با سایر شرکتهای فناوری که در بازار سهام کانادا شرکت می کنند ، ملاقات کنید

Shopify Inc. ممکن است همه عناوین خبری را به خود جلب کند اما شرکت های فناوری دیگری نیز هستند که روند بازگشت سهام خود را در بازار سهام کانادا امسال حفظ می کنند.

افزایش نزدیک به 90 درصدی Shopify در سال جاری باعث شده است که در رتبه 1 در شاخص ترکیبی S & P / TSX قرار بگیرد اما Kinaxis Inc. و Real Matters Inc به ترتیب با 70 و 67 درصد رشد عقب هستند – و آنها را سومین و چهارمین سودآورترین. شرکت پیل سوختی هیدروژن Ballard Power Systems Inc. با 75 درصد سود در رده دوم قرار دارد.

این ستاره های فناوری ممکن است اختصاری جذاب مانند FAANG در ایالات متحده ، BAT در آسیا یا حتی WAAAX در استرالیا نداشته باشند ، اما سرمایه گذاران به دلیل چشم انداز رشد قوی تر در مقایسه با سایر بخش ها در طی شیوع ویروس کرونا ، به این نام ها سرازیر شده اند.

“دیدگاه وجود دارد که همه گیری باید در واقع تسریع در پذیرش فناوری در مناطق مختلف باشد زیرا در نهایت فناوری تنها یکی از راههای کاهش برخی از تأثیرات همه گیری است” ، Thanos Moschopoulos ، تحلیلگر در BMO Capital Markets ، گفت: تلفن.

موسکوپولوس گفت ، Kinaxis با توجه به اینکه نرم افزار مدیریت زنجیره تأمین می تواند به شرکت ها کمک کند تا محموله های جهانی را در میان ویرانی های ناشی از COVID-19 ردیابی کنند و به کاهش چالش ها کمک کند ، “به ویژه موضعی” شده است.

ماه گذشته ، این شرکت مستقر در اتاوا از افزایش 15 درصدی درآمد خبر داد و رهنمودهای سال 2020 خود را حفظ کرد ، که شامل پیش بینی فروش حدود 10 تا 12 درصد بیشتر از 2019 بود.

با توجه به اینکه عمده درآمد آن از صنعت وام مسکن در ایالات متحده است ، نرخ بهره پایین باعث می شود که Real Realters مشغول کار باشد. ارائه دهنده خدمات شبکه مستقر در ماركام برای صنعت وام مسكن و بیمه با كاهش نرخ های بانك های مرکزی برای پمپاژ نقدینگی در بازارهای مالی در دوره ركود جهانی ، شاهد افزایش حجم سرمایه گذاری مجدد بوده است.

ارزیابی های بسیار زیاد نشان می دهد که همه چیز خیلی زود و خیلی زود پیش می رود. بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط بلومبرگ ، نسبت قیمت به درآمد برای شاخص فناوری اطلاعات S & P / TSX تقریباً دو برابر میانگین پنج ساله است.

“باید استدلال شود که چون صنایع در سطحی کم سابقه در جاهایی هستند که وجود دارد ، این پویایی ارزیابی های بالاتر را توجیه می کند. فن آوری به طور نسبی از بسیاری از بخشهای دیگر بهتر به نظر می رسد. ”

با این وجود ، اقدامات اخیر در بازارهای سهام آمریکای شمالی نشان می دهد سرمایه گذاران با افزایش اعتماد به نفس در بهبود ، از فناوری دور شده و به بخشهای دوره ای دیگری روی آورده اند. داده های مشاغل غیر منتظره قوی کانادا و ایالات متحده در روز جمعه این موضوع را تکمیل کرد.

در حدود نه درصد از معیارهای کانادایی ، تأثیر بخش فناوری در مقایسه با بانک ها ، معدن کاران و شرکت های انرژی کشور هنوز ناچیز است.

بنابراین در حالی که سهام آنها در سال جاری میلادی افزایش یافته است و به جبران برخی از ضررهای S & P / TSX Composite کمک می کند ، معیار برای امسال همچنان قرمز است.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…