حاشیه های نقاشی شده برای نشان دادن شیرهای آتش نشانی مخفی؟ آنجا بوده ام ، این کار را انجام داده ام

محدود کردن رنگ قرمز یا زرد برای هشدار دادن به رانندگان در مورد شیرهای پنهان آتش فکر خوبی است ، تا زمانی که کسی خلاف آن را بگوید.

بدین ترتیب بود که یک پروژه آزمایشی که توسط شهردار سابق راب فورد برای رنگ آمیزی حاشیه برای علامت گذاری روی تله های بلیط پارکینگ آغاز شد ، پس از اعلام م officialsثر بودن خدمات حمل و نقل ، به پایان رسید.

پس از ستون های من در مورد امتناع شهر از نصب علائم یا هر گونه تلاش برای هشدار دادن رانندگان به یک هیدرنت مخفی در خیابان چارلز که یک معدن طلا با قیمت 100 دلار بلیط پارک است ، بسیاری از خوانندگان از طریق ایمیل ارسال کردند تا یک راه حل درست را پیشنهاد دهند.

رابرت هرسکوویچ گفت: “یک راه حل بسیار آسان برای این مشکل وجود دارد.” “مهار را در محلی که پارک نمی کند به رنگ قرمز رنگ کنید ، مانند برخی از شهرهای آمریکا. به همین سادگی.”

پیتر ایوانز گفت: “بهتر است که هیدرانت را با رنگ آمیزی حاشیه زرد ، و روی آن ، نوشتن” هیدرانت “با رنگ قرمز ، با یک پیکان ، تصدیق کنید. “مثل همیشه ، رنگ زرد محل پارک شما نیست.”

ریموند کندی گفت: “من یک خلبان پارکینگ هیدرانت آتش نشانی را پیشنهاد می کنم (پروژه).” “1 هیدرانت های به اصطلاح پنهان را شناسایی کنید. 2. رنگ قرمز را قرمز کنید. 3- بلیط های صادر شده را بشمارید “، با علائمی که در مکان هایی با بالاترین تعداد بلیط قرار داده شده اند.

“بعد از پانزده ماه ، خلبان را دائمی اعلام کنید!”

این ایده ها دژاوو برای من ایجاد کرد ، زیرا یادآوری می کردم که شهردار سابق یک طرح آزمایشی شبیه به آنچه توسط خوانندگان شناور بود را آغاز کرد ، که بعد از اینکه دیگر شهردار نبود ، توسط بورکرات ها غرق شد.

فورد ، که خیلی زود در سال 2016 بر اثر سرطان درگذشت ، عیب های زیادی داشت. اما او همچنین درک غیرمعمولی از آنچه مردم دوست داشتند و از آنها بدش می آمد ، داشت و می توانست چیزهایی را که زیر پوست مردم قرار دارد مانند تله های بلیط ، اصلاح کند.

وی در تابستان 2013 در خیابان دانشگاه ، در یک عکسبرداری شرکت کرد ، جایی که یک قلم مو را گرفت و حاشیه را در مقابل یک هیدرانت که یکی از آبدارترین تله های بلیط تورنتو بود ، قرمز رنگ کرد ، به عنوان بخشی از یک پروژه آزمایشی.

فورد وقتی به خبرنگاران گفت که “مردم از تهیه بلیط در این شهر بیمار می شوند و خسته می شوند” آن را میخکوب کرد.

خلبان هشت مکان را شناسایی کرد که در آن هیدرنتس مخفی یا سایر محدودیت های پارکینگ کمتر از حد واضح انتخاب آسان برای اجرای پارکینگ است. حاشیه در هر مکان قرمز رنگ شده بود.

در سال 2016 ، پس از آنکه فورد به عنوان شهردار منصرف شد و تنها چند هفته قبل از مرگ او ، پس از مشاهده رنگ قرمز کمرنگ در مقابل یکی از هیدرنت های دانشگاه ، دوباره در پروژه آزمایشی بازدید کردم.

در مصاحبه ای با یک مقام ارشد خدمات حمل و نقل ، به من گفتند که آنها 11 ماه مکان ها را زیر نظر داشتند. پارکینگ در آن نقاط مدت کوتاهی کاهش یافت ، اما او گفت که رانندگان خیلی زود به عادت های بد روی آوردند.

این مقام مسئول گفت: “ما می خواستیم که این یک موفقیت باشد ، و اگر آنرا عملی می کردیم ، ما آن را پیاده سازی می کردیم” ، افزود: این قسمت تا حدی کشته شد زیرا در زمستان زمانی که پوشیده از برف است ، محدودیت های رنگ آمیزی سخت تر دیده می شود .

در آن زمان ، عدم تمایل مسئولان شهری برای ایجاد سیاستی که شناسایی دام های بلیط را در اولویت قرار می دهد ، تحت تأثیر قرار گرفتم ، وضعیتی که امروز نیز وجود دارد.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

و به همین دلیل است که من همچنان به حمایت از علامت گذاری مناسب ادامه می دهم که باعث می شود رانندگان به راحتی درک کنند چرا نباید بجای نقاشی کردن حاشیه ، در یک مکان خاص پارک کنند.

فورد بدون شک با من همراه خواهد شد.

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید