جاش متلو تایید کرد که برای شهرداری تورنتو نامزد شده است

Coun. جاش متلو تایید می کند که به دنبال تبدیل شدن به شهردار بعدی تورنتو خواهد بود، با پلتفرمی که شامل افزایش مالیات ویژه برای بهبود خدمات شهری و زیرساخت های رو به وخامت است.

“من برای شهردار بعدی تورنتو نامزد می شوم.” کهنه سرباز تورنتو-سنت. نماینده پل روز دوشنبه در یک مصاحبه اختصاصی گفت. “من از حمایت خانواده‌ام برخوردارم و همچنین از طرف تورنتونی‌هایی که می‌خواهند ما را به شهری که کار می‌کند برگردیم، حمایت زیادی دریافت کرده‌ام.»

متلو که خود را یک “پیشرو عملگرا” می نامد، به عنوان شهردار گفت که به 12 سال تثبیت شهر بر مالیات پایین املاک تحت مدیریت شهردار سابق جان توری، که ماه گذشته استعفا داد و راب فورد، سلف توری، پایان خواهد داد.

متلو برای سال 2024 و پس از آن، دو درصد هزینه سالانه «صندوق کارهای شهری» را علاوه بر افزایش عادی سالانه مالیات بر دارایی تعیین شده توسط شورا و مالیات 1.5 درصدی صندوق ساختمان شهری پیشنهاد می کند. هزینه اضافی جدید به طور خاص برای خدمات و زیرساخت هایی است که نیاز به بهبود دارند.

او گفت: “من می خواهم شهری را ببینم که بتواند برف را با استانداردهای بسیار بالاتر پاک کند، به طوری که والدین با کالسکه و افرادی که مشکلات حرکتی دارند پس از طوفان در داخل گیر نکنند.” «بسیاری از ما از اینکه نمی‌توانیم فرزندمان را در یک برنامه تفریحی در مرکز اجتماعی محلی خود بگیریم، خسته شده‌ایم. بسیاری از مردم برای مدت طولانی منتظر اتوبوس مانده اند…

ما باید با تورنتونی‌ها در مورد روش‌های مبتنی بر واقعیت برای معکوس کردن کاهش خدمات، بهبود زیرساخت‌ها و بازگشت به شهری که کار می‌کند و هزینه‌های مورد نیاز ما را پرداخت می‌کند، صحبت کنیم.»

او اضافه کرد که این هزینه اضافی 78 میلیون دلار در سال یا به طور متوسط ​​حدود 67 دلار برای هر خانوار یا 5.55 دلار در ماه – “قیمت یک ساندویچ” ایجاد می کند.

در دوره محافظه‌کاران، شورای شهر ماه گذشته مالیات بر دارایی را در مجموع 7 درصد افزایش داد – 233 دلار برای صاحب خانه متوسط، که بزرگترین افزایش از زمان ادغام است.

متلو هدفی را برای افزایش پایه در سال آینده تعیین نمی کند، اما قول داد که کل آن، از جمله صندوق کارهای شهری، افزایش “شوک یا عظیم” برای مالکان خانه نخواهد بود.

برای صرفه جویی احتمالی، متلو از شورای شهر می خواهد که طرح خود را برای بازسازی و جابجایی بزرگراه مرتفع شرقی گاردینر معکوس کند. او می‌خواهد شورا نگاهی دیگر به جایگزینی آن با یک بلوار ارزان قیمت در سطح پایین بیاندازد.

او قول اخیر آنا بایلائو، عضو سابق شورای شهر را برای لابی کردن با دولت استانی برای آپلود بزرگراه گاردینر و دان ولی، در صورتی که به عنوان شهردار انتخاب شود، غیرواقعی خواند.

ماتلو گفت، نه دولت نخست وزیر داگ فورد و نه دولت فدرال تمایلی برای پر کردن حفره گسترده همه‌گیری در بودجه تورنتو نشان نداده‌اند، بنابراین تورنتو باید روی اصلاح امور مالی خود کار کند و در عین حال از یک چارچوب مالی بلندمدت جدید با دیگران حمایت کند. دولت ها.

گزارش شهری که روز دوشنبه منتشر شد، بر بحران مالی تورنتو تاکید کرد. این شهر می گوید که این شهر در دهه آینده با 46.5 میلیارد دلار فشار مواجه خواهد شد، در حالی که تنها 290 میلیون دلار ذخایر اضطراری دارد.

در این گزارش آمده است: «بدون اقدام معنادار برای مقابله و کاهش فشار 46.5 میلیارد دلاری، آینده تورنتو به عنوان مکانی عالی برای زندگی، بازدید و انجام تجارت می‌تواند در خطر باشد». سطح خدمات و دارایی‌های سرمایه‌ای ممکن است در طول زمان رو به وخامت بگذارد و شهر ممکن است نتواند پروژه‌ها و تعهداتی را که حاکی از جاه‌طلبی‌اش برای تبدیل شدن به شهری پر جنب و جوش، عادلانه و فراگیر در سطح جهانی است، تحقق بخشد.

ماتلو به عنوان شهردار، طرح شورا برای تغییر نام خیابان دونداس را در دستور کار قرار داد. اگرچه او به تغییر نام در سال 2021 رأی داد، اما اکنون می گوید که با وجود همه مسائلی که تورنتو با آن مواجه است، این تمرین – که با استدلال هایی که نام اسکاتلندی این خیابان به تاخیر انداختن تجارت برده کمک کرد – یک اولویت فوری نیست.

شورای شهر اواخر این هفته، گزارش کمیسر درستکاری را در مورد نظرات متلو در مورد کارکنان شهر دریافت خواهد کرد، از جمله ادعای او مبنی بر اینکه برخی به او دروغ گفتند در مورد دستشویی های پارک که بهار گذشته باز شدند.

شورا در سال 2018 متلو را به دلیل زیر سوال بردن بی‌طرفی کارکنان شهر در نظرات عمومی که او در مورد یادداشت کوتاهی درباره پیشرفت در توسعه متروی اسکاربرو ارائه کرده بود، سرزنش کرد – پروژه‌ای که متلو به شدت با آن مخالفت کرد اما اکنون می‌گوید برای جایگزینی با خط ریلی سبک بسیار پیشرفته‌تر از آن است.

روز دوشنبه متلو گفت که اکثریت قریب به اتفاق کارکنان شهر کار خود را با صداقت انجام می دهند و به عنوان شهردار، او فرهنگ جدیدی را در شهرداری معرفی خواهد کرد که به آنها اجازه می دهد “حقیقت را با قدرت بیان کنند” نه اینکه به خواست دفتر شهردار خم شوند.

او به خاطر اظهاراتش در دستشویی پارک عذرخواهی نکرد و گفت که در آینده از هرگونه رفتار نادرست کارکنان خود سخن خواهد گفت.

او گفت: «هنگامی که کارکنان برای حمایت از یک هدف سیاسی با یکی از اعضای شورا دروغ می گویند یا تبانی می کنند، باید آن را فراخوانی کرد و به چالش کشید.

“و من به این کار ادامه خواهم داد.”

از تاریخ 3 آوریل، نامزدها می توانند برای انتخاب مجدد 26 ژوئن ثبت نام کنند تا جایگزین محافظه کارها برای باقیمانده دوره شورا که در نوامبر 2026 به پایان می رسد.

دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و خبرنگاری است که تالار شهر و سیاست شهرداری را پوشش می دهد. او را در توییتر دنبال کنید: @dmrider

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.