اگر بلوک های قرمز بزرگ را در خیابان Morningside نقاشی شده مشاهده کردید ، معنی آنها در اینجا است

اگر در حال رانندگی هستید و ناگهان بلوک های قرمز بزرگی را که در جاده نقاشی شده اند ، مشاهده می کنید ، به آینده نگاه می کنید.

هفته گذشته کار برای تبدیل خیابان های موجود در راهرو ترانزیتی اگلینتون به لاین هایی که فقط برای اتوبوس ها و دوچرخه سواران اختصاص داده شده است ، بخشی از ابتکار حمل و نقل RapidTO در این شهر آغاز شد.

پنجشنبه گذشته داشتم در خیابان مورنینگساید رانندگی می کردم که بلوک های قرمز بزرگی را که در امتداد لبه حاشیه ای رنگ آمیزی شده بودند ، در چندین بخش در شمال جاده کینگستون مشاهده کردم که در اوایل هفته آنجا نبودند.

از فلوموکس ، برای گرفتن عکس متوقف شدم و متوجه شدم که برخی از رانندگانی که روی نشانه های رنگ شده جسارت می کردند ، مردد بودند ، گویا نباید آنجا باشند.

وقتی صحبت از قوانین جاده می شود ، رنگ قرمز به معنای توقف است. بنابراین سردرگمی قابل درک است.

چند عکس را به داخل قیف بزرگ رسانه شهر ریختم و منتظر ماندم تا ببینم سر دیگر چیست. یک یادداشت پیش زمینه برای من ارسال شد که می گفت علائم قرمز اولین مرحله از برنامه RapidTO برای انتخاب خطوط مخصوص برای استفاده از اتوبوس ها و دوچرخه سواران است.

در ماه ژوئیه ، شورای شهر تغییراتی را در مقررات راهنمایی و رانندگی و ایجاد 8.5 کیلومتر خط اولویت دار اتوبوس در مورنینگساید ، خیابان اگلینتون و جاده کینگستون ، که بخشی از دالان ترانزیت اگلینتون است ، تصویب کرد.

خطوط حاشیه HOV (وسیله نقلیه با اشغال بالا) در Eglinton به خطوط اختصاصی اتوبوس تبدیل می شوند و مانند اکنون در رانندگان با یک یا چند مسافر در وسایل نقلیه دیگر در دسترس نخواهند بود.

جاده کینگستون و اگلینتون از سه مسیر باز ترافیک به دو مسیر در هر جهت کاهش می یابد ، در حالی که مورنینگ ساید به یک خط ترافیکی ، از جاده کینگستون به شمال جاده الاسمیر کاهش می یابد.

آلن پینکرتون ، مسئول علائم راهنمایی و رانندگی ، گفت: تابلوهایی که به رانندگان می گوید خطوط قرمز مشخص فقط برای اتوبوس ها و دوچرخه ها هستند ، اوایل ماه اکتبر در امتداد مورنینگ ساید بالا می روند.

پینکرتون گفت ، این علامت ها باید تا ماه نوامبر بر روی قسمت هایی از جاده کینگستون و اگلینتون نقاشی شوند ، در حالی که چهار راهرو ترانزیتی اولویت دار در طول سال آینده یا این در حدود شهر ایجاد می شود.

هر کسی که رانندگی کند یا حتی در خط اتوبوس متوقف شود ، در صورت گرفتار شدن توسط پلیس می تواند بلیط 130 دلاری دریافت کند.

بنابراین اکنون می دانید که معنی آن بلوک های قرمز بزرگ چیست. هشدار دهید.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید