این چه بویی است؟ بوی تعفن ماهی شکوفه های گل رز را در باغهای Rosetta McClain می گیرد

با قضاوت بو و بوی بد موجود در پارک ، چیزی در اطراف باغ Rosetta McClain اتفاق می افتد.

هر کسی که در امتداد جاده کینگستون ، بین خیابان Birchmount و نقطه ای که خیابان Danforth با Kingston ادغام می شود ، رانندگی کند ، به احتمال زیاد بینی خود را از بوی ماهی مشخصی که حتی از طریق شیشه های بسته ماشین قابل مشاهده است ، چروکیده است.

این مرز شورش است و بدون شک برای صاحبان خانه های میلیون دلاری در امتداد آن بخش از بلوف های اسکاربورو سرسام آور است. فقط 10 یا 15 دقیقه بیرون بودن کافی است تا آنها را برای حمله به خانه مقدس از حمله هجوم آور دور کند.

پاول آرچر ، که ده ها سال پیش از بازنشستگی در استار بسیار مورد توجه سردبیر Star بود ، یادداشتی را در فیس بوک قرار داد که بوی بد و واکنش مردم نسبت به آن را توصیف می کند.

آرچر گفت: “بوی تعفن ماهی های مرده در جاده کینگستون نزدیک پارک روزتا مک کلین در جاده گلن اورست به اندازه کافی بد است که اکنون در صورت امکان از منطقه دور می شوم.”

وی گفت: “آیا کسی می داند که این بو در چند هفته گذشته چیست؟ اکنون از شمال به سنت کلر گسترش یافته است. آیا حفارانی که روی لوله های فاضلاب کار می کردند ، یک گودال قدیمی پر از ماهی مرده را پیدا کردند؟ “

من این هفته برای گردش به باغهای Rosetta McClain Gardens ، در ضلع جنوبی جاده Kingston ، شرق Birchmount رفتم ، جایی که گلهای رز معطر به وفور یافت می شود. اینکه بگوییم هوا بدبو است ، رکاب نرم است.

مقصر احتمالی “حفاری عمیق” است ، همانطور که در یک تابلوی چسبیده به دروازه در یک مکان ساخت و ساز بدون دیوار در یک نوار زمین بین جاده کینگستون و گلن اورست شرح داده شده است. یا شاید ایستگاه پمپاژ Scarborough Water Toronto Water ، فقط در جنوب ، در امتداد خط ساحلی دریاچه انتاریو.

وضعیت: من از شهر در مورد بوی آن س askedال کردم و یادداشتی از Prapan Dave ، مدیر فاضلاب صندوق عقب و شبکه انتقال قدرت با خدمات مهندسی تورنتو گرفتم.

“این شهر از ایستگاه پمپاژ آب Scarborough تا Midland / St. تقاطع خیابان Clair ، که باعث افزایش و تأمین آب در این منطقه و تا منطقه یورک می شود. مدت زمان اجرای پروژه 2.5 سال است و در حال اتمام است.

“در حال حاضر ، خدمه بین جاده های کینگستون / گلن اورست به ایستگاه پمپاژ اسکاربورو ، که آخرین بخشی است که میکرو تونل می شود ، در حال تونل زنی هستند. بو مربوط به این ساخت و ساز است.

“این شهر از این موضوع آگاه است و برای کاهش آن با پیمانکار همکاری کرده است. پیمانکار از یک متخصص بو در مورد راه حل های احتمالی مشاوره گرفته است. هفته آینده ، خدمه روشی را با استفاده از اسپری مهار کننده بو و فن ها آزمایش می کنند تا ببینند آیا این باعث کاهش بو می شود.

“پیش بینی می شود این ساخت و ساز طی دو ماه و نیم تا سه ماه به اتمام برسد و هوای سرد نیز در کاهش بو موثر خواهد بود.”

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید