بودجه این شهر سالانه 1.8 میلیون دلار برای جمع آوری مکانیکی برگها بودجه دارد. بدون برف دعا کنید

جمع آوری برگهای مکانیکی در مناطقی از اتوبیکوک و اسکاربورو از هفته آینده شروع می شود ، به شرطی که هوا همراه باشد.

هر ماه نوامبر ، شهر لودرهای جلویی ، کامیون های کمپرسی و کارگران را با چنگک اعزام به مناطق پرحمله ترین شهر شهر می فرستد تا برگهای انباشته شده در حاشیه را به جای پر کردن در کیسه ها جمع کند.

ممکن است بسیار ناخوشایند به نظر برسد ، اما خدماتی است که قبل از ادغام در اتوبیکوک و اسکاربورو ارائه شده بود و هنگامی که این شهرداری ها در سال 1998 به “بزرگ شهر” تازه ادغام شده پیوستند ، بخشی از معامله بود.

این چیزی فراتر از یک سرویس منحصر به فرد است. اگر تلاش ویژه ای برای پاکسازی آنها از خیابان صورت نگیرد ، حجم زیادی از برگها در مناطقی که به آن دست می یابند برای وصل کردن حوضه های آبگیر و ایجاد سیل کافی است.

اما خیابان های زیادی در آن مناطق با تپه هایی از برگهای حاشیه که در پاییز سال گذشته جمع آوری نشده بودند ، به پایان رسید ، هنگامی که طوفان برفی بزرگی در 11 نوامبر گذشته 15 سانتی متر شهر را پوشاند و پس از آن طوفان برفی دوم ، حدود یک هفته بعد.

مارک میلز ، مدیر عملیات راه های شهر ، به یاد می آورد که نوامبر گذشته یک ماه زمستانی بود ، که برنامه شهر را برای جمع آوری مکانیکی برگها دست و پا می زد.

میلز گفت: “آب و هوا در ارائه این برنامه نقش بسزایی دارد.” “سال گذشته ما برف زودهنگام داشتیم ، هوا بسیار سرد شد و برگها به برف یخ زدند.

“بنابراین ما تلاش دیگری را در ماه دسامبر انجام دادیم و سعی کردیم بهترین تلاش خود را انجام دهیم (اما) در حال برداشتن برفی بودیم که برگهای زیادی در آن بود. این خدمات همان چیزی نبود که ما در گذشته ارائه داده بودیم ، اما ما تلاش کردیم که به همه خیابان ها برسیم و من تشخیص می دهم که این بهترین محصول نهایی نبود. “

بودجه سالانه 1.8 میلیون دلار برای جمع آوری مکانیکی بودجه است. حدود 1.6 میلیون دلار از آن صرف جمع آوری در Etobicoke می شود و مابقی هزینه آن برای خیابان های کنار بلوف اسکاربورو است.

“به نفع ماست که به عنوان افراد در عملیات جاده ، برگها را از خیابان بیرون بیاوریم. اگر این کار را نکنیم ، با مشکل تخلیه مواجه خواهیم شد. “

میلز تأکید کرد که آنها برگهای انباشته شده در جاده را نمی خواهند ، اما در عوض در بلوار داخل حاشیه رها می شوند ، جایی که می توان آن را به راحتی در خیابان رد کرد و توسط کارکنان شهر جمع شود.

صفحه وب شهر در مورد مجموعه مکانیکی شامل یک برنامه خیابان به خیابان برای حذف است ، اما همچنین بیان می کند که: “در صورت بارش زودهنگام برف ، مجموعه برگ امسال لغو می شود.”

بنابراین اگر در آن حساب می کنید ، برای هوای خوب انگشتان خود را مرتب نگه دارید.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید