آیا پایدار به اندازه کافی خوب است؟ نرخ عفونت های جدید COVID-19 در تورنتو افزایش نمی یابد اما ممکن است در سالن های ورزشی ، رستوران ها دوباره راه اندازی نشوند

رئیس بهداشت عمومی شهر می گوید به نظر می رسد میزان عفونت های جدید COVID-19 در تورنتو تثبیت شده است ، اما مشخص نیست که آیا بارها ، رستوران ها و سالن های ورزشی می توانند به زودی مراجعه کنندگان را به داخل خانه دعوت کنند.

دکتر آیلین دو ویلا روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که بیش از سه هفته پس از دستورالعمل استانی برای متوقف کردن افزایش ویروس ، غذا خوری داخل منزل و تعطیل کردن سالنهای ورزشی ، عفونتهای جدید روزانه بالای 300 “فلات” کرده اند.

“ارزش تولیدمثلی” تورنتو – تعداد عفونت های جدیدی که به طور متوسط ​​توسط هر فرد تازه آلوده ایجاد می شود – در 1 باقی مانده است. لازم است قبل از تحلیل رفتن ویروس به زیر 1 کاهش یابد.

دی ویلا گفت ، عفونت های جدید بالاتر از آن چیزی است که دوست دارد ببیند ، اما “اوضاع تشدید نمی شود.” وی خاطرنشان کرد ، انگلستان بیشتر در معرض قفل قرار دارد زیرا روزانه بیش از 20،000 نفر در آنجا آزمایش مثبت می کنند.

با این حال ، د ویلا از گفتن اینکه آیا به استان توصیه می کند اجازه دهد سفرهای داخلی و کلوپ های بدنسازی با پایان یافتن دستور استان در روز شنبه ، علی رغم اصرار شدید شهردار جان توری و کسبه ، از حضور در این استان خودداری کرد.

دی ویلا گفت که او در حال گفتگو با همتایان دیگر “مناطق گرم” COVID-19 و مقامات بهداشت استان است ، و متعادل نگه داشتن نیاز به درپوش ویروس با آسیب های بهداشتی ، از جمله تأثیرات اجتماعی و اقتصادی ، از محدودیت ها.

دی ویلا گفت: “این مکالمات بسیار چالش برانگیز و تصمیمات بسیار دشواری است که باید اتخاذ شود.” “چگونه بهترین تعادل را بین آن اهداف مختلف پیدا کنیم؟

“استفاده از بهترین علم موجود ، استفاده از تجربیات خود و استفاده از آنچه از سایر حوزه های قضایی آموخته ایم.”

توری بارها و بارها گفته است که او از دی ویلا می خواهد که در میان توصیه های خود به دولت نخست وزیر داگ فورد ، سناریوی “درها با خیال راحت باز شود” که در آن رستوران ها ، بارها و سالن های ورزشی به طور کامل بازگشایی می شوند ، اما با محدودیت ها.

Tory گفت ، این می تواند شامل محدودیت ظرفیت و تعطیلی زودهنگام بارها و رستوران ها و ممنوعیت کلاس های گروهی برای سالن های ورزشی باشد. وی در حال مقایسه دیدگاه خود در مورد یک طرح بازگشایی ایمن با طرحی است که توسط دولت انتاریو برای مدارس تصویب شده است.

شهردار گفت که او با صدای بلند و واضح از تجارت های همه گیر آزار دیده است و پیام آنها را با فورد و دیگر رهبران سیاسی GTA و شهرداری های منطقه همیلتون به اشتراک می گذارد. شهرداران یازده جامعه بزرگ در تورنتو بزرگ و همیلتون روز دوشنبه بیانیه ای صادر كردند و گفت: “ما می خواهیم مشاغل فعلی به دلیل اقدامات اصلاح شده مرحله 2 تعطیل شوند تا بتوانند با خیال راحت بازگشایی شوند و باز بمانند.”

توری گفت که او همچنان به تایید مشاوره د ویلا ادامه خواهد داد و گفت که امنیت عمومی باید از اهمیت بالاتری برخوردار باشد. وی گفت ، اما س theال قفل باعث ایجاد “درد قلب و گرفتگی مغز” برای بهداشت عمومی تورنتو و مقامات بهداشت استانها شده است.

شهردار استدلال جدیدی برای بازگشایی ارائه داد و گفت که کمک به تورنتونی ها “حفظ احساس امید و اعتماد به نفس” مهم است که آنها را تشویق می کند از قوانینی که برای محدود کردن ویروس وضع شده است پیروی کنند.

کارشناسان COVID-19 هفته گذشته به استار گفتند که تورنتو بدون کاهش تعداد پرونده ها ، در صورت امکان از سرگیری فعالیت های جمع آوری در محیط داخلی که می تواند شیوع ویروس را تسهیل کند ، بدون خطر روبرو خواهد شد.

میانگین هفت روزه تورنتو در روز برای عفونت های جدید در 315 – بیش از 40 درصد بالاتر از میانگین 219 مورد جدید در روز در 10 اکتبر ، هنگامی که دستورالعمل قفل استانی اصلاح شده در تورنتو ، پیل و اوتاوا اعمال شد ، قرار دارد. (بعداً فورد منطقه یورك را به لیست اضافه كرد.)

دی ویلا گفت تا زمانی که واکسن به طور گسترده در دسترس نباشد COVID-19 در تورنتو از بین نمی رود اما تکرار مانترا وی این است که ساکنان می توانند با فاصله گرفتن از هر کسی در خارج از خانه آنها ، تا آنجا که ممکن است ماسک بزنند و مرتبا شستن دست ها ، گسترش را کاهش دهند.

وی منابع سه شیوع اخیر انتاریو را ذکر کرد: یک مهمانی لیسانس که در آن 13 مرد از دو میله بازدید کردند و یک نفر سردرد خفیف و آبریزش بینی به سه نفر آلوده کرد. آخر هفته کلبه ای که در آن یک نفر علائم شبیه سرماخوردگی را تجربه کرده و باعث ایجاد عفونت در کل 40 نفر می شود و کبابی در پارک که منجر به 27 عفونت شد.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

از طرف دیگر ، تورنتونی ها در هالووین ، در بیشتر موارد ، توصیه های بهداشت عمومی را دنبال کردند ، هر دو Tory و de Villa گفتند ، از ساکنان تشکر و تبریک گفتند.

بازرسان به 33 شکایت از اجتماعات غیرقانونی هالووین پاسخ دادند اما فقط برای دو برگزار کننده بلیط صادر کردند ، یکی از آنها میهمانی را با 60 تا 70 طرفدار “ضد ماسک” برگزار کرد ، مقامات شهرستانی و پلیس گفتند.

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider

به گفتگو بپیوندید

س:

به نظر شما تورنتو در هنگام شیوع بیماری باید با ورزشگاه ها ، بارها و رستوران ها چه کاری انجام دهد؟ افکار خود را به اشتراک بگذارید.

گفتگوها نظر خوانندگان ما است و مشمول موارد زیر است آیین نامه رفتار ستاره این نظرات را تأیید نمی کند.