ترامپ تهدید به بستن شرکت های رسانه های اجتماعی پس از بررسی واقعیت توییتر می کند

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، تهدید كرد كه شركت های رسانه های اجتماعی را تحت كنترل و یا شکنجه خواهد كرد – هشدارى كه ظاهراً متوجه توئیتر Inc بود ، پس از آنكه شروع به بررسی حقایق توییت های خود كرد.

ترامپ در یک جفت توئیت که صبح روز چهارشنبه از آیفون خود صادر شد ، گفت که سایت های رسانه های اجتماعی در تلاشند صدای محافظه کاران را ساکت کنند و باید مسیر خود را تغییر دهند یا اقدام کنند.

هیچ مدرکی وجود ندارد که ترامپ توانایی خاموش کردن شبکه های رسانه های اجتماعی را داشته باشد ، شبکه هایی که توسط شرکت های بازرگانی عمومی اداره می شوند و میلیاردها نفر در سراسر جهان از آنها استفاده می کنند.

“جمهوری خواهان احساس می كنند كه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی صداهای محافظه كار را كاملاً ساكت می كنند. ما قبل از اینکه هرگز اجازه دهیم این اتفاق بیفتد ، آنها را به شدت تنظیم خواهیم کرد یا آنها را تعطیل خواهیم کرد. ” در توییت دوم ، وی اضافه کرد: “درست مثل ما نمی توانیم اجازه دهیم رای گیری های رایانه ای در مقیاس گسترده در کشور ما ریشه دواند.”

وی هیچ سکویی را به نام خود ذکر نکرد ، اما این واکنشی پس از افزودن برچسب بررسی واقعیت به توییت های قبلی ترامپ که ادعاهایی غیرمستند در مورد رای گیری از طریق نامه الکترونیکی ارائه می داد ، واضح بود. اولین بار است که توییتر نسبت به پیام های ترامپ به دلیل گمراه کردن اقدام می کند.

این حرکت پس از آن رخ داد که یک همسر بیوه از توئیتر خواست که توییتهای ترامپ را بدون هیچ گونه مدرکی ، مبنی بر کشته شدن همسر فقید وی توسط مجری خبر کابلی و جو اسکاربورو ، نماینده سابق کنگره جمهوری خواه ، کشته شود. توییتر در مورد آن توییت ها اقدامی نکرده است.

سهام توییتر پس از توییت ترامپ در معاملات اولیه نیویورک 1.65 درصد افت کرد. توییتر بلافاصله به درخواست نظر چهارشنبه صبح پاسخ نداد.

شرکت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک شرکت و یوتیوب گوگل در سال های اخیر با واکنش گسترده ای در برابر فن آوری در واشنگتن ، پایتخت های ایالتی و حتی اروپا طغیان کرده اند.

ترامپ اختیار چندانی برای بستن مشاغل ندارد ، که همچنین در مبارزات انتخاباتی مجدد وی و استراتژی ارتباطی با مردم نقش اساسی دارد. اما آنها در حال حاضر با مجموعه ای از مقررات بالقوه روبرو هستند.

کلیان کانوی ، مشاور کاخ سفید ، روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید ، س questionsالات جانبی را درمورد اینکه چه اقداماتی به ویژه ترامپ می تواند انجام دهد ، کنار گذاشت. وی گفت: رسانه های اجتماعی به محافظه کاران کمک می کند تا جریان اصلی رسانه های خبری را بپوشانند.

وی قبل از انتقاد از بررسی واقعیت توییتر گفت: “سخنان رئیس جمهور لطفاً سرکوب صداهای محافظه کار را متوقف کنید.” “من فکر کردم استفاده از رسانه هایی که قاطعانه و با افتخار ضد ترامپ هستند برای بررسی واقعیت رئیس جمهور شاید ثروتمندترین قطعه در کل باشد.”

کنگره به دنبال تدوین یک قانون حفظ حریم خصوصی است که محدودیت های بیشتری در مورد چگونگی استفاده شرکت ها از داده ها و مسئولیت های آنها در قبال مصرف کنندگان در قبال مصرف کنندگان ایجاد کند. این شرکت ها در حال حاضر تحت اساسنامه جدید سختگیرانه کالیفرنیا در مورد حریم خصوصی داده ها در حال تنظیم هستند.

قانونگذاران هر دو طرف در واشنگتن و وزارت دادگستری همچنین در حال ارزیابی تغییرات پیشنهادی در بخش 230 قانون شایستگی ارتباطات هستند که توسط سیستم عامل های آنلاین بسیار ارزشمند است زیرا آنها را در برابر دعاوی مربوط به محتوای ارسال شده توسط اشخاص ثالث محافظت می کند. برخی از محافظه کاران به این مقررات حمله کرده اند که امکان خاموش کردن اظهارات کاربران توسط شرکت ها را فراهم می کند. این ادعاها در زمان دولت ترامپ بیداد می کند ، زیرا رئیس جمهور و هوادارانش گاه و بیگاه با سکوهایی درگیر می شوند که با این وجود برای انتشار پیام های خود و رشد پیروان خود به آنها اعتماد می کنند.

در حالی که شرکت ها عمدتاً مغرض بودن را انکار می کنند و می گویند که آنها تمرکز خود را بر بستن پست ها و کاربران متخاصم از قبیل تهدید یا انتشار اطلاعات نادرست مضر گذاشته اند ، حقوق اساسی آمریکایی ها برای آزادی بیان به این معنی است که شرکت ها به طور کلی قادر به تعیین قوانین برای چگونه سیستم عاملهای خصوصی آنها بدون فشار دولت اداره و منتشر می شوند.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

علاوه بر س questionsالات در مورد حریم خصوصی و محتوا ، فیس بوک و گوگل همچنین اهداف کاوشگرهای ضد انحصاری توسط مجریان قانون فدرال و ایالت هستند. در زمان ترامپ ، وزارت دادگستری ، که در میان تحقیق کنندگان هر دو شرکت است ، با ادعاهایی مبنی بر انگیزه سیاسی اقدامات خود روبرو شده است. با این حال مهمترین نتیجه تحقیقات ، مانند پیشنهاد انحلال شرکتها ، باید توسط دادگاه تأیید شود.

یک هیئت کنگره همچنین در حال بررسی مسائل مربوط به رقابت در بخش فناوری است که با تمرکز بر فیس بوک ، Google Alphabet Inc ، Amazon.com Inc. و Apple Inc. ، اما نه Twitter. این هدف توصیه قوانین جدید است.