بزرگنمایی مشتریان ، هیاهوی تبلیغاتی را به جهش عظیم فروش تبدیل می کند

Zoom Video Communications Inc. نشان داد که مشتریانی که به آنها پرداخت می کنند به نرم افزارهای جلسات مجازی آن سرازیر شده اند و برنامه ساز دیگری را به یک سرویس ارتباطی معروف تبدیل کرده و آن را به عنوان مزایای بیشتر شدن ماهیت کار ، مدرسه و زندگی در اختیار شما قرار می دهند.

زوم گزارش داد که فروش در سه ماه منتهی به 30 آوریل افزایش یافته است ، زمانی که ویروس کرونا موجی از سفارشات ماندن در خانه را برای میلیون ها نفر در سراسر جهان برانگیخته است. این شرکت پیش بینی می کند این روند در بقیه سال ادامه داشته باشد و پیش بینی کرد که درآمد و سود انتظارات قبلی سرمایه گذاران را جبران کند.

بویونگ کیم ، تحلیلگر اطلاعات بلومبرگ ، روز سه شنبه در یادداشتی نوشت: “یک تغییر در فرهنگ کار ناشی از همه گیری COVID-19 ، شرکت ها را ترغیب می کند تا از ابزارهای کنفرانس ویدیویی مبتنی بر ابر استفاده کنند.” زوم “فناوری بصری و شناخت قوی برند باید به شرکت کمک کند سهم بازار خود را در کنفرانس ویدیویی بدست آورد و از این صنعت پیشی بگیرد.”

فروش سه ماهه فعلی 500 میلیون دلار آمریکا خواهد بود. كلی استكلبرگ ، مدیر ارشد مالی ، طی یك تماس كنفرانسی گفت كه درآمد در سه ماهه مالی سوم و چهارم باید با این عمل مطابقت داشته باشد. به طور کلی ، زوم انتظار دارد در این سال مالی 1.8 میلیارد دلار درآمد کسب کند ، که تقریباً سه برابر تجارت سال گذشته است. طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط بلومبرگ ، تحلیلگران به طور متوسط ​​930.8 میلیون دلار تخمین زده اند.

سهام زوم صبح روز چهارشنبه در نیویورک پس از بسته شدن با رکورد 208.08 دلار در روز سه شنبه حدود یک درصد افت کرد. سهام امسال سه برابر شده است.

مدیر ارشد اجرایی اریک یوان سعی کرده است اطمینان حاصل کند که سیستم عامل جلسات مجازی وی می تواند با تقاضای مردم در خانه مقابله کند تا گسترش COVID-19 را کاهش دهد. در حالی که مسائل امنیتی و حریم خصوصی در اوایل قرنطینه سیستم را آزار می داد ، اما زوم به یک سرویس ضروری تبدیل شده است و برخی از روزها بیش از 300 میلیون شرکت کننده را جذب خود کرده است ، در حالی که این رقم در ماه دسامبر 10 میلیون نفر بود. سازنده نرم افزار اجازه می دهد تا جمع شدن به مدت 40 دقیقه بدون هزینه. در حالی که زوم بیشتر از رقبای شرکتی سر و صدا به خود جلب کرده است ، نتایج روز سه شنبه نشان می دهد که می تواند مشتریان پرداخت کننده مورد نیاز را برای رقابت در برابر خدمات مایکروسافت ، سیسکو سیستمز و آلفابت شرکت گوگل جذب کند.

سازنده نرم افزار گفت که بازار بالقوه آن فراتر از تخمین 43 میلیارد دلار تا سال 2022 ساخته شده توسط تحلیلگر IDC ، بر اساس یک تنظیم قانونی سال 2019 توسعه یافته است. و مدیران گفتند که برای استفاده از فرصت ، برنامه های استخدام را گسترش داده اند. در حالی که استککلبرگ هشدار داد که لغو دستورات ماندن در خانه ممکن است باعث شود افراد کمتری از نرم افزار زوم استفاده کنند ، این شرکت گفت که هنوز شاهد کاهش تعداد در مناطق بازگشایی نشده است.

بسیاری از موسسات آموزشی که از طریق زوم تدریس می کنند ، تصمیم به برگزاری کلاسهای مجازی حداقل تا پاییز گرفته اند و این امر به تقاضای زیاد این برنامه در بقیه سال اشاره دارد. استككلبرگ اضافه كرد ، برای ادامه رشد با شتاب ، زوم نرم افزار Phone و محصولات سخت افزاری اتاق خود را به مشتریان موجود می فروشد. یوان قول داد که برای کسب درآمد از لشکرهای کاربران رایگان خود ، به تبلیغات اعتماد نکند.

در سه ماهه اول مالی ، درآمد حدود 170 درصد افزایش یافته و به 328.2 میلیون دلار رسیده است. طبق داده های جمع آوری شده توسط بلومبرگ ، تحلیلگران به طور متوسط ​​203 میلیون دلار انتظار داشتند. سود ، به استثنای برخی از اقلام ، 20 سنت در هر سهم بود ، در حالی که متوسط ​​تحلیلگران پیش بینی 9 سنت بود.

این شرکت گفت که انتظار دارد سود تعدیل شده آن در سال مالی 355 تا 380 میلیون دلار یا هر سهم 1.21 تا 1.29 دلار باشد. تحلیلگران 46 سنت تخمین زده بودند ، یعنی فقط بیش از پیش بینی زوم. این شرکت هزینه هایی را برای تقویت ظرفیت شبکه خود انجام داده است ، از جمله با خرید خدمات محاسبات ابری از Oracle Corp. در طی همه گیر شدن بیماری. زوم همچنین به استفاده از سرویس ابری Amazon.com Inc که بیشتر ظرفیت جدید را تأمین می کند ، ادامه می دهد.

شرکت کنندگان در جلسه روزانه زوم کمی کمتر از رقم پرفروش 300 میلیون نفری بودند که در ماه آوریل اعلام شد ، اما استکهکلبرگ گفت این شرکت انتظار دارد در آینده به طور مداوم از این نقطه عطف پیشی بگیرد.

این شرکت گفت که این سه ماهه را با حدود 265،400 مشتری با بیش از 10 کارمند به پایان رسانده است که بیش از چهار برابر افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت اکنون 769 مشتری شرکتی دارد که طی 12 ماه گذشته بیش از 100000 دلار برای محصولات زوم هزینه کرده اند ، یعنی تقریباً دو برابر یک سال قبل.

با محبوبیت زوم بحث در مورد شیوه های امنیتی شرکت بحث شده است. ترول ها به جلسات بی شماری ، اجتماعات مذهبی و سایر رویدادها حمله کرده اند ، تا در این پدیده موسوم به “زومومبینگ” ، به اشتراک گذاری پورنوگرافی و فریاد زدن فحش یا القاب نژادی بپردازند. این شرکت مجموعه ای از ابزارهایی را که کاربران می توانند برای جلوگیری از حملات مجازی از جمله رمزهای عبور و اتاق انتظار استفاده کنند ، برجسته یا ایجاد کرده است.

همچنین مواردی وجود داشت که تماس های بزرگنمایی از طریق سرورها در چین هدایت می شد ، حتی زمانی که هیچ شرکت کننده ای در آنجا مستقر نبود و کاربران هنگام ورود به سیستم ناخواسته فراداده را به Facebook Inc. می فرستادند. بزرگنمایی به هر دو روش پایان داد. این شرکت متعهد شد كه به منظور افزایش حریم خصوصی در مورد سایر نگرانی ها به مدت سه ماه ، خرید یك شركت پیام رسان ایمن ، Keybase ، برای ارائه بالاترین استاندارد رمزگذاری به سیستم عامل و استخدام متخصصان امنیت سایبری برای راهنمایی اقدامات ایمنی.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

مشتریان شرکتی به سرویس رمزگذاری پایان به انتهای Zoom که اکنون در حال توسعه است دسترسی پیدا خواهند کرد ، اما یوان گفت که کاربران رایگان از این سطح از حریم خصوصی لذت نخواهند برد ، این امر رمزگشایی ارتباطات را برای اشخاص ثالث غیرممکن می کند.

یوان در این تماس گفت: “مطمئناً کاربران رایگان نمی خواهیم این کار را انجام دهیم زیرا ما همچنین می خواهیم با FBI همکاری داشته باشیم و در صورت اجرای برخی از افراد از زوم برای اهداف بد ، با اجرای قانون محلی کار می کنند.”