امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید

اپل یکی از شرکتهای پیشرو چه در زمینهی تولید گوشی و چه در زمینهی نرمافزار و فناوریهای مربوط به آن به حساب میآید. آیفون در حال حاضر در ایران قیمت بالایی دارد اما یکی از بهترین گجتهای حال حاضر دنیا است و در تمامی کشورها محبوبیت دارد. این برند از سال 1976 فعالیت خودش در امریکا را آغاز کرده و در حال حاضر بهعنوان یکی از برترین شرکتهای رایانهای شناخته شده است. قیمت این گوشی از گوشی آیفون XR بیشتر است اما اندازهی آن از XR و XR Max کوچکتر است و به راحتی میتوان آن را در دست گرفت یا در جیب گذاشت.

گوشیهای آیفون همیشه در لیست کالاهای لوکس قرار داشتند و قیمت گرانی دارند، اما هر گرانی بیدلیل نیست. گوشی آیفون XS یکی از با دوامترین گوشیهای موجود در بازار است و خاصیت ضد آب آن نمرهی IP 68 میگیرد؛ یعنی میتواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق دو متری آب، سالم باقی بماند. اپل هر سال چندین مدل راهی بازار میکند و به همین دلیل انتخاب گوشی اپل مناسب برای خیلیها مهم است. اکنون بپردازیم به مطلب اصلی جایی که قرار است دوربینهای سلفی ۳ گوشی هوشمند برتر سال ۲۰۲۱ را یعنی گلکسی S21 اولترا، آیفون ۱۳ پرو و پیکسل ۶ پرو را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

من سایهی زرد/سبز رنگ ثبت شده در عکس سلفی گلکسی S21 اولترا دوست ندارم و تهرنگهای پیکسل و آیفون در این بخش را ترجیح میدهم. موضوع جالب توجه اینجاست که از آیفون 4 بهبعد تمام مردم ایران دوست داشتند با خرید گوشی اپل آخرین تکنولوژی روز دنیا را امتحان کنند. گذاشتن دو دوربین پشتی برای اپل سود بسیاری داشت، چون برخی دوست داشتند قیمت گوشی اپل دو دوربین را بدانند که در طراحی جدید از آن استفاده شده بود اما اپل بسیار زود گوشی آیفون 11 پرو خود را با دوربین 3 گانه معرفی کرد. با واجد تفواتهای زیادی که آیفون ۸ با آیفون ۷ دارد اما این گوشی تقریبا نسخهای جدید از آیفون ۷ محسوب میشود و دوربین و طراحی آن شبیه به آیفون ۷ است.

اما اپل بعد از سال ۲۰۱۷ که حدودا ۴ سال هم از آن میگذرد، طراحی گوشیهایش را تغییر نداد در حالی که شرکتهای تولیدکنندهی گوشیهای اندرویدی بارها و بارها حالتهای مختلف را تست کردند تا در نتیجه دروبین سلفی درون نمایشگر به عنوان یک راه حل استاندارد برای طراحی پنل جلو در نظر گرفته شد. نسخهی بزرگتر آیفون ۸ دارای یک دوربین دو لنزی و یک باتری بزرگ است. تفاوتها واضح است: رنگها، جزئیات و حتی میدان دید دوربین سلفی.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد گوشی آیفون ۱۳ عکس لطفا از سایت ما دیدن کنید.