بهترین لپ تاپ های مهندسی و گیمینگ

در مورد لپ تاپ های مهندسی

در جایی که ضرب‌الاجل بعدی ممکن است تعیین کند که آینده شما چه خواهد بود، یک لپ‌تاپ با عملکرد برتر می‌تواند شما را از همتایانتان جلوتر بیندازد و گاهی اوقات شما و نمراتتان را نجات دهد.

امروز، بهترین لپ‌تاپ‌ها را برای دانشجویان مهندسی بررسی خواهیم کرد. ابتدا، ما می خواهیم نشان دهیم که چه اجزایی از یک لپ تاپ برای کارهای مرتبط با مهندسی بسیار مهم هستند. همچنین بهترین لپ تاپ های مهندسی را در این سایت می توانید مشاهده کنید.

ما به برنامه‌های استاندارد صنعتی و مشخصات ترجیحی آن‌ها اشاره می‌کنیم و به اجزای لپ‌تاپ (و رایانه شخصی) خاصی که این برنامه‌ها بیشتر از آنها استفاده می‌کنند نگاه می‌کنیم.

در حالی که ممکن است به یک لپ‌تاپ قدرتمند نیاز داشته باشید که بتواند از پس کار شما برآید و پروژه‌های شما را به سرعت ارائه کند، هم عمر باتری کافی برای دوام کامل روز و هم تحرکی که در واقع مطابق با نام آن باشد، به همان اندازه مهم است.

لپ‌تاپ‌های بزرگ‌تر می‌توانند اجزای بزرگ‌تری مانند باتری بزرگ‌تر یا کارت گرافیک را در خود جای دهند که آن‌ها را قوی‌تر، خنک‌کردن آسان‌تر و ماندگاری بیشتر (از نظر باتری) می‌کند.

هرچه لپ‌تاپ کوچک‌تر شود، حمل آن آسان‌تر خواهد بود، اما معمولاً عملکرد کمتری دارد.

اگرچه، از آنجایی که در واقع می‌توانید لپ‌تاپ‌های کوچک‌تری داشته باشید که عملکردی مشابه لپ‌تاپ‌های بزرگ‌تر داشته باشند (در صورتی که توسط سازنده به خوبی طراحی شده باشد)، مطمئن شوید که همیشه مشخصات داخلی را برای تصمیم‌گیری آگاهانه و نه فقط اندازه، مقایسه کنید.

در حالی که یک صفحه نمایش 13 اینچی معمولاً روی یک لپ‌تاپ کوچک یافت می‌شود که بسیار سبک وزن است و حمل آن آسان است، این مزایا با صفحه نمایش بسیار کمی همراه است که می‌تواند برای بسیاری از کارهای مهندسی بسیار کوچک باشد.

ما حداقل صفحه نمایش 15.6 اینچی را توصیه می کنیم که بهترین تعادل بین وزن و اندازه صفحه نمایش را فراهم می کند.

اگر لپ‌تاپ خود را به ندرت با خود حمل می‌کنید یا وزن اضافی برایتان مهم نیست و به صفحه نمایش واقعی یا قطعات قوی‌تری که تمایل به همراه داشتن یک لپ‌تاپ بزرگ دارند، می‌خواهید، یک انتخاب عالی است.

در مورد لپ تاپ های گیمینگ

Razer، MSI، Alienware، Asus و موارد دیگر دست به کار شده‌ایم تا قوی‌ترین مدل‌ها را با بهترین قیمت‌ها پیدا کنیم. این بدان معناست که شما بهترین انتخاب‌های ما را در همه بودجه‌ها در اینجا خواهید یافت، از دکل‌های اولیه مورد علاقه ما با قیمت کمتر از 1000 دلار گرفته تا لپ تاپ های رویایی ما با آخرین فناوری‌ها را در اختیار داشته باشیم.

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ قدرت بسیار بالایی دارند و در عین حال کوله‌پشتی‌تان را راحت می‌کنند، دمای خود را به خوبی حفظ می‌کنند و همه چیز را به یک صفحه نمایش زیبا نشان می‌دهند. با این حال، مدل‌های زیادی برای کسب این عنوان رقابت می‌کنند، به‌طوری که تشخیص اینکه کدام پیکربندی ارزش وقت شما را دارد، دشوار است، بلکه تشخیص اینکه کدام لپ‌تاپ‌های بازی برای شما مناسب هستند، دشوار است. اینجاست که ما وارد می شویم.

ما طیف گسترده‌ای از لپ‌تاپ‌های بازی را برای یافتن بهترین دستگاه‌ها در تجارت، آزمایش عملکرد نسبت به مشخصات ارائه شده، کارایی در طراحی و دما، و ارزش کلی برای پول در نظر گرفته‌ایم. ما هر لپ تاپ را از طریق مجموعه‌ای از معیارهای عملکرد اجرا می‌کنیم و مدل‌هایی را که بررسی می‌کنیم زنده، پخش می‌کنیم و برای مدت طولانی با آن‌ها کار می‌کنیم – می‌توانید دقیقاً نحوه آزمایش لپ‌تاپ‌های بازی را در راهنمای اختصاصی خود بررسی کنید. تمام توصیه‌های ما برای بهترین لپ‌تاپ بازی موجود در بازار را دقیقاً در زیر می‌بینید، و اطلاعات بیشتری در مورد انتخاب پیکربندی مناسب برای خود و بودجه‌تان نیز خواهید داشت.

دنیای لپ‌تاپ‌های گیمینگ (و به طور کلی رایانه‌های شخصی بازی) به سرعت در حال تغییر است و پردازنده‌های Alder Lake اینتل در برخی از بزرگترین مدل‌ها ظاهر می‌شوند و به گزینه‌های جدید GPU نیز توجه دارند. ما این لینک را با جدیدترین مدل های لپ تاپ گیمینگ بررسی می کنیم تا مطمئن شویم از آخرین به روز رسانی ها عقب نیستیم.