تورنتو زشت؟ پاکسازی آهسته سایت های ساخت و ساز شهر پیام اشتباهی را ارسال می کند

هیچ چیزی مانند یک تابلوی ساختمانی منسوخ وجود ندارد که بتواند این تصور را ایجاد کند که شهر نمی تواند بعد از خودش پاکسازی کند یا نخواهد کرد.

به محض انجام یک پروژه ساختمانی نامرتب ، مردم به درستی به چگونگی نظم بخشیدن چیزهای بالایی اهمیت می دهند. وقتی بعد از اتمام کار یک خیابان هنوز پر از آشغال است ، به شما این پیام را می دهد که هرکس این کار را انجام دهد به جزئیات اهمیت نمی دهد.

این رویکرد بی دقت می تواند به تابلوهایی که رانندگان را در مورد جاده سازی آگاه می کند نیز گسترش یابد ، به نظر می رسد خلاص شدن از آن دشوارتر از آن است که باید باشد.

من یک ایمیل از David McElroy با عنوان “Toronto the Ugly” در موضوع دریافت کردم ، در مورد یک تابلوی ساخت و ساز در جاده Birchmount که بهار گذشته از عمر آن بیشتر بود.

“آیا پس از اتمام کار ، پاکسازی مکانهای ساختمانی به شهر نیاز و اعمال نمی کند؟” از مک الروی در یادداشتی به شماره 311 پرسید ، که آن را نیز برای من ارسال کرد.

ایمیل وی به این شهر شامل عکسی از یک تابلو در جنوب بیرچمونت ، درست در شمال بزرگراه 401 بزرگراه بود ، که می گوید Birchmount از ساعت 10 شب 23 مه تا 10 صبح 24 مه بسته خواهد شد.

وی گفت: “این تنها یکی از مثالهای بیشمار در سطح شهر است. بقایای ساختمانی مانند ستون های قدیمی ، موانع سیمانی و تابلوهایی مانند اینها که در اطراف خوابیده اند ، مسدود کردن مسیرهای دوچرخه سواری ، جاده ها و پیاده روها به طور تکان دهنده ای امری عادی هستند.

“نه تنها چشم ، بلکه گیج کننده و باعث حواس پرتی رانندگان نیز می شود.”

او پاسخی از تورنتو 311 دریافت کرد که می گوید درخواست خدمات برای “بریملی (جاده) ، از اگلینتون (خیابان) تا بزرگراه 401” صادر شده است. این ظرف 5 روز بررسی خواهد شد. “

مک الروی با مهربانی به اپراتور 311 یادآوری کرد که “شما مکان را اشتباه گرفتید. این شهر Birchmount است ، در شمال 401 ، نه بریملی ، در جنوب 401. اگرچه اگر چنین علائم منسوخ شده ای نیز در بریملی وجود داشته باشد ، تعجب آور نیست.

“نکته اصلی این است که این یک مشکل سیستمی است و امیدوارم که شهر برای رفع آن به طور کلی گام بردارد.”

وضعیت: تام كالوگيانيس ، مدير عمليات و نگهداري خدمات حمل و نقل ، از طريق پست الكترونيكي گفت: “كارمندان شهر درخواست 311 را دريافت كرده اند و با پيمانكار مسئول علامت منطقه كار و كار تماس مي گيرند ، و همچنين در حال برنامه ريزي براي برچيدن تابلو از بلوار. “

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید

به گفتگو بپیوندید

س:

آیا در زمینه زباله های ساختمانی در محله خود مسائلی را تجربه کرده اید؟ افکار خود را به اشتراک بگذارید.

گفتگوها نظر خوانندگان ما است و مشمول موارد زیر است آیین نامه رفتار ستاره این نظرات را تأیید نمی کند.