منابع بیشتری را نیز برای تقویت روند تعمیر خود اختصاص می دهیم.”

“تکنسین های تعمیر و نگهداری ما همیشه مراقب هستند تا جعبه های پایه را که نیاز به تعمیر دارند شناسایی کنند و ما از ساکنان استقبال می کنیم تا ما را نیز مطلع کنند.”

کاریرو افزود که به عنوان بخشی از روند راجرز ، “اگر تشخیص دهیم كه جعبه پایه آسیب دیده متعلق به راجرز نیست ، به دنبال این هستیم كه به همكاران صنعت خود (مانند بل) اطلاع دهیم تا قابل تعمیر باشد.”

اما این مشکل در زمستان بدتر است ، زمانی که “در جعبه های پایه آسیب دیده به دلیل خدمات برف روبی افزایش می یابد و ما بیشتر تعمیرات را متوقف می کنیم زیرا شرایط برف و یخ زدگی بر توانایی ما برای تعمیر صحیح جعبه ها تأثیر می گذارد.”

راجرز اطلاعات زیادی در مورد کارهایی که برای تعمیر جعبه ها انجام می دهد به من ارائه داد ، اما یک مورد از قلم افتاد: اطلاعات تماس با مردم که مردم می توانند برای گزارش خسارت استفاده کنند.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

شاید این فقط یک نظارت بود. من جستجو کردم “چگونه می توانم جعبه پایه راجرز آسیب دیده را گزارش کنم؟” آنلاین و در وب سایت راجرز به پایان رسید ، اما هیچ چیز خاصی در مورد گزارش خسارت وجود نداشت.

هفته آینده گزارش می دهم که چرا این شهر برای جلب توجه بیشتر مخابرات به تعمیر جعبه ها ، تلاش بیشتری نمی کند.

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید