این جعبه مخابراتی بل کانادا بیش از یک سال پیش آسیب جدی دید. و این تنها نیست

اگر به نظر می رسد بسیاری از جعبه های تجهیزات ارتباطی نیاز به تعمیر دارند ، ممکن است تعداد آنها حتی بیشتر از آنچه که به نظر می رسد وجود داشته باشد.

ستون 13 نوامبر من در مورد جعبه تجهیزات آسیب دیده – که در صنعت مخابرات به عنوان جعبه پایه نیز شناخته می شود – نتیجه ای مشابه با هر ستونی که در این زمینه انجام داده ام داشت: ایمیل های زیادی در مورد جعبه های آسیب دیده مشابه.

تقریباً به نظر می رسد که همه جعبه ای را که نیاز به تعمیر دارد ، می دانند و با وجود بسیاری از افراد که تلفنی را برای عکس گرفتن حمل می کنند ، سریع می توانند عکس های آنها را برای من ارسال کنند.

خوانندگان غالباً به من گفته اند که آنها نگرانند سیمهای در معرض خطر خطری برای بچه هایی باشد که وسوسه می شوند با آنها گول بزنند ، یا ممکن است سرویس خانه آنها قطع شود زیرا سیم های داخل جعبه ها در معرض خطر قرار دارند.

معلوم می شود که سیمها بسیار کمتر از آنچه تصور می کنید خطرناک بوده و در مقابل صدمات ناشی از آب و هوا یا دستکاری آنها بیش از آنچه که به نظر می رسد نفوذ ناپذیر هستند. اطلاعات بیشتر در مورد آن ، و برخی حقایق حیرت انگیز در مورد جعبه های مخابراتی ، اواخر این هفته.

بعد از آخرین ستون من ، خوانندگان مرا به سمت جعبه های آسیب دیده دیگری سوق دادند ، اما بدترین وضعیت در گوشه شمال غربی جاده رزبانک و جاده کینگستون در پیکرینگ بود ، جایی که یک جعبه بل تقریباً خرد شده بود.

ژان رابینسون در یک ایمیل گفت: “این جعبه بیش از یک سال شکسته شده است.” وی گفت: “من تمام وقت با آن رانندگی می كنم” و اضافه كرد كه این موضوع را حدوداً یك ماه قبل از ارسال یادداشت برای من به راجرز گزارش داد اما پاسخی دریافت نكرد.

“جای تأسف است که می بینیم این جعبه ها آسیب دیده و رها شده اند ، چه رسد به چشم درد. اگر هیچ هدفی نداشته باشند ، باید برداشته شوند. “

با توجه به وضعیت تعمیر جعبه ای که وی به من اشاره کرد – که بیش از چند سال از عمرش نمی گذرد – به راحتی می توان فهمید که چرا او فکر می کند این جعبه رها شده و هیچ هدفی ندارد.

اما در واقع این سیم کشی شامل بخشی از شبکه است که اینترنت ، تلویزیون کابلی و خدمات تلفنی را به مشتریان در همان منطقه نزدیک ارائه می دهد ، حتی اگر با علف های هرز بیشتر از سیم پر شود.

وضعیت: به نظرم شبیه جعبه راجرز بود ، اما آنها به درخواست من آن را بررسی کردند و تشخیص دادند که متعلق به بل است.

من یادداشتی از ژاکلین میشلیس ، که با رسانه ها برای بل سروکار دارد ، دریافت کردم و تأیید کرد که مال آنهاست. “باید کاملاً تعویض شود ، بنابراین یک پایه جدید آماده می شود و ما همچنین برای نصب جدید از شهر مجوز می گیریم. خدمه در حال انجام تعمیرات موقت هستند که به اطمینان از ادامه خدمات و بهبود ظاهر سایت کمک می کند.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

“ما از ساکنان تشکر می کنیم که در مورد مشکلات زیرساختی به ما اطلاع دادند. با هزاران قطعه تجهیزات بل در هر بخش از شهر ، ما از کمک به ما کمک می کنیم تا در صورت بروز مشکلات ، در کنار همه مشکلات باشیم.

اما دقیقاً چگونه مردم می توانند بل یا راجرز را در مورد جعبه های آسیب دیده آگاه کنند یا حتی مشخص کنند کدام یک از شرکت ها مالک آن هستند؟ من در ستون بعدی ام به شما می گویم.

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید