بهترین قیمت درمارولر دکتر رولر – نوآوران سلامت

درمارولینگ یا درمان مشکلات پوستی با استفاده از درمارولر ، در ابتدا توسط متخصصین پوست به عنوان راهی برای تقویت تولید کلاژن و درمان زخم های صورت ( اسکار ) و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گرفت. این دستگاه ها در دسترس عموم نیستند ، و ممکن است برای استفاده خانگی خطرناک باشند. این درمان یعنی درمارولینگ و یا میکرونیدلینگ اغلب برای به حد اکثر رساندن تأثیر کرم ها و یا سرم ها بر پوست انجام می شود ، یعنی باعث نفوذ بهتر و عمیق تر و راحت تر مواد مراقبت از پوست به پوست می شود.

از آنجا که درمارولینگ شامل سوزن هایی است که پوست را سوراخ می کنند ، استفاده از یک محصول غیر استاندارد و بی کیفیت ، خطر و تهدیدی برای سلامتی شماست. درمارولر یک دستگاه مراقبت از پوست است. 6. دستگاه را در یک مکان تمیز و باز بگذارید تا خشک شود. در صورتی که شما سابقه لخته شدن خون در پوست دارید و یا از داروهای آکوتان ( accutane ) یا سایر داروهای درمانی از این دست استفاده می کنید ، نباید از درمارولر استفاده کنید.

علاوه بر این ، درمارولینگ به عنوان یک درمان خانگی برای بهبود ظاهر پوست محبوبیت زیادی کسب کرده است. درمارولرهای مختلف پزشکی دیگری نیز وجود دارند که برای استفاده توسط متخصصین پوست تولید شده اند. درمارولینگ همچنین به عنوان میکرونیدلینگ نیز شناخته می شود. میکرونیدلینگ نوعی درمان کلینیکی است که توسط متخصصان انجام میشود و تاثیر و نتیجه آن بیشتر و سریعتر است البته ممکن است عوارضی هم به دنبال داشته باشد اما درمارولینگ با ابزارهای مناسب عارضهای به دنبال نخواهد داشت اما نتیجه گرفتن از آن نیز به صبر و زمان نیاز دارد. می­تواند آکنه را افزایش دهد: اگر درمارولر را در ناحیه­ای از پوست به کار می­گیرد که آکنه فعال یا چرکی دارد، احتمال بالایی وجود دارد که آکنه شما بدتر شود و در نواحی دیگری که درمارولر در همان روز روی آنها به کار گرفته شده است نیز گسترش یابد.

با اینحال، فرایند ریکاوری از آن به طول سوزن هایی که استفاده شده اند بستگی خواهد داشت. درمولرهایی که در خانه به منظور مراقبت از پوست استفاده می شوند ، دارای طول سوزن کمتر از 0.15 میلیمتر هستند. اگر هنگام درمارول کردن پوست احساس می کنید 1 یا 2 سوزن پوست شما را می کشد، باید استفاده از آن را متوقف عکس درمارولر اصل کنید. فراموش نکنید ، اگر قصد دارید درمارولینگ را امتحان کنید ، حتما باید آن را از یک فروشگاه و یا مرکز و یا برند معتبر تهیه کنید !