توییتر تأیید اعتبار را برای کسانی که پرداخت نمی کنند پایان می دهد

پس از ماه‌ها تلاش، بالاخره توییتر – شاید – سیستم تأیید صحت خود را برای افرادی که از شنبه پرداخت نمی‌کنند پایان می‌دهد.

با فرض اینکه شرکت واقعاً آن را پشت سر بگذارد (مطمئناً تغییر برنامه ریزی شده برای 1 آوریل تصادفی است)، تنها راهی که افراد می توانند در آخر هفته گذشته در توییتر “تأیید” شوند، پرداخت هزینه ماهانه است.

توییتر آبی در کانادا، اشتراک پولی، 10 دلار در ماه برای وب و 15 دلار برای iOS و Android برای شما هزینه خواهد داشت.

در حالی که تعداد زیادی از کاربران و افراد مشهور می گویند که برای تمدید تأیید اعتبار خود پولی نمی پردازند، ناظران نگرانی ها را در مورد پیامدهای این حرکت برای امنیت و جعل هویت مطرح می کنند. داستان شرکت داروسازی Eli Lilly، که پس از یک حساب پولی و “تأیید شده” که وعده انسولین رایگان در توییتر را داده بود، میلیاردها ارزش بازار را از دست داد، هنوز در خاطرات بسیاری باقی مانده است.

توییتر آبی چه می کند؟

مرگ تأیید میراث مدت‌ها در حال شکل‌گیری بود، و به عنوان یکی از اولین تغییرات عمده‌ای که توسط ایلان ماسک «مطلق آزادی بیان» معرفی شد، هنگام خرید شرکت به مبلغ 44 میلیارد دلار در سال گذشته، ذکر شد.

ماسک از سیستم راستی‌آزمایی قبلی انتقاد کرده بود – که در اصل برای متمایز کردن افراد مشهور، سیاستمداران و سایر افراد برجسته از حساب‌های کپی‌کننده – به عنوان یکی از اربابان و دهقانان خدمت می‌کرد. ماسک با اجازه دادن به مردم برای خرید تأییدیه خود، استدلال کرد که این پلتفرم زمین بازی را هموار می کند و در عین حال مقداری درآمد بسیار مورد نیاز را ایجاد می کند.

هفته گذشته ماسک اعلام کرد فقط پست های افرادی که برای تایید هزینه پرداخت می کنند ظاهر می شود در زیر صفحه «برای شما» توییتر، جدول زمانی پیش‌فرض برنامه. پس از مواجهه با واکنش، ماسک یک روز بعد اضافه کرد که “فراموش کرد” برای ذکر حساب‌های تأیید نشده، کسی که مستقیماً دنبال می‌شود نیز در برگه ظاهر می‌شود.

ماسک گفت همچنین از 15 آوریل، فقط مشترکین پولی مجاز به شرکت در نظرسنجی خواهند بود. به‌روزرسانی‌های قبلی تأثیر تأیید شده کاربران را در سایت افزایش داده بود، از اولویت‌بندی آنها در پاسخ‌ها گرفته تا اختصاص یک برگه ویژه در اعلان‌ها به افرادی که دارای تیک مارک هستند.

حتی قبل از تغییر، کاربرانی که برای توییتر آبی پول پرداخت کرده بودند در این پلتفرم مورد تمسخر قرار می گرفتند. ظاهراً ماسک از این موضوع آگاه است، طبق گزارش‌ها، در حال کار بر روی ویژگی‌ای است که به مشترکین پولی اجازه می‌دهد چک مارک‌های خود را پنهان کنند.

تأیید اعتبار توییتر هزینه بیشتری برای مشاغل دارد

سازمان ها از غیر انتفاعی گرفته تا دولت ها و مشاغل کوچک از پرداخت هزینه معاف نیستند. از سازمان ها خواسته می شود که هر ماه 1000 دلار (آمریکا) پرداخت کنند نیویورک تایمز گزارش داد که برای تأیید صحت، 500 نفر از بزرگترین مشتریان تبلیغاتی توییتر و 10000 شرکت و سازمانی که بیشترین فالوور را دارند، صرفه جویی کنید.

به گزارش SocialBlade، حساب ستاره با 1.19 میلیون دنبال کننده، در رتبه 8542 قرار گرفت.

هنگامی که از شما برای نظر خواسته شد، حساب روابط عمومی توییتر به طور خودکار با یک ایموجی مدفوع پاسخ داد، همانطور که برای این کار انجام داده است تمام سوالات رسانه ها از هفته گذشته.

سازمان ها، افراد مشهور از پرداخت هزینه برای توییتر خودداری می کنند

در حال حاضر، انبوهی از کاربران توییتر تأیید می‌کنند که از روز شنبه دیگر تأیید نمی‌شوند. از جمله آنهاست اسطوره بسکتبال لبرون جیمز، که نوشت: “خب حدس بزنید رنگ آبی (چک) من به زودی از بین می رود زیرا اگر من را بشناسید من 5 را پرداخت نمی کنم.”

بازیگر ویلیام شاتنر نیز در اوایل هفته به این برنامه پیوست و ادعاهای ماسک برای پیشبرد برابری را “چاپ پول” خواند.

در همین حال، رسانه های جریان اصلی از CNN گرفته تا Vox تا Buzzfeed، Politico و غیره همگی پیشنهاد 1000 دلاری در ماه را به سخره گرفته اند. در حالی که رسانه‌هایی مانند CNN ممکن است برای راستی‌آزمایی روزنامه‌نگاران خاص پرداخت کنند، آنها گفته‌اند که قصد ندارند هزینه حساب‌های اصلی خود را بپردازند.

سازمان‌های دیگری که احتمالاً علامت چک خود را از دست می‌دهند، بنا بر گزارش‌ها، شامل کاخ سفید می‌شود – روز جمعه، اکسیوس گزارش داد که کاخ سفید به‌عنوان یک سازمان برای تأیید اعتبار پرداخت نخواهد کرد و هزینه‌های اشتراک کارکنان خود را نیز پوشش نخواهد داد.

آیا برای توییتر هزینه می کنید؟

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.