برد برادفورد تایید کرد که برای شهرداری تورنتو نامزد خواهد شد

کان. برد برادفورد در حال تایید نامزدی خود در انتخابات مجدد 26 ژوئن برای جایگزینی جان توری است.

برادفورد در روز دوشنبه، اولین روز ممکن، پس از اعلام اینکه به شدت در نظر دارد چالشی را در زمینه ای شلوغ ایجاد کند، به استار گفت: «من برای شهرداری نامزد خواهم شد و مدارکم را ثبت خواهم کرد.

این دوچرخه‌سوار 36 ساله مشتاق و شهرساز سابق روز سه‌شنبه آماده نبود تا در صورت انتخاب شدن، هیچ پلتفرمی را به جز ذکر اولویت‌های خود و این واقعیت که به سرعت و قاطعانه برای رسیدگی به آنها حرکت خواهد کرد، آشکار کند.

برادفورد گفت: «شورای شهر دائماً در بحث، بحث، تأخیر در تعویق در مورد موضوعاتی که واقعاً برای ساکنان مهم هستند، مشغول است، بنابراین من برای تبدیل شدن به یک شهردار قوی اقدام و واقعاً اینجا هستم تا برای مردم در سراسر شهر نتایج ارائه کنم.» .

او گفت که کمپین او به شدت بر ایمنی جامعه، به ویژه بر TTC پس از چاقو کشی مرگبار گابریل Magalhaes 16 ساله در ایستگاه متروی Keele تمرکز خواهد کرد.

نماینده ساحل – ایست یورک گفت: “شما روی هر سکوی صف می کشید، پشت مردم را می بینید که به دیوار چسبیده اند.”

“ما در مورد نیاز سواران به بازگشت به شهر، برای بازگشت به حمل و نقل، پس از همه گیری صحبت می کنیم.” “اگر مردم در درجه اول ایمن نباشند، این کار را انجام نمی دهند.”

رئیس کمیته برنامه‌ریزی و مسکن، که تا زمان استعفای وی به عنوان شهردار در ماه گذشته، متحد قوی محافظه‌کاران بود، همچنین قصد دارد بر مقرون به صرفه بودن مسکن و معکوس کردن «کاهش» مشهود در امکانات شهری از جمله پارک‌ها و مراکز تفریحی تمرکز کند.

مخالفان اعلام شده بردفورد برای کرسی شهردار عبارتند از: جاش ماتلو، همکار سابق شورا، همکار سابق آنا بایلائو، رئیس پلیس سابق مارک ساندرز، شهرنشین گیل پنالوسا، و کلویی براون تحلیلگر سیاست، جورجیو مامولیتی مشاور سابق شورای شهر و ستون نویس سابق تورنتو سان. آنتونی فیوری. پنالوسا و براون در انتخابات اکتبر گذشته به ترتیب پس از توری دوم و سوم شدند.

از جمله افرادی که گفته اند در نظر دارند برای شهرداری نامزد شوند. استفن هالیدی، میتزی هانتر، نماینده پارلمان لیبرال و اولیویا چاو، عضو شورای سابق و نماینده حزب دموکرات ملی.

کمپین نوپا برادفورد، که توسط ترکیبی از استراتژیست‌های سیاسی محافظه‌کار و لیبرال حمایت می‌شود، در حال حاضر مورد انتقاد مخالفان قرار گرفته است که از پیام‌های رسانه‌های اجتماعی صیقلی استفاده می‌کنند تا او را به‌عنوان یک مترقی جعلی تحت حمایت لابی‌های نخبه نشان دهند.

بردفورد از پاسخ دادن خودداری کرد و در مصاحبه ای گفت که او در یک اردوگاه سیاسی خاص نیست و بحث انتخابات باید در مورد “حرف کمتر و اقدام بیشتر شهرداری باشد… و کسی که از گرفتن این نوع تصمیمات نترسد، حتی اگر آنها تصمیمات غیرمحبوب باشند.»

دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و خبرنگاری است که تالار شهر و سیاست شهرداری را پوشش می دهد. او را در توییتر دنبال کنید: @dmrider

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.