این متخصص می گوید ، محل های کار خصوصی یک شکاف بزرگ و خطرناک در سفارشات اجباری ماسک است

در سراسر دفاتر تورنتو ، آشپزخانه های رستوران ، کارخانه ها و موارد دیگر ، برخی از افراد مشغول گپ زدن و غذا خوردن هستند و حتی در هوای عمومی عطسه می کنند.

هیچ قانون همه گیر ولایتی و شهرستانی کسانی را که در فضاهای خصوصی و به دور از مردم با هم کار می کنند مجبور به ماسک زدن نمی کند. کسانی که در فضای باز مانند مغازه ها کار می کنند ، اما پشت یک مانع فیزیکی هستند ، می توانند بدون کفش هم زحمت بکشند.

اما با جهش نرخ عفونت COVID-19 تورنتو ، پوشش زیبایی صورت ظاهر می شود.

به زودی بهداشت عمومی تورنتو گسترش قانون ماسک اجباری خود را که در ماه ژوئن صادر شده و به صورت های پوشیده در محیط های عمومی داخلی و مکان های عمومی آپارتمان ها و آپارتمان ها ، به استثنای خوردن و آشامیدن ، احتیاج دارد ، اعلام خواهد کرد.

ماسک ها ، زمانی به عنوان یک بازدارنده COVID-19 مورد سedال قرار می گرفتند ، اکنون به عنوان یک سلاح ضد همه گیر آسان و موثر مورد ستایش قرار می گیرند. آنها در حال تبدیل شدن به ابزاری با ارزش برای شهر در تلاش برای کاهش سرعت ویروس احیا شده بدون فرو بردن تورنتو به محاصره دوم هستند.

شهردار جان توری روز پنجشنبه گفت: “ما این مسئولیت را به عهده افرادی که ناظر بر آن مکان های کاری (غیر دولتی) هستند ، می دانند تا سیاست ها و قوانین مربوط به پوشش را مدیریت کنند.”

اما ، وی اضافه کرد ، “هنگامی که شما شاهد انتشار نوعی ویروس (ویروس) در محل کارهای مختلف هستید ، شرط بسیار خوبی است که برخی از پوشش گسترده قوانین ماسک مربوط به آن مناطق باشد. “

توری گفت که این شهر در حال بررسی محدودیت های قانونی و قضایی در مورد چگونگی گسترش دستورات است ، اما هدف او این است که مردم را تشویق کند تا صورت خود را هرچه بیشتر ، در هر تعداد مکان ممکن ، تا آنجا که ممکن است بپوشانند.

برخی از بزرگترین شیوع کانادا در محل کار خصوصی بوده است. آنها شامل یک کارخانه گوشت آلبرتا هستند که به صدها عفونت مرتبط است و نزدیکتر به خانه ، یک کارخانه تولید مرغ برامپتون و یک نانوایی صنعتی تورنتو هستند.

TPH جزئیات کمتری در مورد چگونگی شروع و شیوع شیوع منتشر کرده است برخی دیگر از واحدهای بهداشتی. دکتر آیلین دو ویلا ، رئیس بهداشت تورنتو ، گفته است که مردم هنگام معاشرت مراقبت خود را کنار می گذارند ، اما ویروس نیز به طور فزاینده ای در محل کار مشترک می شود ، از جمله کارمندان بارها و رستوران ها که یکدیگر را آلوده می کنند.

دی ویلا گفت ، رفتارهایی که باعث شیوع ویروس می شوند ، مانند تماس مداوم در داخل خانه بدون ماسک ، شستن دست یا فاصله فیزیکی ، مشکل هستند و نه تنظیمات فیزیکی.

با این حال ، دکتر کاشف پیرزادا ، پزشک اورژانس تورنتو و رئیس گروه حمایت از Masks4canada ، یک شکاف مهم و خطرناک را در قوانین می بیند.

پیرزادا در مصاحبه ای گفت: “یك ضعف در تمام آیین نامه های ماسك در انتاریو و كانادا این است كه آنها محل كار را معاف می كنند.” “ما هر فضای داخلی را به عنوان خطری برای کارگران و مشتریان می بینیم.”

COVID-19 معمولاً از طریق قطرات خارج شده از دهان افراد هنگام سرفه ، عطسه ، صحبت یا آواز پخش می شود. قطره ها معمولاً کمتر از دو متر قبل از برخورد به زمین حرکت می کنند.

اما کارشناسان آموخته اند که مردم همچنین می توانند مه “آئروسل” منتشر کنند – قطرات بسیار کوچکتر که می توانند در هوا آویزان شوند. پیرزادا می گوید ، این خطر باعث می شود استفاده از ماسک حتی بیشتر ضروری باشد ، به خصوص برای محل های کار با تهویه ضعیف.

پیرزادا گفت: “فضای داخلی شلوغ و دارای تهویه ضعیف ، مانند گیاهان گوشتی که افرادی شانه به شانه کار می کنند ، بدترین وضعیت را دارند ، اما در آشپزخانه شلوغ رستوران نیز می توانید در معرض خطر باشید.”

وی گفت: “اما تقریباً در همه این شرایط ، ماسک بهترین محافظت برای کارگران است.” “آنها ممکن است از انتقال 100 درصدی جلوگیری کنند اما این درصد را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند ، و حتی اگر افراد مثل قبل شستن دست خود را انجام ندهند و فاصله نگیرند ، میراث بازکننده هستند.”

سفارشات ماسک در ایالات متحده و تا حدودی کانادا از نظر سیاسی قطبی شده است. ریف های ضد ماسک در ساحل گیلاس برگزار شده است. دزد دریایی کلامی خانمی که در یک فروشگاه کالگری از او خواسته بود نقاب بزند ، ویروسی شد.

اما کارشناسان به طور فزاینده ای به ماسک های غیر پزشکی به عنوان نجات دهنده زندگی اشاره می کنند. رابرت ردفیلد ، مدیر مرکز کنترل بیماری ، به کمیته سنای ایالات متحده گفت: “حتی ممکن است تا آنجا پیش بروم که بگویم این ماسک صورت برای محافظت از من در برابر COVID تضمین شده است تا زمانی که من واکسن COVID می خورم.”

CNN گزارش داد که اندونزی ماسک ها را چنان جدی می گیرد که برخی از افرادی که حاضر به استفاده از آنها نیستند ، مقامات مجبور شدند برای افراد کشته شده توسط ویروس گور قبر کنند. اما هر چقدر آیین نامه پوشاندن تورنتو در حال گسترش باشد ، یک مشکل خاردار باقی مانده است – نحوه اطمینان از اجرای واقعی آن.

توری گفته است که زمان هشدارها و فرصت های دوم برای کسانی که مرتبا قوانین ضد ویروس را نقض می کنند به پایان رسیده است. وی امیدوار است پلیس تورنتو و مأموران اجرای شهر شروع به توزیع جریمه های اخیراً افزایش یافته توسط دولت انتاریو کنند.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

با این حال ، باید دید که چگونه شهر محل کار پلیس پشت درهای بسته را کار خواهد کرد. قرار است دستور فعلی مربوط به فضاهای عمومی داخلی توسط اپراتورهای فروشگاه اجرا شود ، اما اغلب چنین نیست.

سخنگوی فروشگاه های Loblaw و No Frills گفت: “همکاران ما مشغول کار سختی هستند تا کانادایی ها را ایمن ، خوشحال و سیر نگه دارند.” ، درمورد گزارشی مبنی بر اینکه به مدیران فروشگاه ها توصیه شده است به مشتریان سفارش نکنند صورت خود را بپوشانند ، پرسید:

“در حالی که آنها با احترام این سیاست ها (ضد ویروس) را به مشتریان یادآوری می کنند ، اما برای امنیت خود ، ما از آنها نمی خواهیم که آنها را اعمال کنند.”

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider