جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

جراحان ما بعد از ویزیت بیمار و گرفتن شرح حال، معاینه و عکس برداری از فرم لاله گوش و زوایای لاله گوش نقشه دقیق جراحی را برای شما برنامهریزی میکنند. اما ﺍز همیه ﺍین ﺍشکاﻻت مهمتر جوﺍل رفتن با ﺁدمهاست، شر جامعیه گندیده، شر خورﺍک‬ و پوشاک، همیه ﺍینا دائمن ﺍز بیدﺍر شدن وجود حقیقی ما جلوگیری میکنه. لقبهایی چون گوش خفاشی یا بادبزنی یا میکی ماوس باعث ناراحتی و از دست رفتن اعتماد به نفس این کودکان میشود. پلاسمای خون نیز از طریق دیواره های نازک مویرگی پخش میشود و به فضاهای بین سلول های بافت نفوذ میکند. برجستگی بیش از حد، بزرگی و یا غیر همگون بودن دو لاله گوش از دلایلی ست که بالغین را تشویق به جراحی اتوپلاستی میکند. آتل از یک سیم کوچک دو سانتیمتری در درون یک لوله پلاستیکی ، تشکیل می شود. این عمل جراحی با هدف کوچک کردن گوشهای بیش از اندازه بزرگ، متقارن کردن گوش هایی که مثلا یک گوش بالاتر از گوش دیگر قرار دارد و همچنین برطرف کردن بیرونزدگی گوشها و نزدیک کردن گوش به سر انجام میشود.

اتوپلاستی به تغییر شکل جراحی لاله گوش یا همان گوش خارجی گفته میشود. جراحی گوش شکل طبیعی ایجاد نموده و تعادل و نسبت را برای گوش ها و صورت ایجاد می نماید . گوش ها بطور دائم به سر نزدیک تر شده و جوشگاه های جراحی یا در پشت گوش و یا در شیارهای طبیعی گوش مخفی هستند . به راحتی گوشهای دراز میکشد و اجازه میدهد تا کودکان از سر و کولش بالا روند. بعضی از کودکان به جنس گوشواره داخل تفنگ سوراخ کننده گوش حساسیت و آلرژی دارند.معمولا جنس آن ها از نیکل است.اگر نوزاد آلرژی داشته باشد نرمه گوشش متورم و قرمز می شود. دستگاه ها و تفنگ های سوراخ کننده گوش مجهز نیستند و قابلیت این را ندارند که آن ها را تمیز و ضد عفونی کنند.به همین دلیل ممکن است ناقل بیماری هپاتیت شوند. چند ماه اول هرازگاهی سوراخ گوش را چک کنید و آن ها را تمیز کنید. همیشه جعبه ای تمیز برای نگه داری گوشواره داشته باشید و نباید آن ها را جلوی میز یا هر جای دیگری رها کنید. برای ادامه مطالعه کلیک کنید. برای اینکه محل سوراخ شده عفونی نشود باید در طول روز بارها میخ گوشواره را الکل بزنید و چند بار بچرخانید.

اگر گوش نوزاد عفونت کرد باید گوشواره را در بیاورید و سوراخ گوش را چرب کنید. کودکانی که داروی دیابت و ضد انعقاد مصرف می کنند،برای سوراخ کردن گوش شان باید با پزشک مشورت کنید. اما اگر عفونت چرکی از سوراخ ترشح می کند،باید با پزشک مشورت کنید تا با تجویز دارو و پماد به سلامتی دست یابید. در صورتی که عفونتی در قسمت سوراخ شده گوش مشاهده کردید، سریع به پزشک مراجعه کنید. در طی این جراحی، پزشک را قادر به بازسازی یا تغییر شکل غضروف گوش می باشد و بعد از جراحی نیز گوش ها بصورت قرینه و نزدیک به سر قرار خواهند گرفت . این ماژول مستطیل شکل که 4 لنز و یک فلش LED را در خود جای داده اندکی برجسته است، در حدی که زمانی که گوشی را به پشت روی میز میگذارید تکان میخورد. روان شناسان می گویند که بهتر است سوراخ کردن گوش نوزاد را به زمانی موکول کنید که خودش درخواست کند. اگر نوزاد به جنس گوشواره آلرژی داشت، بهتر است که آن ها را در بیاورید و از گوشواره های طلا و یا استیل استفاده کنید. ممکن است به دلیل استریل نبودن وسایل سوراخ کننده کودک را به کام مرگ بکشانیم.

همه هورمونهای آزاد کننده و بازدارنده بر عملکرد غده هیپوفیز قدامی تأثیر میگذارند. چون تجهیزات پزشکی سوراخ کننده ها استریل نمی شوند می توانند که باعث بروز عفونت شوند. پس از کسب اطلاعات دقیق درباره تاریخچه پزشکی ، معاینه فیزیکی بر روی گوش ها جهت ارزیابی تقارن ، شکل و اندازه آن ها انجام می شود. دکتر میقانی متولد سال 1348 فارغ التحصیل رشته پزشک عمومی از دانشگاه شهید بهشتی و فارغ التحصیل تخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن از دانشگاه علوم پزشکی تهران و فلوشیپ جراحی زیبایی از دانشگاه گراتز اتریش هستند . جراحی گوش معمولاً برای ایجاد تقارن روی هر دو گوش انجام می شود. اگراختلال یک طرفه باشد، این بررسی باید در چند ماه اول زندگی انجام شود، اما اگر دو طرفه باشد، طی چند روز اول انجام می شود. گوشواره ها باید قبل از استفاده ضد عفونی شوند. چون نوزاد همیشه به گوش هایش دست می زند ممکن است آن ها عفونی شوند.اگر لاله گوش قرمز شده و به لمس حساس است یعنی اینکه عفونی شده است. متوسط طول عمر این حیوان حدود ۵ تا ۶ سال و حداکثر طول عمر قابلانتظار ۱۵ سال است. احساس درد پس از این جراحی معمولا خفیف می باشد چنانچه تورم و کبودی ایجاد شود پس از حدود ۱۰ روز بهبود می یابد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اصلاح گوش برجسته در تبریز دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.