تورنتو به زودی مشخص خواهد کرد که در کدام محله ها آزمایشات مثبت COVID-19 مشاهده می شود

بهداشت عمومی تورنتو قول داده است انتشار اطلاعات سطح محله در مورد درصد آزمایشات مثبت COVID-19 را شروع کند – شاخصی که نشان می دهد ویروس در چه سرعت بیشتری گسترش می یابد.

این تعهد روز چهارشنبه به دنبال انتشار انحصاری Star از داده های استانی در مورد میزان مثبت نشان می دهد که COVID-19 در جیب های تورنتو سریعتر از آنچه قبلا شناخته شده بود ، افزایش می یابد.

داده ها نشان می دهد حدود دو سوم شهر با میزان مثبت آزمون بیش از سه درصد ، که آستانه حیاتی مقامات بهداشت عمومی در نظر گرفته شده است. در برخی مناطق میزان نگران کننده ای بیش از 10 درصد بود ، به این معنی که حداقل از هر 10 نفر که در آنجا آزمایش شده است ، یک نفر ویروس دارد.

دکتر آیلین دو ویلا ، رئیس بهداشت عمومی تورنتو ، به خبرنگاران گفت که آژانس در حال پردازش داده های استانی است که اخیراً ارائه شده است و به زودی انتشار آنها را در کنار شاخص های COVID-19 همسایگی به روز شده آغاز می کند.

د ویلا گفت: “ما در سریع ترین زمان ممکن روی آن کار می کنیم ،” با توجه به اینکه دسترسی خوب و پایدار به آزمایش وجود دارد ، درصد مثبت بودن بسیار مفید است. “

مثبت بودن آزمون به شما نشان می دهد که میزان انتقال آن گسترده است ، به خصوص که آزمایش یا ظرفیت آزمایشگاه مطابق با تقاضا نیست ، همانطور که انتاریو در حال حاضر تجربه می کند. وقتی افرادی که نیاز به آزمایش دارند توسط صف طولانی مدت بازدارند یا نمی توانند قرار ملاقات در مراکز ارزیابی پیدا کنند ، ممکن است تعداد موارد روزانه صاف یا کاهش یابد. اما اگر مثبت بودن آزمون افزایش یابد ، این نشان دهنده افزایش سطح انتقال ، فارغ از اینکه چند آزمایش به پایان رسیده است ، است.

با آزمایش هدفمند یا شیوع بزرگ می توان به طور موقت نرخ ها را در یک منطقه افزایش داد. تغییر در معیارهای آزمایش ، مانند اقدام انتاریو برای سواب دادن تعداد کمتری از افراد بدون علائم ، نیز می تواند بر میزان تأثیر بگذارد.

سه بخش از چهار قسمت تورنتو با بیشترین میزان مثبت در گوشه شمال غربی قرار دارد: وستون و فینچ ، شپارد و جین ، و لارنس و کیل. محله های شمال غربی ، با بیشترین نسبت ساکنان کم درآمد و نژادی در تورنتو ، به طور نامتناسبی توسط موج اول بیماری همه گیر قرار گرفتند.

منطقه چهارم که مثبت بودن بیش از 10 درصد را ثبت کرده است ، شمالی از مرکز میانه شمال شرقی است ، تقریباً از خیابان یونگ شرقی به خیابان Bayview و از خیابان Eglinton شمال به جاده Blythwood.

هیچ کس با ستاره تماس نگرفته است ، از جمله بهداشت عمومی تورنتو ، مشاور شهر منطقه ، یک متولی مدرسه محلی یا رئیس یک گروه از ساکنان شهر میانه ، بلافاصله نمی تواند بگوید که چرا درصد بالایی از افراد در آنجا مثبت آزمایش شده اند.

برخی از مقامات اظهار داشتند که فقدان اطلاعات به راحتی در دسترس در مورد سایت ها و منابع هرگونه شیوع در آن منطقه نشان دهنده شکاف مداوم تورنتو در اطلاعات عمومی در مورد عفونت در محل های کار خصوصی و سایر سایت های غیر دولتی است.

با این حال ، بهداشت عمومی تورنتو می تواند بگوید که چه عاملی باعث ابتلا به عفونت نمی شود – یک پناهگاه بی خانمان موقت در این منطقه.

سخنگوی شهر برد راس روز سه شنبه گفت: “تاکنون هیچ مورد COVID-19” در هیچ مرکز شهری در منطقه وجود ندارد ، از جمله پناهگاه.

بهداشت عمومی تورنتو به Star گفت ، دو محله در منطقه ، Mount Pleasant East و Mount Pleasant West ، 16 و 41 مورد اخیر داشته اند ، از جمله چهار “مورد مربوط به شیوع” در هر محله. اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

در حالی که شهر میانه شهر با فروشگاه های مجلل و برج های مملو از کانکس های گران قیمت شناخته می شود ، Coun. جوش ماتلو (بخش 12 ، تورنتو – سنت پل) گفت که این منطقه ، یکی از پرجمعیت ترین مناطق کانادا ، از تنوع بیشتری نسبت به تصور بسیاری از مردم برخوردار است.

ماتلو گفت: “تعداد زیادی از اجاره کنندگان ، کانادایی های جدید و چندین ساختمان مسکونی جامعه تورنتو وجود دارد.”

“افرادی با مشاغل نامطمئن ، افرادی با کانکس های میلیون دلاری و افرادی که برای تهیه اجاره ماهانه تلاش می کنند وجود دارد – همه در ساختمانهای چند مسکونی به هم نزدیک هستند.”

COVID-19 شناخته شده است که در محیط اجتماع گسترش می یابد “و منطقی است که بگوییم بسیاری از محله های آپارتمان ما از بسیاری جهات فقط مکان اجتماع بزرگتر هستند”. “مردم در داخل ساختمان ها فضای مشترکی دارند اما در پیاده روهای شلوغ و فضاهای محله مشترک با یکدیگر فشار می آورند.”

مشاوره جو کریسی ، رئیس شورای بهداشت تورنتو ، گفت که واحدهای بهداشت عمومی در سراسر انتاریو کمی بیش از یک هفته پیش داده های نرخ مثبت برای مناطق خود را دریافت کرده اند. وی گفت ، ارقام تورنتو باید تجزیه و تحلیل شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها به روشی مطابق با سایر داده های محلی گزارش می شوند ، به گونه ای که از حریم خصوصی افراد محافظت می کند.

Cressy (بخش 10 ، اسپادینا – فورت یورک) ، که اخیراً هیئت مدیره وی را متعهد به انتشار اطلاعات آینده در مورد شیوع در محل های کار خصوصی.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

کریسی روز چهارشنبه گفت: “همه شیوع ها ، چه در یک بخش عمومی و چه در یک محیط تجاری ، باید به صورت عمومی و مکرر با رعایت حریم خصوصی معمول به اشتراک گذاشته شوند.”

“بدون آن ، درک روندهای نوظهور در همسایگی و انطباق با رفتارهای شما بسیار دشوار است. این (داده های میزان مثبت) به طور مداوم بخشی از گزارش های منظم (بهداشت عمومی تورنتو) خواهد شد.

“امیدوارم این باشد که اگر زودتر نباشد ظرف یک تا دو هفته آماده می شود.”

با پرونده هایی از کیت آلن و جنیفر یانگ

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider