اکانت پرمیوم برای خرید چیست؟

نرمافزارهای آموزشی نیز دارای اکانتهای پرمیوم هستند که از جمله آنها میتوان به گرامرلی اشاره کرد. با خرید اکانت پرمیوم https://dicardo.com/product-category?platform=66 لینکدین به تمام ویدیو ها و سورس های آموزشی Lynda (لیندا) نیز دسترسی دارید و میتوانید بدون هیچ هزینه ای از آن ها استفاده کنید.در اصل با خرید اکانت این سرویس شما به اکانت پرمیوم لیندا هم دسترسی دارید. علاوه بر این، نتفلیکس در سالهای اخیر اقدام به تولید محصولات اختصاصی خود نیز کرده است. فیلم و سریال در نتفلیکس نسخه انگلیسی می باشد که با قابلیت های خوبی که همراه دارد مثل زیرنویس به زبان های مختلف می توانید فیلم خود را با بهترین امکانات تماشا کنید.

خرید اکانت پرمیوماشتراک Premium اسپاتیفای به شما امکان میدهد موسیقی را با کیفیت 320 کیلوبیت در ثانیه استفاده و از آن لذت ببرید درصورتی که Spotify Free تنها به کاربران اجازه می دهد آهنگ ها را با سرعت 96 کیلوبیت در ثانیه هنگام استفاده از تلفن همراه و 160 کیلوبیت در ثانیه هنگام استفاده از دسکتاپ گوش دهند. با خرید اشتراک پرمیوم شاتراستوک از دیکاردو هم میتوانید عکسها و آثار دیگر خود را در این پلتفرم در معرض فروش بگذارید و هم میتوانید از بسیاری از امکانات آن بهرهمند شوید. پلتفرمهای ارائه دهنده اکانتهای پرمیوم ممکن است این اکانتها را در چندین سطح دسترسی به امکاانات سرویس خود ارائه دهند که پلنهای گرانتر مزایای بیشتری دارند.

خرید اکانت پرمیوم یکی از روشهایی است که پلتفرمهای آنلاین از انواع سایتها و نرمافزارهای کاربردی و سرویسهای پخش ویدئو و موسیقی از آن برای تامین هزینههای خود استفاده میکنند.

در مثال پیتر، وی پرداختهای خود را به کپیتال وان انجام میدهد نه ویزاکارت. برای مثال کمپانی هولو اکانت سرویس پخش فیلم و سریال هولو را در چند پلن قیمتی ارائه میدهد که گرانترین پلن، کاملا بدون تبلیغات است.

همچنین در تمام سبک ها بی نهایت موسیقی برای گوش دادن وجود دارد و میلیون ها خواننده و نوازنده که آهنگ های آن ها را می توانید دنبال کنید.

این آرشیو دارای بیش از 75 میلیون آهنگ است. این پلتفرم آرشیو عظیمی با حدود 2500 فیلم با انواع کیفیت و بیش از 40 هزار قیمت از هزاران برنامه تلویزیونی دارد.

این سرویس آرشیو بزرگی از تمامی محتواهای ویدئویی دیزنی شامل برنامههای تلویزیونی، سریالها و فیلمها را در اختیار دارد.

دیزنی پلاس (Disney Plus) نام رسمی سرویس پخش کمپانی محبوب دیزنی است.

تردینگ ویو به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم های تحلیل تکنیکال سالانه خدمات بسیاری را به معامله گران بازارهای ارزهای دیجیتال و فارکس ارائه می دهد.

مهمترین خصوصیت نتفلیکس، اول دیدن فیلم و سریال های منتشر شده است یعنی به محض انتشار به صورت استریم می توانید فیلم یا سریال دلخواه خود را مشاهده کنید.

در این پنل می توانید علاوه بر این که به تماشا فیلم ها و سریال مورد علاقه خود بپردازید می توانید پخش زنده آنلاین هم که از سایر مراسم ها و دیگر کنسرت ها و غیره هست هم استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس این است که کاربران میتوانند فیلم و سریالهای تلویزیونی مورد علاقه خود را دانلود کنند و هر زمان که به اینترنت دسترسی نداشتند، آنها را به صورت آفلاین تماشا کنند.

داشتن اکانت پرمیوم نتفلیکس برای دوستاران فیلم به شدت توصیه می شود و می توانید با خرید اکانت نتفلیکس یک حساب مخصوص خود داشته باشید و در آن زمان هرگونه فیلمی را مشاهده کنید. برای برخی دیگر از افراد نیز انتخاب یک کارت اعتباری مشخص مهم است. با خرید اکانت پرمیوم هولو از دیکاردو علاوهبر این موارد میتوانید از طریق Hulu Plus Live برنامههای تلویزیونی و سریالهای را در پخش زنده نیز تماشا کنید. اچ بی اُ مکس (HBO Max) مجموعهای از خدمات رسانهای کمپانی HBO را با آرشیوی از فیلمهای پرفروش و سریالهای ارائه شده توسط کمپانی WarnerMedia ترکیب میکند.

چرا که با استفاده از اکانت نتفلیکس میتوانید بدون هیچ محدودیتی به دنیایی از جذابترین فیلم و سریالهای روز دنیا دسترسی داشته باشید و هر زمان که بخواهید آنها را به تماشا بنشینید. سرویس پخش موسیقی اپل موزیک (Apple Music) در ماه ژوئن سال 2015 در بیش از 100 کشور دنیا راهاندازی شد و امروزه در بیش از 160 کشور در دسترس است. دیزر همچنین دارای کاتالوگ بیش از 56 میلیون آهنگ است و کاربران 180 کشور به آنها دسترسی دارند. توجه : این سیم کارت جهانی WorldSIM در ایران به دلیل تحریم ها آنتن دهی قوی ندارند و فقط برای خارج از کشور طراحی شده است .

اسپاتیفای به صورت پیش فرض پلان 1 ماهه پرمیوم رو به صورت رایگان برای خرید اولی ها فعال می کنه ولی خرید از اسپاتیفای نیازمند به داشتن ویزا کارت و مستر کارت و حساب پی پل داره که به راحتی در دسترس ایرانی ها نیست چون به لطف سیاست های ایران تحریمه! دوستان جهت واریز آنلاین هزینه اکانت با کلیه کارت های عضو شتاب میتونید از پایین همین صفحه قبل از قسمت نظرات و با فرم زیر استفاده کنید. در ژانرهای مختلف برای شما آماده میشود که با پخش آنلاین و کیفیت دلخواه میتوانید مشاهده کنید.

اپل تی وی سرویس پخش انحصاری کمپانی اپل برای پخش فیلمها، سریالها و برنامههای تلویزیونی است. این سرویس در چندین پلتفرم از جمله گوشیهای آیفون، آیپدها، اپل واچ، اپل تی وی و سیستمهای عامل ویندوز، مک، کروم او اس و اندروید از طریق وب در دسترس است. همچنین بنابر بررسی اخیر IMDB، اپل تی وی دارای بالاترین کیفیت پخش در میان سرویسهای پخش فیلم و سریال آنلاین است. از جمله محبوبترین این اکانتها میتوان به اکانت سرویسهای پخش موسیقی، پادکست، فیلم و سریال بهصورت آنلاین اشاره کرد.

هولو (Hulu) یک پلتفرم پخش آنلاین ویدئو با بیش از 40 میلیون مشترک است. نتفلیکس بزرگترین پلتفرم فیلم جهان است که با داشتن آن می توانید میلیون ها فیلم در سریعترین زمان ممکن بعد از پخش آن مشاهده کنید. دیزر با بیش از 14 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان و 7 میلیون اشتراک پولی یکی از بزرگترین سرویسهای پخش موسیقی در جهان است. نسخهی اشتراکی تلگرام دسترسی به استیکرهای پریمیوم را ممکن میکنداین نخستین باری است که یک سرویس پیامرسان با چندصدمیلیون کاربر در سراسر دنیا، میزبان سرویس اشتراکی میشود.