آیا توییتر می میرد؟ چگونه توییت ها و داده های خود را دانلود کنیم

صدها کارگر به دنبال اولتیماتوم مدیر عامل شرکت ایلان ماسک مبنی بر اشتراک در فرهنگ کاری جدید «سخت‌کوه» با ساعات کاری طاقت‌فرسا تا عصر پنجشنبه از توئیتر گریختند، یا با سه ماه دستمزد اخراج را ترک کردند.

خروج انبوه کارکنان برخی از خودی‌های صنعت و توییپ‌های سابق را حدس می‌زنند که سایت ممکن است به سمت سقوط پیش برود. از آنجایی که میلیون‌ها کاربر پیشاپیش برای پلتفرم سوگواری کردند و #RIPTwitter دو روز متوالی به بالای صفحه پرطرفدار راه یافت، اکنون ممکن است زمان خوبی برای ذخیره توییت‌ها و داده‌های خود قبل از گم شدن در فضای خالی باشد.

پس آیا توییتر واقعاً در حال مرگ است؟

توییتر احتمالاً در آینده نزدیک از بین نخواهد رفت – ماسک در توییت‌های خود با اعتماد به نفس ظاهر می‌شود و پنج‌شنبه می‌گوید: «بهترین مردم می‌مانند، بنابراین من خیلی نگران نیستم».

در دیگری ماسک گفت پنجشنبه شب توییت کرد این سایت “یکی دیگر از بالاترین میزان استفاده از توییتر” را کسب کرد.

گفتنی است، توییتر قبل از خروج کارکنان در روز پنجشنبه حدود 2900 کارمند داشت که کمتر از نیمی از 7500 نفر نیروی کار اولیه آن بود. به گفته Verge، پس از همه خروج‌ها، تیم‌های متعددی که برای راه‌اندازی سایت حیاتی هستند، تا حدی یا به طور کامل متلاشی شده‌اند.

این شامل چندین عضو “مرکز فرماندهی” توییتر است، تیمی از مهندسان که به طور شبانه روزی برای رفع اشکالات و حل مشکلات کار می کنند. همچنین شامل مدیران برجسته مانند یوئل راث، که رهبری اعتماد و ایمنی را بر عهده داشت در توییتر

در حال حاضر، ترک ها شروع به نشان دادن کرده اند.

روز سه شنبه، برخی از کاربران پس از آن، حساب های خود را قفل کردند دریافت نکردن متن برای ورود به سیستم از طریق احراز هویت دو عاملی. در همین حال، Downdetector که خاموشی های وب سایت و برنامه را ردیابی می کند، روز پنجشنبه هزاران خاموشی را گزارش کرد.

اگر توییتر از کار بیفتد، تمام محتوا و خاطرات شما در این پلتفرم نیز از کار خواهد افتاد. خوشبختانه، این سایت راهی برای دانلود یک عکس فوری از کل نمایه شما، از اولین توییت تا آخرین لایک شما ارائه می‌کند – برای یک سفر به مسیر حافظه یا خواندن بهترین زنگ‌های شما در تالار شهر واقعی.

چگونه آرشیو توییتر خود را ذخیره کنیم

ما با کاربران اپلیکیشن موبایل شروع می کنیم. ابتدا برنامه رسمی توییتر را باز کنید و روی نمایه خود در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید. از آنجا، پانل “تنظیمات و پشتیبانی” را گسترش دهید و “تنظیمات و حریم خصوصی” را انتخاب کنید.

اکنون روی «حساب شما» و سپس «دانلود یک بایگانی از داده‌های خود» ضربه بزنید. شما به یک صفحه وب هدایت خواهید شد. وارد حسابی شوید که داده‌هایی را که می‌خواهید دانلود کنید را در خود جای داده و روی «درخواست بایگانی» کلیک کنید.

این روند در دسکتاپ مشابه است. به سادگی دکمه «بیشتر» را در سمت چپ وب سایت بزنید و «تنظیمات و پشتیبانی» و سپس «تنظیمات و حریم خصوصی» را انتخاب کنید. از بخش «حساب شما»، روی «دانلود آرشیو داده‌های خود» کلیک کنید. پس از تأیید حساب خود، روی «درخواست بایگانی» کلیک کنید.

پس از ارسال درخواست شما، توییتر باید آن را پردازش کند. این پلتفرم می‌گوید: «ممکن است ۲۴ ساعت یا بیشتر طول بکشد تا داده‌های شما آماده شوند،» اگرچه برخی می‌گویند زمان بیشتری طول کشیده است.

پس از اتمام، توییتر یک ایمیل و یک اعلان فشار تلفن همراه برای شما ارسال می کند. پیوند را دنبال کنید و به صفحه تنظیمات در وب سایت آن هدایت خواهید شد. از اینجا می توانید بایگانی خود را به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

پس از زیپ کردن، یک فایل HTML با عنوان “بایگانی شما” پیدا خواهید کرد. با کلیک بر روی آن صفحه وب در مرورگر پیش‌فرض شما باز می‌شود که حاوی تمام توییت‌ها، لایک‌ها، پیام‌های پیامکی، تصاویر، ویدیوها، فهرست‌ها و هر چیز دیگری است که تا به حال در حساب خود ارسال یا دریافت کرده‌اید.

این صفحه همچنین به شما امکان می‌دهد موارد یا تاریخ‌های خاص را جستجو کنید، توییت‌ها را بر اساس رسانه یا فقط متن فیلتر کنید و همه لایک‌ها و ریتوییت‌های دریافتی خود را مشاهده کنید.

اگر قصد دارید در توییتر بمانید، ایده بدی نیست که امنیت حساب خود را تقویت کنید. کارشناسان امنیتی هشدار دادند که کاهش پرسنل فرصتی برای بازیگران بد برای سوء استفاده از آسیب پذیری های پلتفرم و به خطر انداختن حساب ها فراهم می کند. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

چگونه حساب خود را ایمن کنیم

ابتدا، اجازه دهید احراز هویت چند عاملی را فعال کنیم. این یک مرحله اضافی به فرآیند ورود به سیستم شما اضافه می کند که می تواند هکرها را منصرف کند.

همانطور که برای درخواست بایگانی انجام دادید، به برگه «تنظیمات و حریم خصوصی» بروید و «امنیت و دسترسی به حساب» را انتخاب کنید، سپس روی «امنیت» کلیک کنید. در نهایت، روی “Two-factor Authentication” ضربه بزنید.

توییتر سه گزینه برای این کار دارد: پیام متنی، برنامه احراز هویت و کلید امنیتی. از آنجایی که سایت در حال حاضر با مشکل احراز هویت پیام متنی مواجه است، توصیه می کنیم در حال حاضر گزینه برنامه احراز هویت را انتخاب کنید.

برای این کار، ابتدا باید یک برنامه شخص ثالث مانند Google یا Microsoft Authenticator، 1Password یا Duo Mobile را دانلود کنید. “برنامه احراز هویت” را در توییتر انتخاب کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید — ممکن است از شما خواسته شود ایمیل خود را تأیید کنید.

سپس از شما خواسته می شود یک کد QR را اسکن کنید تا برنامه احراز هویت را با حساب خود پیوند دهید. پس از انجام این کار، روی next کلیک کنید و کد امنیتی ایجاد شده توسط برنامه احراز هویت را وارد کنید و روی “تأیید” کلیک کنید.

اکنون، با استفاده از برنامه احراز هویت خود، می توانید به کدهای امنیتی برای ورود به حساب خود دسترسی داشته باشید.

و بس! اکنون می‌توانید جنون توییتر را از حساب امن خود تماشا کنید، زیرا می‌دانید میم‌های شما برای همیشه امن هستند.

با فایل های آسوشیتدپرس.

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.