به فی – سایت تخصصی فروش لوازم جانبی کامپیوتر،لپتاپ وموبایل

اگر در حین فرایند انتقال اطلاعات و دستتکانی مشکلی ایجاد شود، دستگاههای متصل رمزگذاری HDCP در سیگنال HDMI را شناسایی نمیکنند و این امر باعث میشود صدا و تصویر انتقال cable hdmi 6 metres داده نشوند. گیرنده یه دستگاهیه دقیقا برعکس فرستنده یعنی سیگنال رو از کابل شبکه دریافت میکنه و به کابل HDMI میده . Nyrius ARIES Pro هم در فرستنده و هم در گیرنده دارای 2 LED است که چراغ ویدیو برای نشان دادن اتصال کامل و صحیح کابل HDMI فرستنده به منبعی مانند لپ تاپ و گیرنده به تلویزیون یا پروژکتور است و چراغ شبکه بیانگر اتصال بی سیم فرستنده و گیرنده به یکدیگر است. از گوشی با کابل HDMI به پورت HDMI لپ تاپ وصل کردیم اما بازم تصویر نمیاد . همچنین افزایش رزولوشن در لپ تاپ با ابعاد کوچک نه تنها به شما کمک نمی کند بلکه با کوچک تر شدن محتوای قابل مشاهده خواندن و استفاده کردن از ان دشوارتر خواهد شد مگر در صورتی که نرم افزار های مورد استفاده شما امکان تنظیم رزولوشن را داشته باشد. وقتی هر کدام از دستگاه ها را بخواهیم در نمایشگر مشاهده کنیم، تنها کافی است که دکمه مربوط به آن را بر روی سوییچ فشار دهیم.

اگر تصاویر با کیفیت فول اچ دی را بر روی یک تلویزیون 4K تماشا کنید افزایش کیفیتی را شاهد نخواهید بود. اگر محصول میخواهید که برای مدت زمان طولانی برای شما کار کند خرید کابل Monster HDMI 4K را به شما پیشنهاد میدهیم شما ابتدا نیاز خودتان را بررسی نموده و با توجه به نیاز و علاقه خودتان میتوانید کابلهای در ابعاد و کیفیتهای مختلف تهیه نمایید. انواع مختلفی از اتصالات HDMI هم وجود دارد که در نسخه های نر و ماده موجود است و مناسب استفاده در محیط های مختلف می باشند. یکی از انواع کابل ها کابل 20 متری K-net plus HDMI 2.0 4k می باشد که از رزولوشن های 4K نیز پشتیبانی میکند و با سه متر طول برای هر اتاقی مناسب است. علت این امر این است که فشردگی پیکسل ها در رزولوشن 4K چهار برابر بیشتر از رزولوشن ۱۰۸۰p می باشد و الگوریتم نمایش تصاویر در تلویزیون ها نمی تواند بطور دقیق فاصله بین پیکسل ها را پر کند. تلویزیون های با کیفیت Ultra HD نیز تنها زمانی ارزش خرید دارند که قصد تهیه تلویزیونی بزرگتر از ۶۰ اینچ را داشته باشید و در فاصله ای مناسب نسبت به آن بنشینید.

هر چه این عدد بالاتر باشد در واقع شما تصاویر با کیفیت و وضوح بیشتری را مشاهده خواهید کرد، با این حال باید بدانید که رزولوشن تنها عامل تعیین کیفیت تصاویر نیست و عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند. بطور کلی رزولوشن ساده ترین و ابتدایی ترین عامل برای تشخیص کیفیت تصاویر می باشد. حال شرایطی را در نظر بگیرید که بخواهیم از طریق یکی از روشهای آنالوگ، تصاویر را از یک منبع دیجیتال به یک نمایشگر دیجیتال برسانیم. قیمت تلویزیون های 4k با توجه کیفیت تصویر بالا بسیار مناسب است و می توانید با پرداخت مبلغی مناسب آن را خریداری کنید. البته اگر تلویزیون شما از میراکست پشتیبانی نکند، میتواند دانگل میراکست را خریداری و بدین صورت امکان اتصال گوشی به تلویزیون را محقق سازید. به طور مثال اگر در فاصله 2.4 قرار دارید از یک تلویزیون کوچک تر ۴۰ اینچ قرار داشته باشید نمی توانید تفاوت بین دو کیفیت ۷۲۰p و ۱۰۸۰p را تشخیص دهید.

البته به جز شرکت سونی که دو سال پیش در گوشی هوشمند اکسپریا زده که از نمایشگر ۵.۵ اینچ بهره میبرد و از وضوح تصویر UHD استفاده کرده است. برای مثال یک گوشی هوشمند Full HD جزئیات یا شفافیت بسیار بیشتر یا تعداد پیکسل در هر اینچ (به انگلیسی: ppi) بیشتری از یک مانیتور Full HD دارد، زیرا در نمایشگر کوچک، تراکم پیکسل بیشتری قرار دارد، بنابراین تصویر نمایش داده شده شفاف تر به نظر می آید. بنابراین دقت افقی آنها ۱۹۲۰ پیکسل است (۱۰۸۰ × ۱۹۲۰). بنابراین باید در مورد آن ها توضیحاتی ارائه دهیم. تفاوت 4K ،FULL HD ،HD : اولین نسل از نمایشگرهای با کیفیت و وضوح مطلوب با کیفیت SD صحنه ها را ایجاد کرده اند. در تصویر پایین تفاوت 4K ،FULL HD ،HD را از نظر رزولوشن مشاهده نمایید. پورت HDMI 2.1 در واقع می تواند هم از رزولوشن 8K و هم از نرخ فریم های بالا پشتیبانی کند. از سوی دیگر این افزایش کیفیت، رابط هایی سیمی را برای انتقال داده در نرخ بالا می طلبید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از hdmi cable 7 meter دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.