جعبه پایه برای اینترنت ، تلویزیون و تلفن ضروری است. پس چرا راجرز برای رفع این مشکل بیش از یک سال صبر کرد؟

هرگز وقت کافی برای انجام کارهایی که باید انجام شود وجود ندارد ، مگر اینکه در مورد تعمیر جعبه تجهیزات مخابراتی باشد.

و سپس جدول زمانی بی پایان است ، هنگامی که به نظر می رسد مهم نیست که یک جعبه آسیب دیده همیشه درست شود. حداقل این برداشتی است که از شرکت های آب و هوایی باقی مانده است که به نظر می رسد تمام تلاش خود را می کنند تا متوجه آنها نشوند.

ظروف تجهیزات مخابراتی همه جا ، که به عنوان “جعبه پایه” نیز شناخته می شوند ، از بلوارهای مختلف جوانه می زنند و اتصالات محلی سیم کشی را برای تلویزیون ، تلفن و خدمات اینترنتی فراهم می کنند که همه ما روی آن حساب می کنیم.

اما آنها یک آهنربا برای خرابکاری و آسیب های دیگر هستند که اغلب پوسته بیرونی را لگد زده و در وضعیت نامناسبی قرار می دهد ، در حالی که سیم های داخل آن در معرض هوا و سرهای سوزنی هستند که ممکن است آنها را دستکاری کنند.

شما فکر می کنید که این کافی است تا بتوانید خدمات آب و هوایی را به دقت مراقب جعبه های آسیب دیده قرار دهید و بلافاصله آنها را برطرف کنید. در عوض ، به نظر می رسد آنها تلاش قاطعانه ای دارند تا از آنها دور شوند.

چگونه غیر از این تعداد جعبه های آسیب دیده که سالها ثابت نیستند توضیح داده شود ، در حالی که تکنسین های خدمات راجرز و بل که اکثریت قریب به اتفاق آنها را دارند ، هر روز هنگام رانندگی در شهر آنها را می بینند؟

جنا بایرس یادداشتی در مورد جعبه ای در جاده هولسوید ، درست در شرق خیابان ویکتوریا پارک ، برای او ارسال کرد که به گفته وی حداقل یک سال پیش از آن جا زده شده بود.

او حدود شش هفته پیش با صاحب خانه ای که مقابلش بود صحبت کرد ، که به او گفت که بیش از یک سال پیش با راجرز در این مورد تماس گرفت “او منصرف شد”.

بنابراین بایرز سعی کرد با 311 ، راجرز و بل تماس بگیرد – و گفت که مطمئن نیست کدام شرکت متعلق به آن است – تا ببیند آیا می تواند کسی را وادار به انجام کاری در این زمینه کند.

او بل را صدا كرد و فوراً پاسخ داد. آنها یک تعمیرکار را فرستادند که با من تماس گرفت و به من گفت این جعبه راجرز است.

“سپس با راجرز تماس گرفتم و به سختی از پس آن برآمدم و به من گفتند كه شخصی بیرون می آید و به آن نگاه می كند. با من تماس گرفتند و با کسی صحبت کردم که گفت نگاهی به آن می اندازد و دیگر چیزی نمی شنود.

“در 12 اکتبر من یک ایمیل برای راجرز ارسال کردم. در وب سایت آنها گفته شده است که آنها ظرف یک روز به من مراجعه می کنند – من شماره تلفن خود را گذاشتم – (اما) من از آنها چیزی نشنیده ام. “

وضعیت: من ایمیل بایرس را بهمراه عکسهایی که از جعبه گرفته ام به یک فرد ارتباطی راجرز ارسال کردم.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

اندکی پس از آن ، بایرز یادداشتی برای من ارسال کرد که می گوید دفتر یکی از مدیران ارشد راجرز با وی تماس گرفته است ، بنابراین امیدوار بود. سپس یکشنبه گذشته ، او عکسی از یک جعبه براق و جدید را که تازه جایگزین جعبه قدیمی شده بود ، برای من ارسال کرد و گفت: “ممنون که آتش زیر راجرز روشن کردی.”

خواهش میکنم.

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید