بازی های ویدیویی پادشاهان جدید رسانه ها هستند ، حتی برای گارت بروکس

سیستم عامل های بازی ویدئویی مانند Fortnite و Roblox قبلاً برای جشن تولد ، شنیدن موسیقی جدید و تماشای پیش پرده های فیلم به مکان های جالب تبدیل شده اند.

اکنون آنها تلاش می کنند تا به مراکز رسانه ای واقعی تبدیل شوند ، جایی که ممکن است کل آلبوم ها به طور انحصاری توزیع شود و معاشرت به همان اندازه بازی مهم است. حتی وقتی مردم از قفل همه گیر خارج می شوند – و می توانند از کاناپه بلند شوند – بازی های ویدیویی به دنبال تقویت وضعیت خود به عنوان پادشاهان جدید ارتباطات هستند.

گارت بروکس یک مذهب جدید است. سوپراستار این کشور که از الویس بیشتر فروش داشته انتظار دارد که شروع به انتشار آهنگ های جدید در بازی های موبایل Zynga Inc مانند Words With Friends کند که به تازگی ارائه مطالب رایگان برای مشترکان Amazon Prime را آغاز کرده است.

بروکس در یک مصاحبه تلفنی گفت: “آینده نامحدود است ، خصوصاً اکنون که آنها با آمازون همکاری کرده اند.” “آنچه ممکن است یک آلبوم کامل فقط برای Zynga و آمازون باشد. و سپس یک سال بعد ، می تواند در کل خرده فروشی های دیگر عرضه شود. “

در حین قفل شدن COVID-19 ، استفاده از بازی های ویدیویی منفجر شد – هم به عنوان راهی برای گذر از وقت و هم برای حفظ دوستی ها. و آنها شروع به جایگزینی رسانه های اجتماعی سنتی کردند.

براساس گزارش اخیر ارائه شده توسط ارائه دهنده تجزیه و تحلیل Talkwalker ، Animal Crossing یکی از بزرگترین علاقه کاربران جدید را در بین کانال های رسانه های اجتماعی مشاهده کرد. بازیکنان شروع به جشن گرفتن رویدادهای مهم زندگی ، از جمله فارغ التحصیلی های این بهار ، در Roblox ، Minecraft ، Fortnite و سایر بازی ها می کنند.

استفاده از همان سیستم عامل ها برای تماشای کل فیلم ها و شرکت در کنسرت ها ، گام بعدی منطقی تلقی می شود.

بیلی پیجون ، تحلیلگر مستقل صنعت بازی گفت: “به دلیل قفل شدن و محدود بودن افراد ، آنها وقت بیشتری برای بازی دارند ، اما کارهای دیگری نیز وجود دارد كه می خواهند انجام دهند.”

حتی در حالی که قفل ها برداشته می شود ، بسیاری از مصرف کنندگان مردد هستند که به سالن های سینما و سالن های کنسرت برگردند – و ممکن است برای مدتی دور بمانند. هنرمندان و سازندگان فیلم می توانند آنها را درون بازی ها پیدا کنند.

بروکس ، که سال گذشته کار خود را با Zynga آغاز کرد ، گفت: “با رادیو زمینی ، آنها می خواهند که از قبل مورد توجه واقع شود.” “با بازی ، به بسیاری از افراد اجازه می دهد قبل از اینکه برای آنها پخش شود ، آن را بشنوند. اگر آهنگ را از طریق بازی مشهور کنید ، تا زمانی که به خرده فروشی برود ، مردم در هزینه کردن تردیدی ندارند. این برای همه یک برد است. “

در حال حاضر ، بروکس در یک کنسرت امداد COVID-19 در سایت پخش بازی Twitch شرکت کرده است. در ماه آوریل ، هنرمندانی مانند لیدی گاگا و بیلی ایلیش در کنسرت One World: Together at Home شرکت کردند و حدود چهار میلیون گیمر از Roblox در حال هماهنگی بودند. نزدیک به 28 میلیون طرفدار به کنسرت ماه آوریل اپیک گیمز توسط تراویس اسکات در Fortnite رفتند. و اخیراً ، اپیک پیش نمایش تریلر جدیدی از فیلم “Tenet” ساخته کریستوفر نولان را به نمایش گذاشت.

امید این است که این همه فقط آغاز کار باشد. استراوس زلنیک ، مدیر ارشد اجرایی ، گفت كه Rockstar Games و 2K رویدادهای ویژه ای داشته اند و مادر بزرگ شركت Take-Two Interactive Software Inc. “از نظر محتوای تعاملی” به همه چیزهای جالب توجه نگاه می كند.

Roblox ، با بازی یک سوم کل آمریکایی های زیر 16 سال ، اکنون با صنایع سینما و موسیقی همکاری می کند تا محتوای آنها را در بازی میزبانی کند. انتظار می رود به زودی اعلامیه های خود را اعلام کند.

کریگ دوناتو ، مدیر ارشد بازرگانی در رابلوکس گفت: “از نظر تاریخی ، آنچه که ما انجام می دادیم ماهیت تبلیغاتی داشته است.” به عنوان مثال ، Roblox شخصیت های خاص و مسابقات را برای بازی Warner Bros. و Walt Disney Co. – برای تبلیغ “Aquaman” و عناوین دیگر در این بازی ایجاد کرد.

دوناتو گفت: “ما در حال حاضر تمرکز زیادی بر ایجاد تجربه های تعاملی داریم که مردم نیز از این سرگرمی ها استفاده می کنند.” “من یک تیم از افراد دارم که با صنایع سینما و موسیقی صحبت می کنند و این چیزی است که ما روی آن تمرکز کرده ایم.”

ایده فقط پخش جریانی ویدیو در داخل بازی نیست ، بلکه ارائه ویژگی های اضافی غیرقابل دسترسی در یک کنسرت یا سالن سینما از زندگی واقعی است. آواتارهای طرفداران موسیقی ممکن است بتوانند برای استقبال از بت خود ، برای پرسیدن سوال یا درخواست آهنگ مورد علاقه خود به پشت صحنه بروند. و البته ، آنها می توانند هنگام تماشای بازی و معاشرت کنند.

دوناتو گفت: “ابعادی که ما در اینجا سعی می کنیم بفهمیم واقعاً مصرف اجتماعی است.” “افراد اطراف من ، گروه بزرگتر ، ارتباط من با هنرمند است. واقعاً فرصت هایی برای ایجاد تجربیات جذاب وجود دارد. “

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

“این یک فرصت طولانی مدت است که می تواند مخاطبان گسترده ای را به وجود آورد که امیدوارم در آن جا بمانند.”

نحوه پخش آن در هنگام اجرای کنسرت One World به این شرح است: در حالی که موسیقی در یک صفحه بزرگ شعله ور می شد ، آواتار بازیکنان روی تارامپولین ها می پریدند ، یا در حالی که سایه های همبستگی داشتند ، در رودخانه ای در فلامینگوهای شناور سرد و گفتگو می کردند.

آمریک راج سینگ چاتا ، 12 ساله است و در شهرستان مارین ، کالیفرنیا زندگی می کند ، آواتار خود را با یک چراغ چراغ پوشیده و روی صحنه تماشا می کند ، و گفت که “بسیار هیجان انگیز است”.

وی گفت: “وقتی در حال تماشای تلویزیون هستید ، ممکن است تنها باشید.” “وقتی در بازی ویدیویی هستید ، کاربران دیگری نیز در این بازی حضور دارند. کمی احساس واقعی تر می شود. “

Artix Entertainment که از سال 2009 میزبان برنامه های زنده با موسیقی دانانی مانند Korn است ، در شش ماه گذشته شروع به اجرای کنسرت های نبرد کرده است. آنها اینگونه کار می کنند: بازیکنان از طریق یک پورتال وارد یک کنسرت برای گروه Breaking Benjamin می شوند و در نهایت با یک جزیره شناور و هیولاهای غول پیکر در یک جای خالی قرار می گیرند. بسته به اینکه چه کاری انجام می دهند و با کدام هیولاها می جنگند ، کنسرت طور دیگری به پایان می رسد. آدام بون ، مدیرعامل Artix ، گفت: به همین دلیل ، یک بازیکن متوسط ​​10 بار در همان کنسرت شرکت می کند.

بوهن گفت: “بعضی از آنها صدها بازی می کنند.” “این بازی برای هر مرحله از کنسرت جایزه می دهد.”

سرگرمی ها به شخصیت های 3 بعدی تبدیل می شوند – با در اختیار گرفتن از هنرمندان ، آنها همچنین می توانند پس زمینه مورد نظر خود را برای مرحله مجازی خود انتخاب کنند و چراغ ها و جلوه های ویژه چگونه به نظر برسند.

بوهن گفت: “آرزوی نهایی من: من می خواهم بازی ما مانند نسخه بازی ویدیویی” Saturday Night Live “باشد. “هر هفته یک مهمان موسیقی جدید.”

برای کسب درآمد از این قرارداد ، آریتیکس هزینه های یک باره را امتحان کرده و کالاهای باند کلکسیونی را به فروش رسانده است – با تقسیم بازدهی درآمد حاصل از شرکت ها برای شرکت. بوهن گفت ، اما برای Artix بیشتر این است که بتوانیم پلتفرم بازی را برای طرفداران یک گروه بازاریابی کنیم.

به گفته دیوید کول ، بنیانگذار شرکت تحقیقاتی DFC Intelligence ، شرکت های بازی سازی می توانند به طور بالقوه کنسرت های اختصاصی را در گذرنامه های فصلی خود داشته باشند. وی گفت: فروش کالاهای مجازی یکی دیگر از پول سازان است.

کول گفت: “برای شرکت های بازی سازی ، من فکر می کنم این یک فرصت طولانی مدت است که می تواند مخاطبان گسترده ای را به وجود آورد که امیدوارم در آن جا بمانند.”