این تخت گل خسته از علف های هرز در Coxwell نیست – این یک “پروژه کاشت طبیعی” است

خوانندگان می گویند ، تخت گل های پر از علف های هرز ممکن است به اندازه آنهایی که با شکوفه های سالانه پر شده اند ، کشت نشده باشند ، اما برای محیط زیست بسیار بهتر هستند.

ستون من در مورد تخت گلهای علف هرز در خارج از موسسه دانشگاهی شرق یورك در خیابان كوكسل ، ایمیل های پرتحرک خوانندگان را كه به من در مورد مراجعه به گلدانی طلایی به عنوان علف هرز و همچنین ارزش گیاهانی كه به نظر می رسد علف های هرز هستند ، به من آموزش داد.

کاترین بیرن گفت ، “فقط می خواستم پیشنهاد شما را برای تنظیم دیدگاه ها پیشنهاد کنم” ، اظهار داشت که گلدوز برای “پرندگان ، زنبورها و پروانه ها” خصوصاً در این زمان از سال مفید است.

وارنر کلارک گفت: “یک دیدگاه جایگزین این است که این مناطق کوچک وحشی به گرده افشان ، پرندگان و غیره کمک می کنند و بیشتر از چمن بخشی از یک محیط طبیعی هستند.”

تخت گل ها که طول محوطه مدرسه در ضلع شرقی Coxwell را طی می کنند ، در حد کمک هزینه جاده هستند که آنها را به مالکیت شهر تبدیل می کند. اما مشخص نبود که مدرسه یا شهر مسئول نگهداری آنها هستند.

این در یادداشتی در روز پنجشنبه از شهر حل و فصل شد ، که می گوید آنها یک “پروژه کاشت طبیعی (به عنوان بخشی از پیشرفت های مداوم قلمرو عمومی) توسط شهر هستند که در سال 2017 با مشارکت مدرسه به پایان رسید.

“هدف این است که شرایط بهتر رشد برای درختان موجود و جدید در منطقه فراهم شود. برخی از گیاهان در واقع گیاهان بومی گرده افشان هستند (از جمله گلدنگلد و استرهای نیوانگلند) که به تنوع زیستی کمک می کنند.

“به دنبال اولین سرمازدگی ، کارکنان شهر یک بار کاهش می یابند و قصد دارند در سال 2021 این مکان را دوباره بازدید کنند تا یک استراتژی جدید برای کاشت و نگهداری با دانش آموزان ، مدرسه و سایر جامعه علاقه مند ایجاد کنند.”

در ایمیل خود ، بیرن گفت: “گلدن رود یک گل وحشی بومی است ، نه یک علف هرز. این یک منبع مهم گرده برای پروانه های مونارک در مهاجرت آنها است. گلهای وحشی اواخر شکوفه مانند گل طلایی برای سایر گرده افشان های بومی مانند زنبورها بسیار مهم هستند. “

وی گفت: “تختخوابها می توانند مرتب شوند و هنوز شامل گلدان طلایی زیبا و معطر هستند ، که قسمت مهمی از اکوسیستم است. من امسال عمداً گلدون را به باغ گلم اضافه کردم.

“برخلاف بسیاری از افسانه های شهری ، این منبع آلرژی زا نیز نیست ، زیرا گرده آن برای پخش شدن توسط باد بسیار سنگین است.

“ما چنان مورد توجه صنعت باغبانی قرار گرفته ایم که گیاهان هیبریدی غیر بومی را که به حیات وحش ما چیز کمی ارائه نمی دهند ، ارزش دهیم.”

نیل ترنبول نوشت كه Goldenrod “یك گیاه بومی است ، یك گرده افشان بسیار مهم و غذای زمستانی و پناهگاه برای جوجه های چوبی ، داركوب ها و تعداد زیادی از پرندگان و پستانداران كوچك.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

“حدود 100 گونه گل طلای وجود دارد که بسیاری از آنها گیاهان چند ساله محبوب در باغ های سراسر جهان هستند. امروز ، دنیا نگران محافظت از محیط زیست طبیعی است و گیاه طلایی یک گیاه مهم و سخت است که باید منشأ داده شود ، نه ریشه کن شود. “

این یک قول است: دفعه بعد ، وقتی درمورد Goldenrod صحبت می کنم خیلی بیشتر مراقب خواهم بود.

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید