برای جلوگیری از فاجعه ، ساکنان تورنتو باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از شیوع COVID-19 ادامه دهند: کارشناسان

کارشناسان ویروس می گویند ، برای جلوگیری از فاجعه ، ساکنان تورنتو باید با وجود بهبود آشکار در برخی از شاخص های همه گیر شهر ، همه تلاش خود را برای جلوگیری از شیوع COVID-19 انجام دهند.

دکتر وینیتا دوبی ، افسر دستیار بهداشت ، گفت: “بهداشت عمومی تورنتو همچنان شاهد موارد قابل توجه و نگران کننده موارد جدید ، از جمله در مراکز مراقبت طولانی مدت و بستری های جدید در بیمارستان است.”

“ما نمی توانیم نگهبان خود را کنار بگذاریم. تا زمانی که ویروس در جامعه در حال گردش است ، می تواند گسترش یابد و ادامه خواهد یافت. “

نرخ هفت روزه ابتلا به عفونت های جدید در حین توقف طولانی مدت تورنتو به طور متوسط ​​در روز حدود 15 در روز کاهش یافت که این شهر در اواخر ژوئیه وارد مرحله 3 شد.

این میانگین برای عفونت های روزانه گزارش شده در ابتدا به آرامی رشد کرد ، و سپس در 1 اکتبر به 286 رسید. میانگین سپس شروع به کاهش کرد ، تا 8 اکتبر به 204 ، و از شنبه گذشته به 209 افزایش یافت.

تورنتو گزارش 254 مورد جدید پنجشنبه.

قبل از شروع اسلاید چند روزه و میانگین روزانه شش روز تا سه شنبه ، میانگین هفت روز بستری در COVID-19 روزانه در 12 اکتبر افزایش یافت.

تولیدمثل تورنتو یا مقدار “R” ، متوسط ​​تعداد افرادی است که هر یک از ساکنان تازه آلوده به آن آلوده می شوند. این سرعت گسترش را نشان می دهد. ارزش R 1.2 تورنتو در هفته گذشته این هفته به 1 کاهش یافت.

کارشناسان می گویند R زیر 1 نشان می دهد که ویروس رو به زوال است.

یک تغییر نگران کننده در “داشبورد” آنلاین تورنتو در شاخص های COVID-19 شیوع فعال روزانه COVID-19 در موسسات است که تا اواسط ماه آگوست به 1 رسید. این تعداد در حال افزایش است و متوقف نشده است و تا روز سه شنبه به 21 رسیده است.

بسیاری از 1330 تورنتونی که بر اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند ، ساکنان خانه سالمندان بودند.

در میان رشد چشمگیر موارد جدید ، نخست وزیر داگ فورد جمعه گذشته اقدامات جدیدی را برای نقاط گرم ، از جمله تورنتو ، از جمله ممنوعیت نوشیدن در محیط داخلی و ناهار خوری در غذاخوری ها و بارها و تعطیلی باشگاه های تناسب اندام اعلام کرد.

دوبی ، اظهار داشت که بیش از یک چهارم عفونت های COVID-19 در شهر گذشته گزارش شده است ، “برای تعیین اینکه آیا تورنتو در مسیر صحیح حرکت می کند ، هنوز خیلی زود است ،” 30 روز و بیش از 15 درصد آنها در دو هفته گذشته.

آنچه ما می دانیم ، او گفت ، آنچه “منحنی را مسطح می کند”: پوشیدن ماسک ، شستن دست ، فاصله فیزیکی و بیرون آمدن فقط در صورت لزوم.

اشلی تویت ، متخصص اپیدمیولوژیک از دانشکده بهداشت عمومی دالا لانا ، گفت که تورنتونی ها نباید زیاد در مورد ارقام جدید یا مقدار R مطالعه کنند ، زیرا تغییرات اخیر در معیارهای آزمایش و ردیابی تماس می تواند بر آنها تأثیر بگذارد.

تویت گفت: افزایش شیوع در خانه های مراقبت طولانی مدت “نگران کننده” است. “این بازتاب انتقال جامعه است.”

کریس باوچ ، یک متخصص ریاضیات کاربردی در دانشگاه واترلو که در مورد گسترش COVID-19 تحقیق کرده است ، گفت: “من فکر نمی کنم ما هنوز از جنگل خارج شده ایم.”

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

وی گفت: مقدار R می تواند از جهاتی نوسان داشته باشد که منعکس کننده گسترش واقعی ویروس نباشد. همچنین ، تورنتو هنوز نمی داند افرادی که برای جشن گرفتن آخر هفته شکرگذاری جمع شده اند سرعت گسترش COVID-19 را تسریع می کنند یا خیر.

وی گفت: “خوب است که ببینیم موارد به سرعت سپتامبر افزایش نمی یابد ، اما ما باید تا هفته آینده صبر کنیم تا مطمئن شویم که اقدامات فعلی تأثیرگذار است.”

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider