آیا تورنتو زمین های گلف خود را در شهر به پارک تبدیل خواهد کرد؟

کارکنان شهر تورنتو به دنبال استفاده های “جایگزین” برای پنج زمین گلف متعلق به شهر هستند.

اما به نظر می رسد شورای شهرهایی که حرف آخر را خواهند زد ، خواستار پایان دادن به گلف در ملا and عام و استفاده مجدد از فضای سبز پراکنده به عنوان پارک های جدید یا مزارع شهری جالب هستند.

یک مشاور “خشمگین”: “در سراسر شهر فضای باز وجود دارد – اگر می خواهید کشاورزی شهری را شروع کنید ، خود را ناکجاآباد کنید.” استفان هولدای (مرکز اتوبیکوک بخش 2) روز جمعه به همکاران شورا گفت ، در واکنش به تماس ها برای بستن دوره ها واکنش نشان داد.

هولدای درباره این دوره ها گفت: “آنها شلوغ هستند ، از هر زمان دیگری مهم ترند” ، پیش بینی كرد كه اگر شورا تصمیم بگیرد “دروازه ها را باز كند” برای موارد دیگر ، برخی از “بچه ها ممكن است شب ها با دوچرخه خاك بیایند و پاره شوند سبزها را بالا ببرید. “

این مورد به ظاهر بی ضرر – کارکنان شهر که می خواهند حداقل با دو سال اجاره با یک اپراتور بخش خصوصی در پارک های دنتونیا ، دره دون ، دره هامبر ، اسکارلت وودز و زمین گلف تام او شانتر و یک تمدید مشابه برای صدمین سالگرد تمدید کنند. مسیر پارک – احساسات شدید را برانگیخت.

در حالی که موارد بحث برانگیز در شورا می تواند صدها ایمیل و سایر ارسال های عمومی را جلب کند ، اما این مورد 1749 مورد را جذب کرد. بسیاری پیشنهاد کردند که روزهای نمایشگاه و سبزیجات مانیکور برای همه محدود شود اما علاقه مندان به گلف که هزینه پرداخت می کنند باید پایان یابد.

ملانا رابرتز ، رئیس Food Secure Canada به تازگی به کارون لیو ستاره گفت: “این دوره ها” در جمعیت های متراکم و محله های کم درآمد که دسترسی کافی به پارک ها ندارند “. “برای افرادی که در اینجا زندگی می کنند یک شهر بسازید و نه برای افراد ممتاز.”

اتحاد محیطی تورنتو خواستار مشاوره عمومی “عمیق” ، از جمله بومیان تورنتونی ، در مورد پیشنهادات برای استفاده مجدد از زمین برای تولید مواد غذایی و سایر استفاده های پایدار از نظر محیط زیست برای ساکنان حاشیه نشین شده است.

مشاوره مایک لایتون (دانشگاه بخش 11 Rosedale) نتوانست همکاران خود را برای مکث دو ماهه در مورد تمدید اجاره سفارش دهد ، بنابراین می توان با مردم در مورد استفاده هایی که “پاسخگویی بهتر به نیازهای جوامع به عنوان بخشی از واکنش همه گیر شهر و فراتر از آن ،” مشورت کرد. “

چندین مشاور گفتند که دوره شهری به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد ، در مجموع 130،000 دور بازی در سال 2019 انجام می شود ، زیستگاه پرندگان و سایر حیوانات را فراهم می کند ، و می تواند بیشتر مورد استفاده قرار گیرد ، به ویژه در زمستان ، بدون بیرون آوردن تی و پرچم.

شورا پیشنهادی را از طرف پروفایل تصویب کرد. گری کرافورد (بخش 20 اسکاربورو جنوب غربی) برای ادامه قرارداد اجاره اما همچنین کارکنان شهر را مجاب کند “” فرصت های استفاده های تفریحی و اجتماعی متناوب را ارزیابی کنند “و گزارش گزارش یک مشاور را در سال 2021 گزارش دهند.

کارکنان شهر یک مشاوره عمومی انجام می دهند که شامل گلف بازان ، تورنتونی های بومی و سایر افراد در مورد فرصت های زمین تحت مالکیت شهر است.

با اتمام جلسه سه روزه ، شورای شهر همچنین رأی داد كه مقدمات تغییر احتمال به سوی روش جدیدی برای انتخاب اعضای شورا در انتخابات مدنی 2022 را رد كرده و در عوض به دنبال تغییر احتمالی در سال 2026 است.

سال گذشته به کارمندان شهر آموزش داده شده بود که برای تغییر احتمالی آراots رده بندی شده آماده شوند ، جایی که رأی دهندگان می توانند چندین نامزد را برای شورای محلی و شهردار خود انتخاب کنند ، و آنها را از گزینه اول به پایین رتبه بندی کنند.

غالباً توسط احزاب سیاسی برای انتخاب رهبران مورد استفاده قرار می گیرد و اخیراً توسط برخی از شهرهای آمریکای شمالی ، از جمله لندن ، انت ، امتحان شده است ، هدف کاهش مبارزات منفی و افزایش تنوع قومی و اجتماعی در شوراها است.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

سیستم فعلی ، جایی که کاندیدایی با بیشترین آرا برنده شود ، شاهد انتخاب اعضای شورای تورنتو با حداقل 17 درصد حمایت بوده است. همچنین ، شورای شهر بسیار سفیدتر و مردانه تر از جمعیت شهری است که مشاوران در آن خدمت می کنند.

شورا با درخواست کارمند شهر برای کنار گذاشتن برنامه ها برای تغییر احتمالی در سال 2022 موافقت کرد. وی گفت که تأثیرات همه گیر ، از جمله عدم توانایی در برگزاری جلسات عمومی بزرگ ، مشاوره های عمومی و آموزش لازم برای چنین تغییر اساسی را غیرممکن می کند.

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>