این راهنمای خرید یک سشوار خوب برای خانه یا سالن شما است.

افرادی که موهای ضعیف یا آسیب دیده دارند باید از حوله یا سشوار با دمای پایین برای خشک کردن موهای خود استفاده کنند. برای مصارف خانگی یک سشوار با حداقل 1500 وات انتخاب کنید. در حالت ایده آل، اگر موهای شما ضخیم است، باید از سشوار استفاده کنید که وات آن بین 1800 تا 2000 است. سشوارهایی با همان کیفیت وجود دارد که در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها استفاده می شود، بنابراین می توانید در خانه از آن استفاده کنید.

اگر پریز برق از میز آرایش شما خیلی دور باشد، احتمالاً حالت دادن به موهای شما دشوار خواهد بود. به طور کلی طول سیم سشوار باید بین 15 تا 2 متر باشد. سشوارها علاوه بر مناسب بودن برای مصارف خانگی و صنعتی، بر اساس نوع مو نیز قابل دسته بندی هستند. اگر اجازه دهید موهای مجعد به طور طبیعی خشک شوند، زیباست. سشوارهایی که به آرامی این نوع موها را خشک می کنند برای خشک کردن طبیعی بهترین گزینه هستند. همچنین می توان به موهای مجعد با یک متمرکز کننده هوا در جلوی سشوار حجم بیشتری داد.

این نوع خشک کن علاوه بر یون های منفی که هنگام وزش باد آزاد می کند، مولکول های آب را نیز تجزیه می کند. برای موهای موج دار این سشوارها مناسب هستند. این سشوارها مانند سشوارهای مادون قرمز معمولا بدنه با کیفیتی دارند که باعث کارایی دستگاه می شود. چندین دستگاه در برخی از سشوارها ترکیب شده اند. برس خشک کن ها به جای برس های سنتی از هوا برای دمیدن گرد و غبار استفاده می کنند. خشک کردن موها هنگام شانه کردن با این دستگاه ها آسان تر می شود.

یک سشوار خوب چیست؟ وجود دکمه جداگانه برای تنظیم دما انجام آن را آسان می کند. اگر موهایتان گرم است، به راحتی می توانید با این دکمه مدل موهای مورد علاقه خود را بزنید. علاوه بر این، سشوارهای حرفه ای نیز می توانند برای سرعت باد تنظیم شوند. سشوارهای جدید از عناصر سرامیکی استفاده می کنند. این عناصر انرژی کمتری مصرف می کنند. همچنین موها را از داخل به بیرون گرم می کند که به سرعت آنها را خشک می کند و حالت دهنده را بهبود می بخشد.

تنظیمات دمایی متعدد این امکان را برای افراد فراهم می کند که سشوار خود را مطابق میل خود سفارشی کنند و آسیب گرما را به حداقل برسانند. موهای ضخیم می تواند برای خشک شدن خسته کننده باشد. اگر موهای پرپشتی دارید، متوسط ​​کوتاه کردن موها تا یک ساعت طول می کشد. خرید سشوار که به سرعت خشک می شود مهم ترین عامل در انتخاب سشوار برای موهای پرپشت است. می توان به روند خشک شدن مو سرعت بخشید، اما سشوارهای تیتانیومی اغلب بهترین گزینه هستند.

برند رمینگتون یکی از محبوب ترین ها در زمینه لوازم خانگی است که امروز به بررسی مدل RE-2020 آن یکی از برترین مدل های این برند می پردازیم. در کیانا کالا می توانید لوازم مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کنید. سشوارهای رمینگتون در انواع مختلف، مناسب برای مصارف خانگی، از جمله عناصر سرامیکی، تولید هوای گرم و سرد، و همچنین موتورهای قدرتمند و فناوری تولید یون هستند. علاوه بر این، این سشوار یکی از پرفروش ترین مدل ها می باشد.

این محصولات برای کاربردهای مختلف از پیش تعریف شده اند. زمانی که فقط می خواهید موهای خود را خشک کنید، می توانید حالتی را انتخاب کنید که سرعت دمیدن سریعتر و گرمای کمتر ایجاد شود. هیچ مشکلی با بافت موهایتان نخواهید داشت. سیستم سشوار دارای سه حالت برای راحتی شماست. در مورد متمرکز کننده هم که همان سری پلاستیکی سر سشوار است. با اتصال این بخش، باد سرد یا گرم را می توان به صورت متمرکز به سمت شما هدایت کرد.

این ویژگی ها این سشوارها را برای افرادی که موهای پرپشت و موج دار دارند یا می خواهند موهای براق و صاف داشته باشند، ایده آل می کند. اگر موهای شما نازک یا صاف است، همیشه استفاده از سشوار یونی ایده آل نیست. سشوارهای یونی با یون های منفی کار می کنند تا موها را سریع خشک کنند.سشوارهای تورمالین از همین فناوری استفاده می کنند، اما یک قدم فراتر می روند. داخل سشوار تورمالین از سنگ تورمالین ساخته شده یا با سنگ تورمالین پوشانده شده است، فلزی نیمه قیمتی که یون های منفی را به هوا اضافه می کند.

در گروه سشوارهای حرفه ای است که دارای موتور AC و توان 2100 وات می باشد. موتور این سشوار به گونه ای طراحی شده است که به آن اجازه می دهد به مدت طولانی به طور مداوم کار کند. فروش سشوار سالنی ویژگی به ویژه برای کاربران حرفه ای مانند آرایشگران و زنان با موهای بلند مفید است. همچنین باد سرد تولید می کند که به حفظ حالت موهای شما و افزایش نرمی و درخشندگی آن کمک می کند. از طریق تولید یون‌های منفی در این محصول، مولکول‌های آب به سرعت تجزیه می‌شوند و باعث می‌شوند موها سریع‌تر خشک شوند.