«جعبه دوچرخه» که دوچرخه سواران را به شدت مجروح می کند ، رفع می شود – اما هنوز کوتاه است

اگر یک عکس هزار کلمه باشد ، از نظر ایمن تر شدن دوچرخه سواران ارزش سه ستون لاغر خیلی بیشتر از صفر نیست.

این شهر سرانجام چند قدم کودک در جهت رفع اوضاع خطرناک برای دوچرخه سوارانی که من گزارش داده ام ، در گوشه جنوب شرقی خیابانهای خلیج و بندر برداشت.

این شرکت اخیراً سه تیر انعطاف پذیر را در پیاده رو مقابل “جعبه دوچرخه” نصب کرده است که برخی از دوچرخه سواران را گول می زند و فکر می کنند می توانند به جای ایستادن و رفتن به سمت شمال خلیج ، به پیاده رو سوار شوند و به سمت شرق حرکت کنند.

محدوده بین جعبه دوچرخه و پیاده رو به گونه ای زاویه دار است که از نظر تقاطع بندرگاه و خلیج برای رکابزنان به سمت شرق مشخص نیست. هنگامی که موتورسوارانی که فکر می کنند نشانه های سبز می توانند ادامه مسیر خود را بطور مستقیم بزنند ، برخی از آنها از دوچرخه خود دور می شوند و نتایج فاجعه باری را شامل می شود که شامل سفر به بیمارستان ها و جراحی است.

راجر براون ، مدیر مدیریت ترافیک در خدمات حمل و نقل ، در مصاحبه ای به من گفت نصب بولاردها ، همراه با علامت بهتر برای هشدار دوچرخه سواران نزدیک تقاطع در ضلع جنوبی بندرگاه.

من یکشنبه گذشته به آنجا رفتم و متوجه شدم که سه بولارد مشابه برای تعریف مسیرهای دوچرخه سواری تازه نصب شده است. به نظر نمی رسید چیزی که من با براون بحث کرده بودم ، اما فکر کردم زمان مشخص خواهد شد.

روز بعد ، ایمیلی از نایجل گاف دریافت کردم که مرا به سمت عکسی که او تازه در فیس بوک ارسال کرده بود راهنمایی می کند. این صدمات ناگوار صورت را هنگام اشتباه در عبور از جعبه دوچرخه و نصب سوار شدن با دوچرخه نشان داد.

گاف گفت: “یکشنبه گذشته ، 27 سپتامبر ، حدود ساعت 9:30 صبح ، من داشتم سوار شرق در بندرگاه می شدم. “من از یک مسیر دوچرخه سواری در کنار خود آگاه بودم و هنگامی که از خیابان خلیج عبور می کردم ، تصمیم گرفتم از آنچه مانند ادامه خالی مسیر دوچرخه سواری است استفاده کنم.

“هیچ انسدادی قابل مشاهده نبود (با سرعت 35 کیلومتر در ساعت) اما من بلافاصله با یک حاشیه ظاهری تماس خشونت آمیز برقرار کردم و روی صورتم بود.”

عکسی که وی ارسال کرده نشان می دهد که چشمان وی کاملاً متورم متورم است ، در حالی که پل بینی او حداقل دو برابر اندازه طبیعی متورم شده و صورت وی کبود ، خراشیده شده و با خون خشک پوشانده شده است.

دو هفته قبل ، یادداشتی از کاتیان وایت گرفتم ، که می گوید “او با سرعت تمام به حاشیه برخورد کرد و از بالای فرمان من پرتاب شد. من خیلی احمقانه احساس کردم زیرا نمی فهمیدم چرا یک دکل وجود دارد. دنبال رنگ سبز رفتم.

“من حدود سه فوت جلوتر از دوچرخه پرتاب شدم (خوشحالم که از کلاه ایمنی استفاده کردم) ، مچ ، زانو و گونه ام را محکم کوبیدم. گیاه تمام رخ من موخوره ، کبود و زخم شده ام ، اما اکنون پانسمان کرده ام. “

گاف گفت اگر بولاردها هنگام تصادف آنجا بودند (اواخر روز یکشنبه بود ، وقتی عکس بالا را شلیک کردم) ، آنها متوجه آنها نشد ، احتمالاً به دلیل اینکه سرش می چرخید و ستاره ها را می دید.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

در بحث من با براون ، به نظر نمی رسید که وی زیاد به پیشنهاد من مبنی بر تراشیدن زاویه حرکت برای کاهش تأثیر دوچرخه سوارانی که اشتباه می کنند سوار بر پیاده رو سوار شوند ، فکر کند.

اما تا زمانی که این کار انجام نشود ، تابلوها و علائم و رنگ روشن هنوز برخی از دوچرخه سواران را از فکر کردن برای بالا رفتن و عبور از محدودیت منصرف نمی کند – به دلیل رنگ سبز داخل جعبه – جایی که فاجعه و حتی آسیب های جدی در انتظار است.

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید