تابلوی پارس در پارک سگ تورنتو وجود ندارد

در میان زوزه های خشم صاحبان سگ، شهر تابلویی را که اخیراً نصب شده بود را از پارک سگ در مرکز شهر حذف کرد که هشدار می داد «پارس بیش از حد تحمل نخواهد شد».

در حوالی وقت ناهار چهارشنبه، زمانی که خبرنگاران مشغول مصاحبه با صاحبان سگ‌ها بودند که در مورد تابلویی که در روزهای اخیر ظاهر شده بود، دو کارگر شهری ناگهان ظاهر شدند، کراوات‌هایی را که تابلو را در دست داشتند قطع کردند و آن را دور کردند.

در این اخطار در پارک آزاد سنت اندرو، در نزدیکی خیابان اسپادینا و خیابان آدلاید، آمده بود: «به دلیل نزدیک بودن ساکنان منطقه، اجازه ندهید سگ‌هایتان پارس کنند و مزاحم محله شوند. پارس بیش از حد قابل تحمل نخواهد بود.»

شهر چهارشنبه تابلوهایی را حذف کرد که در مورد “پارک بیش از حد” در پارک سگ سنت اندرو در مرکز شهر تورنتو هشدار می داد.

صاحبان سگ به امضا اعتراض دارند

پارک سگ ها توسط کاندو و ساختمان های آپارتمانی احاطه شده است.

هدر بروکس صاحب سگ گفت: “ما فکر می کردیم خنده دار است – ما فقط در مورد (علامت) صحبت می کردیم و آنها آن را پایین آوردند.”

او گفت که می‌داند برخی از مردم در خانه کار می‌کنند و پارس کردن ممکن است آزاردهنده باشد، اما صاحبان سگ سعی می‌کنند حیوانات خانگی خود را تا حد امکان ساکت نگه دارند.

آنها فقط از بازی کردن لذت می برند. بروکس می‌گوید: این مانند نصب تابلویی در زمین بازی کودکان است که می‌گوید جیغ و خندیدن ممنوع است.

پارک سگ قبل از کاندوهای مجاور ساخته شده است

سام لینچ، صاحب سگ دیگری که در یک ساختمان مجاور زندگی می کند، گفت: “سگ ها پنج کار را انجام می دهند و پارس کردن یکی از آنهاست.”

او گفت که بچه‌های یک زمین بازی در نزدیکی بیشتر از سگ‌ها سر و صدا می‌کنند، و افزود که پارک سگ قبل از جدیدترین و نزدیک‌ترین ساختمان کاندو آنجا بود.

لینچ گفت: «این مانند «واحدی را نخرید که به ریل قطار نگاه می کند و از قطار شکایت می کند».

وقتی یک سگ شروع به سر و صدا کرد، صاحبش به شوخی فریاد زد: «پارس نکن! آیا تابلو را نخوانده ای؟»

اما شهیستا لالانی که با دوبرمن بلند خود از کنار پارک عبور می‌کرد، با ساکنانی که در معرض غرغرها و زوزه‌هایی که بین ساختمان‌ها می‌پرد، همدردی می‌کرد.

او گفت: «پارک‌های بزرگ‌تر با درختان، آنها را این‌طور نمی‌شنوید.

در ایمیلی، ماگدالنا استک، سخنگوی شهر گفت: «علامت موجود در منطقه آزاد با استانداردهای شهری مطابقت ندارد و حذف شده است.

اگرچه این تابلو با هدف کمک به کاربران منطقه آزاد و ساکنان همسایه در همزیستی هماهنگ در این مکان قرار داده شده است، اما ما تشخیص می‌دهیم که این اطلاعات با علامت مطابقت ندارد.

تورنتو سیاست علائم خود را بازبینی کند

استک گفت که شهر «فرایند تأیید علائم خود را برای اطمینان از ارتباط واضح در علائم آینده» بازبینی خواهد کرد و افزود: «شهر برای ایجاد تعادل بین نیازهای طیفی از کاربران پارک و جوامع محلی تلاش می کند.

او گفت: “با بیش از 70 منطقه بندکشی سگ در پارک های تورنتو، اکثریت قریب به اتفاق استفاده کنندگان از این امکانات رفاهی مورد علاقه جامعه محلی هستند و در حین بازدید با سگ های همراه خود تعامل دارند، که به کاهش پارس بیش از حد کمک می کند.” .

در حالی که پارس کردن در نواحی دور از بند انتظار می رود، پارس بیش از حد می تواند برای همسایگان مختل باشد.

محفظه های بدون بند تورنتو از زمان تأسیس، باعث ایجاد اصطکاک بین صاحبان سگ، سایر کاربران پارک و همسایگان شده است. شهر پس از یک جنگ چمن بدون بند، یک محوطه را در پارک لدبری برچید.

دو سال پیش، شخصی شروع به قفل کردن دروازه‌های پارک ویچوود بارنز کرد. صاحبان سگ به زنی در ساختمان مجاور مشکوک شدند که بلندگو را از پنجره به سمت آنها نشانه می رفت و صدای پارس سگ ها را با صدای بلند پخش می کرد.

در طول همه‌گیری، شهر شاهد افزایش شکایات در مورد افرادی بود که جمع‌آوری می‌کردند و سگ‌هایشان را آزاد می‌کردند در مناطق بدون حصار پارک‌ها بروند، علی‌رغم اینکه باید حیوانات را برای محافظت از کودکان و سایر کاربران پارک بند انداختند.

دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و خبرنگاری است که تالار شهر و سیاست شهرداری را پوشش می دهد. او را در توییتر دنبال کنید: @dmrider

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.